ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2020

Τα καφενεία του Παύλου Σάμιου στην γκαλερί Σκουφά


Μια νέα ενότητα έργων στο αγαπημένο του θέμα των καφενείων, παρουσιάζει ο Παύλος Σάμιος, έως τις 17 Οκτωβρίου, στην γκαλερί Σκουφά, με τίτλο «Καφέ Παράδεισος» [Σκουφά 4, Κολωνάκι].

Σε μια περίοδο κοινωνικής απόστασης, ο καταξιωμένος ζωγράφος επιστρέφει με νέο πνεύμα και ανανεωμένη διάθεση στο θέμα των καφενείων, που τον απασχόλησε για πρώτη φορά τη δεκαετία του ’80 στο Παρίσι.

Σήμερα που η ανθρώπινη επαφή ακολουθεί κανόνες συμβίωσης και η ανάγκη συνύπαρξης γίνεται πιο έντονη, ο Παύλος Σάμιος, μας καλεί σ’ έναν χώρο συναναστροφής, ξεγνοιασιάς και οικειότητας. Εκεί που συναντώνται τα βλέμματα, γεννιέται η σπίθα του έρωτα, οι άνθρωποι γίνονται παρέα, ακόμα και όταν δεν κάθονται στο ίδιο τραπέζι και μια άλλη πολύχρωμη κοινωνία γεννιέται. Εκεί που οι κουβέντες συζήτησης εναλλάσσονται σε ανύποπτο χρόνο, η πολιτική και το γήπεδο γίνονται ένα, τα λόγια μπερδεύονται με τον ήχο από τα ζάρια, για να δώσουν ανάσα στην καθημερινότητα και ελπίδα στο όνειρο.

Είναι ο χώρος του παραδοσιακού καφενείου, που έχει ιαματική επίδραση στους θαμώνες του, ένας «ναός», αλλά και «καταφύγιο» ή «καθαρτήριο» παράλληλα, ένας χαμένος «παράδεισος», που πλέον ανήκει στη μνήμη και που ο Παύλος Σάμιος ήθελε να του προσδώσει ένα άλλο μέλλον μέσω της τέχνης και της ζωγραφικής του.

Η έκθεση περιλαμβάνει δύο ενότητες έργων με παριζιάνικα και αθηναϊκά καφενεία, μέσα από το βλέμμα του ζωγράφου που έχει γνωρίσει και τα δύο. Για να δημιουργήσει τα νέα έργα του ο Παύλος Σάμιος άντλησε έμπνευση από το «καφέ ο Παράδεισος», που ως πριν από μια δεκαετία περίπου λειτουργούσε κοντά στο ατελιέ του στην πλατεία Αττικής: «Ήταν το στέκι μιας γειτονιάς όπου μαζεύονταν οι πάντες, μεροκαματιάρηδες, γεροντάκια, νταβατζήδες. Ένας κόσμος που έξω μπορεί να μην είχε κοινά, αλλά εκεί ερχόμασταν όλοι σε “κοινωνία”. Ο γέρος που το κρατούσε πέθανε και στη θέση του σήμερα βρίσκεται ένα φαρμακείο», λέει ο δημιουργός και συνεχίζει:

«Το ελληνικό καφέ “ο Παράδεισος” έκλεινε όλη την ομορφιά της μετανεοκλασικής παράδοσης, τη χαρά και την κακομοιριά μαζί όλης της Ελλάδας. Στιγμές ερωτισμού, χαράς, ένα φως που έβγαινε από τα πρόσωπα των ίδιων των ανθρώπων∙ και το απόγευμα με τα γερόντια που πίνανε καφέ χωρίς να λένε τίποτα, ένα πέρασμα. Έχω πάρει πολλά από τα καφενεία και ήθελα να τους εξασφαλίσω την αιωνιότητα» εξομολογείται ο Σάμιος, που αν και δηλώνει ότι δεν είναι «καφενόβιος», ανήκει σε μια γενιά που γαλουχήθηκε μέσα στις «παρέες» των καφέ. Κορυφαίοι καλλιτέχνες, αλλά και δάσκαλοί του, ήταν θαμώνες στα παριζιάνικα καφενεία το ’80 και αργότερα στα αθηναϊκά.

«Όταν πρωτοπήγα στο Παρίσι (1978) και γνώρισα τα καφέ, επηρεάστηκα τόσο που ζωγράφισα μία μεγάλη σειρά». «Τα Γαλλικά Καφενεία» παρουσιάστηκαν στην γκαλερί Samy Kinge το 1982, αλλά όλη αυτή η δουλειά κάηκε μετά από μια καταστροφική πυρκαγιά στο εργαστήριο (1985). Τώρα, ξαναγυρνώ στις πρώτες μου αγάπες με όλη την αίσθηση του καφέ», σημειώνει ο ίδιος.

«Ο Σάμιος φέρνει έναν κατεξοχήν ανατολικό τρόπο σ’ ένα κατεξοχήν δυτικό θέμα», γράφει ο Θανάσης Μουτσόπουλος για τα καφενεία του ζωγράφου.

«Και οι δύο ενότητες παρέχουν τη δυνατότητα στον ζωγράφο να αλλάζει ατμόσφαιρα, ενίοτε και την ένταση στο χρώμα, χωρίς όμως ποτέ να βγαίνει από το θέμα», σημειώνει ο ιστορικός τέχνης Γιώργος Μυλωνάς και συνεχίζει: «Στα “γαλλικά” καφενεία κυκλοφορούνε οι γόβες και η τσάντα - σήμα κατατεθέν και ζωγραφικό “φετίχ” του Σάμιου -, ο οποίος χωρίς να ενδιαφέρεται για το φυσικό τους μέγεθος, τα μεγεθύνει δίπλα στις καρέκλες. Εκεί και οι βαλίτσες, ενώ τα νυχτερινά φώτα υποβάλλουν τον θεατή σε μια κατάσταση που παραπέμπει στους Αμερικανούς δημιουργούς που θήτευσαν στο Παρίσι».

Στα ελληνικά καφενεία αντιθέτως υπάρχει συνήθως ένα ανοικτό παράθυρο σ’ ένα κομμάτι θάλασσας. Ο Σάμιος εντάσσεται στη χορεία των ζωγράφων που αποτύπωσαν τη μαγεία των καφενείων (Σ. Βασιλείου, Γ. Μόραλης, Μ. Μανουσάκης), εισάγοντας το υδάτινο στοιχείο. Δεν είναι ότι ζωγραφίζει τη θάλασσα, αλλά ότι δεν μπορεί να μην την ζωγραφίζει δίνοντας της χώρο στην έμπνευσή του. Το θαλασσινό στοιχείο, περασμένο στο βλέμμα του, λειτουργεί ως η απαραίτητη ανάσα στο κύριο θέμα της δουλειάς του.

«Σωστό αίμα» || εκδόσεις Καστανιώτη


 Tο μυθιστόρημα «Σωστό αίμα» της  Φραντσέσκα Μελάντρι κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Καστανιώτη –τη μετάφραση υπογράφει η Άμπυ Ραΐκου.

Ρώμη, Αύγουστος 2010. Σε μια παλιά πολυκατοικία η Ιλάρια ανεβαίνει με δυσκολία τους έξι ορόφους που τη χωρίζουν από το διαμέρισμά της.

«Ο πιο ψηλός από τους μοιραίους λόφους της Ρώμης, το Εσκουιλίνο, μυρίζει κεμπάμπ, κίμτσι, μασάλα ντόσα. Τα κτίριά του είναι ψηλοτάβανα, όμως δεν έχουν πάντα ασανσέρ, όπως για παράδειγμα αυτό εδώ. Η Ιλάρια έχει συνηθίσει να ανεβοκατεβαίνει τους έξι ορόφους με τα πόδια, αυτή η αναγκαστική άσκηση δεν την ενοχλεί, το αντίθετο, μάλιστα, της αρέσει. Σήμερα όμως ανεβαίνει θυμωμένη και κάθε βήμα τής φαίνεται βουνό. Από το παράθυρο που βλέπει στην αυλή έρχεται μια έντονη μυρωδιά από κάρι, πυκνή σαν καπνός. Διαχέεται στο κλιμακοστάσιο και πλημμυρίζει την Ιλάρια, χωρίς όμως να την κάνει να ξεχάσει τα νεύρα της. Την κάνει όμως να σουφρώσει τη μύτη». 

Όταν φτάνει στην πόρτα της διαπιστώνει ότι την περιμένει μια έκπληξη. Είναι ένας μαύρος νεαρός που της δείχνει ένα διαβατήριο. «Με λένε Σιμέτα Ιετμεγκέτα Ατιλαπροφέτι», της λέει, «και είσαι θεία μου». Η Ιλάρια σκέφτεται πως πρόκειται για αστείο. Ατίλα Προφέτι η ίδια ξέρει μονάχα έναν, τον πατέρα της, τον μυστηριώδη Ατίλιο που τώρα πια έχει γεράσει αρκετά. Ο Σιμέτα εξηγεί ότι είναι εγγονός του Ατίλιο και της γυναίκας με την οποία ήταν μαζί στα χρόνια της ιταλικής κατοχής στην Αιθιοπία. Κι αν είναι αλήθεια; Η Ιλάρια αρχίζει να αμφιβάλλει, να ψάχνει, να προβληματίζεται. Οι απαντήσεις βρίσκονται στο παρελθόν, στο παρελθόν μια χώρας που απωθεί τη συλλογική μνήμη ώστε να μην αναγκαστεί να την αντιμετωπίσει, μιας χώρας που γνώρισε όχι μόνο τον Μουσολίνι αλλά και τον Μπερλουσκόνι, μιας χώρας που, εσχάτως, έχει καταστεί το ευρωπαϊκό επίκεντρο των μεγάλων μεταναστεύσεων. Ένα σπουδαίο μυθιστόρημα κοινωνικού ρεαλισμού που ακτινογραφεί τις αντιφάσεις της Ιστορίας και της ταυτότητάς μας.

 Τα βιβλία της Φραντσέσκα Μελάντρι έχουν λάβει πολλές διακρίσεις και έχουν μεταφραστεί σε αρκετές γλώσσες. Mε το «Σωστό αίμα» (2017), το πλέον πρόσφατο έργο της, καταξιώθηκε στις συνειδήσεις κριτικών και αναγνωστών. Το συγκεκριμένο μυθιστόρημα απέσπασε το Βραβείο Sila ’49 και ήταν υποψήφιο για το Βραβείο Strega, την υψηλότερη λογοτεχνική τιμή της Ιταλίας, το 2018. Την ίδια χρονιά, η μετάφρασή του στα γερμανικά σημείωσε τεράστια εκδοτική επιτυχία και έμεινε για μήνες ολόκληρους στις λίστες των ευπωλήτων του περιοδικού Der Spiegel, που το χαρακτήρισε «διεθνές μυθιστόρημα της χρονιάς».

Έργα τέχνης μέσω γραφομηχανής


Ο 23χρονος Βρετανός φοιτητής αρχιτεκτονικής Τζέιμς Κουκ χρησιμοποιεί χειροκίνητες γραφομηχανές για να δημιουργήσει θαυμαστά έργα ζωγραφικής. Προσφάτως, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Bored Panda, μίλησε για την τέχνη του.

Αποκάλυψε πώς το ενδιαφέρον του για τις γραφομηχανές ξεκίνησε πριν από έξι χρόνια, την περίοδο που ήταν ακόμη στο κολλέγιο, όταν διάβασε ένα άρθρο για κάποιον Πολ Σμιθ με σοβαρή εγκεφαλική παράλυση (σ.σ. νόσο του Little), ο οποίος δεν μπορούσε να κρατήσει μολύβι ή πινέλο, αλλά εξέλιξε δεξιότητες κάνοντας χρήση της μηχανικής ακρίβειας μιας γραφομηχανής και παρουσίασε έναν όγκο απίστευτης καλλιτεχνικής παραγωγής σε διάστημα 60 ετών, τουλάχιστον.

«Εμπνευσμένος από την ιστορία του, αποφάσισα να κάνω τη δουλειά του μέρος του θέματος για τις σπουδές μου τέχνης στο κολλέγιο».

Ο Βρετανός καλλιτέχνης αγόρασε την πρώτη γραφομηχανή του από ένα ζευγάρι ηλικιωμένων που πωλούσαν τα παλιά τους πράγματα. Απέκτησε, με τα χρόνια, μια συλλογή από 30 διαφορετικής μηχανές που χρησιμοποιεί για τα έργα του ζωγραφικής. «Η πρώτη μου αγορά ήταν μια Oliver Courier του 1956... Είναι, εδώ και έξι χρόνια, στη συλλογή μου των 30 γραφομηχανών και πάνω από τα μισά έργα μου τα έχω κάνει με αυτήν» λέει.

«Ξεκίνησα με ένα σχέδιο σε γραφομηχανή του Woolworth Building της Νέας Υόρκης. Ήταν σαν να μάθαινα μια καινούργια γλώσσα (κυριολεκτικά), που αποτελείτο από σημεία στίξης, γράμματα και αριθμούς» αφηγείται.

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

Ο Χάρι Στάιλς πρωταγωνιστής στη νέα ταινία της Ολίβια Γουάιλντ


Ο Άγγλος τραγουδιστής, πρώην μέλος του συγκροτήματος One Direction, Χάρι Στάιλς, θα συμμετάσχει στο καστ του ψυχολογικού θρίλερ της Όλιβια Γουάιλντ, «Don’t Worry, Darling» στον δεύτερο ρόλο του ως ηθοποιός σε ταινία μεγάλου μήκους, μετά το ντεμπούτο του στην ταινία «Dunkirk» του Κρίστοφερ Νόλαν, το 2017.

Στο φιλμ «Don’t Worry, Darling», ο Χάρι Στάιλς θα συμπρωταγωνιστήσει με την Φλόρενς Πιου σε έναν ρόλο που είχε αρχικά ο Σάια ΛεΜπαφ, ο οποίος έπρεπε να εγκαταλείψει την παραγωγή λόγω φορτωμένου προγράμματος, σύμφωνα με το Deadline. Η Ντακότα Τζόνσον ανακοινώθηκε επίσης ως μέλος του καστ, τον περασμένο Μάιο.

Όσο για την ίδια την ταινία, οι λεπτομέρειες της πλοκής παραμένουν άγνωστες, αν και έχει δημοσιευθεί ότι το σκηνικό είναι μια ουτοπική κοινότητα στην έρημο της Καλιφόρνια κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1950 με την Πιου να εμφανίζεται στον ρόλο μιας νοικοκυράς που ανακαλύπτει κάτι ενοχλητικό για την «τέλεια» ζωή της.

Η ταινία «Don’t Worry, Darling» είναι η δεύτερη της Αμερικανίδας ηθοποιού Ολίβια Γουάιλντ, γνωστής για τον ρόλο της στην ιατρική-δραματική τηλεοπτική σειρά «House», μετά το φιλμ  «Booksmart» που έλαβε καλές κριτικές.

Banksy: Έργο εμπνευσμένο από αριστούργημα του Μονέ πωλείται σε δημοπρασία


Πίνακας του διάσημου καλλιτέχνη δρόμου Banksy αναμένεται να τεθεί προς πώληση σε δημοπρασία του Sotheby's στο Λονδίνο.   Πρόκειται για έργο που είναι εμπνευσμένο από το ιμπρεσιονιστικό αριστούργημα του Κλωντ Μονέ «Ιαπωνική γέφυρα πάνω από λίμνη με νούφαρα» και αναμένεται να πωληθεί σε τιμή μεταξύ 3 και 5 εκατ. λιρών. 

Ο πίνακας, που ονομάζεται «Show me the Monet», δημιουργήθηκε το 2005. Το βασικό του θέμα είναι η διάσημη εικόνα με νούφαρα του ιμπρεσιονιστή ζωγράφου, αλλά ο Banksy έχει προσθέσει καρότσια σούπερ-μάρκετ και έναν κώνο κυκλοφορίας που επιπλέουν στο νερό. Η δημοπρασία θα γίνει μέσω live streaming στο Λονδίνο στις 21 Οκτωβρίου.   Ο πίνακας παρουσιάστηκε στο Λονδίνο προτού ταξιδέψει στη Νέα Υόρκη και το Χονγκ Κονγκ, αργότερα αυτό το μήνα. Στη συνέχεια, θα επιστρέψει στο Λονδίνο όπου θα πωληθεί.

Το έργο εμφανίστηκε για πρώτη φορά πριν από 15 χρόνια ως μέρος της δεύτερης έκθεσης του Banksy στο Λονδίνο. Προέρχεται από μια σειρά γνωστή ως «Crude Oils», η οποία περιλαμβάνει «remixes» κανονικών έργων τέχνης καθώς ο καλλιτέχνης αναδημιούργησε φημισμένα έργα τέχνης με το δικό του στιλ.  

Τρεις από τους πιο εντυπωσιακούς μεγάλους πίνακες αυτής της σειράς θα εκτεθούν επίσης στην Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου σε έκθεση τον Σεπτέμβριο του 2021.   Ο Alex Branczik, Ευρωπαίος επικεφαλής του τμήματος της σύγχρονης τέχνης του Sotheby's, είπε σχετικά με τις παρεμβάσεις του Banksy στο διάσημο έργο: «Θέλοντας πάντα να είναι η φωνή διαμαρτυρίας και κοινωνικής διαφωνίας, εδώ ο Banksy ρίχνει φως στην αδιαφορία της κοινωνίας για το περιβάλλον υπέρ των άχρηστων υπερβολών του καταναλωτισμού».

Η Μαράια Κάρεϊ εξυμνεί τις πρωταθλήτριες του τένις στο νέο της μουσικό βίντεο

Η Μαράια Κάρεϊ, με το νέο της μουσικό βίντεο «Save the Day», εξυμνεί τις ηρωίδες του τένις.

Το βίντεο για το καινούριο της τραγούδι προβλήθηκε κατά τη εκκίνηση της μετάδοσης από το τηλεοπτικό κανάλι ESPN του Πρωταθλήματος Τένις των ΗΠΑ, το US Open Women’s Singles Championship.

Εικόνες αθλητριών εμφανίζονται στο βίντεο ενώ η Μαράια Κάρεϊ τραγουδά από την πίσω θέση μιας κλασσικής καμπριολέ Cadillac.

Το βίντεο ολοκληρώνεται με την τραγουδίστρια να φορά μία μάσκα προστασίας προσώπου.

Mariah Carey - Save The Day at the Billie Jean King National Tennis Center

Κατά την κυκλοφορία του τραγουδιού, η Κάρεϊ έγραψε στο Twitter: «Ευχαριστώ @USOpen για αυτήν την καταπληκτική τηλεοπτική πρεμιέρα του τραγουδιού μου “Save The Day”. Είναι πολύ μεγάλη τιμή και είμαι συγκινημένη που μοιράζομαι το μήνυμα του τραγουδιού με αυτές τις θαυμάσιες γυναίκες πρωταθλήτριες.

Στο «Save The Day» έχει συμπεριληφθεί απόσπασμα της επιτυχίας των Fugees του 1996 «Killing Me Softly». remake του «Killing Me Softly WIth His Song» του 1973 της Ρομπέρτα Φλακ.

Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2020

«Μικρές Εκπλήξεις» Ομαδική Εικαστική Έκθεση


Η έκθεση διαρκεί από 21 Σεπτεμβρίου έως 3 Οκτωβρίου 2020

Σε συνδιοργάνωση με τη Διεθνή Πολιτιστική Πλατφόρμα ART HUB ATHENS / Art for social change - https://arthubathens.org/ και σε concept, οργάνωση, επικοινωνία του Δημήτρη Λαζάρου, η ομαδική εικαστική έκθεση «Μικρές Εκπλήξεις» παρουσιάζεται στον ιστορικό χώρο του Ελληνογαλλικού Συνδέσμου, στο Κολωνάκι από τη Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου έως το Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2020. 

Η επιμέλεια της έκθεσης ανήκει στην ιστορικό τέχνης Όλγα Λατουσάκη.

Στην έκθεση παρουσιάζονται έργα ζωγραφικής, εικαστικής φωτογραφίας, installation σε εικαστικά κοσμήματα και έργα τέχνης από και σε ανακυκλώσιμα υλικά, μικρών διαστάσεων. 

Η ιστορικός τέχνης Όλγα Λατουσάκη σημειώνει:

«Το γράμμα αυτό έγινε εκτενέστερο, μόνο και μόνο γιατί δεν είχα τον καιρό να το κάνω πιο σύντομο».

– Pascal, Lettres Provinciales, 1656

«Από τα χειρόγραφα του Αγίου όρους, με τις συμπυκνωμένες, μικρές χειρόγραφες σελίδες της Αγίας γραφής, έως τα πολύ μικρά έργα του ex libris και τις μινιατούρες της κινεζικής ζωγραφικής, τα μικρά έργα τέχνης ποτέ δεν έπαψαν να συναρπάζουν και να εκπλήσσουν. Προϋπόθεση, βέβαια, είναι η ωρίμανση του καλλιτέχνη, η συμπύκνωση μιας ενέργειας, η οποία με σοφία διοχετεύεται σε ένα μικρό έργο και με αυτό τον τρόπο μπορεί εύκολα να επιτύχει την ίδια ακριβώς συγκίνηση που θα προκαλούσε και ένα μεγαλύτερο. Ο καλλιτέχνης με την τεχνική αυτή δεν κινδυνεύει να πλατειάσει, έχει όμως να κερδίσει ένα μεγάλο στοίχημα με τον ίδιο του τον εαυτό: να αποτυπώσει σε περιορισμένες διαστάσεις όλον του τον εσωτερικό κόσμο. Πολύ συχνά, και με έναν οξύμωρο τρόπο, τα μικρά έργα τέχνης είναι πολύ πιο εύληπτα για το απλό κοινό, και γι’ αυτό και τόσο αγαπητά, ίσως επειδή στην εποχή μας, στην εποχή της ταχύτητας, ακόμα και αυτό είναι το ζητούμενο: το γοργό, το εύκολο. Σαν μια πραγματικότητα  μιας ανάμνησης ή ενός ονείρου, αξιοθαύμαστα και πάντα γοητευτικά, τα μικρά έργα τέχνης είναι κι αυτά ένα σημαντικό κομμάτι της τέχνης, που μας συντροφεύει και κάνει τη ζωή μας πάντα λίγο καλύτερη.»

Μίνα Φάκκα, Χωρίς τίτλο, 50x50cm, Ακρυλικά σε καμβά


Συμμετέχουν οι εικαστικοί:

Georgio Babili, Silena, Βασίλης Αξελής, Σοφία Απτόσογλου, Έλενα Αρσενίδου, Θοδωρής Αρφάνης, Γεράσιμος Θωμάς, Σπυριδούλα Δήμου, Μαρία Καλλιάδου, Μαρία Κατάκη, Αλεξία Κουδιγκέλη, Κατερίνα Κωστογιάννου, Λίνα Ηράκλεια Θάνου Μπάρμπα, Δήμητρα Μπακογιαννάκη, Ευγενία Μπεγγλή, Φλωρεντίνη Μπεσουσάνη, Βαλάντια Μωραϊτάκη, Γιώργος Ντέρος, Αριστέα Παναγιωτακοπούλου, Αθηνά Παναγιωτίδου, Καίτη Πανάγου, Μαριέττα Παπαγεωργίου, Δώρα Πασαλόγλου, Αικατερίνη Πουλιάση, Βίκυ Σαρρή, Μαρία Σφηνιά, Μανταλένα Τάνη, Μίνα Φάκκα, Γιώργος Χουντάλας

Στον χώρο της έκθεσης τηρούνται όλα τα προβλεπόμενα προληπτικά μέτρα για COVID-19, ενώ για την είσοδο στην έκθεση απαιτείται η χρήση ΜΑΣΚΑΣ. 

Μετά το πέρας της, η έκθεση θα παρουσιαστεί παγκόσμια και διαδικτυακά στις ακόλουθες ιστοσελίδες:

www.art-profiles.net 

www.arthubathens.org – επίσημη ιστοσελίδα της Διεθνούς Πολιτιστικής Πλατφόρμας ART HUB ATHENS 

www.hephaestuswien.com - ομογενειακή ιστοσελίδα που παρουσιάζει σε 165 χώρες του κόσμου τα νέα της Ελληνικής και Κυπριακής ομογένειας, ακολουθούμενη καθημερινά από 12.000 διαδικτυακούς επισκέπτες κατά μέσο όρο

Βασίλης Αξελής, Θέα από το μπαλκόνι, 40x40cm, Ελαιογραφία σε καμβά


ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Concept – Οργάνωση - Επικοινωνία: Δημήτρης Λαζάρου 

email: repdla@hotmail.com // dimitriolazarou@gmail.com 

Συνδιοργάνωση: Art Hub Athens – Art for social change

Επιμέλεια: Όλγα Λατουσάκη 

Μετάφραση κειμένων στην Αγγλική γλώσσα: Μαρία Συρρή 

Εγκαίνια: Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2020 | 7 – 10μ.μ. (η έκθεση την ημέρα εκείνη θα είναι ανοιχτή από τις 5μ.μ.)  

Διάρκεια έκθεσης: 21 Σεπτεμβρίου έως 3 Οκτωβρίου 2020

Silena, Life, 40x40cm, Λάδια σε καμβά


Facebook link: 

https://www.facebook.com/LazarouMyExhibitions 

ΕΛΛΗΝΟ – ΓΑΛΛΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

Πλ. Κολωνακίου 2, 4ος όροφος

Κολωνάκι, Αθήνα


Ημέρες και Ώρες λειτουργίας 

Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 5 - 9 μ.μ.

Σάββατο: 12 - 4 μ.μ. 

Κυριακή – Τετάρτη: ΚΛΕΙΣΤΑ  

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ με υποχρεωτική χρήση ΜΑΣΚΑΣ 


 
Copyright © 2014 AthensIn. Designed by OddThemes