ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Παρασκευή 8 Απριλίου 2022

Ξεκινάει η έκθεση «Οι γυναίκες στην επανάσταση | Η επανάσταση των γυναικών»

Το «Μουσείον της Πόλεως των Αθηνών - Ίδρυμα Βούρου-Ευταξία» αναδεικνύει τη συμβολή των αφανών ηρωίδων της Επανάστασης, προσεγγίζοντας την παραγνωρισμένη δράση τους, μέσα από οκτώ έργα σύγχρονης τέχνης. Οι καλλιτέχνες εμπνεόμενοι από επιλεγμένες, εμβληματικές γυναικείες μορφές του Αγώνα, όπως αυτή της Μπουμπουλίνας ή της Μαυρογένους, αντιπαραβάλλουν το παρελθόν με το παρόν.

Τα πρωτότυπα έργα της έκθεσης, φέρνουν στο προσκήνιο τις σημαντικές άγνωστες του χθες αλλά και στρέφουν το βλέμμα στο παρόν, επιχειρώντας να αναδείξουν αντίστοιχες εκφράσεις θάρρους  και επιμονής στις κοινωνίες των αρχών του 21ου αιώνα.


Από τις 13 Απριλίου έως και τις 12 Σεπτεμβρίου του 2022, η έκθεση «Οι Γυναίκες στην Επανάσταση | Η Επανάσταση των Γυναικών» θα παρουσιάζεται στην Πινακοθήκη του «Μουσείου της Πόλεως των Αθηνών-Ιδρύματος Βούρου-Ευταξία».


Τα εγκαίνια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 13 Απριλίου, στις 19:00, στο κτίριο υπ’ αριθμόν 5 επί της οδού Ι. Παπαρρηγοπούλου (Πλατεία Κλαυθμώνος). Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να συνομιλήσει με τους καλλιτέχνες.


Τρίτη 29 Μαρτίου 2022

Σον Πεν: Ξανά στην Ουκρανία για να βοηθήσει πρόσφυγες

Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και σκηνοθέτης Σον Πεν βρίσκεται ξανά στην Ουκρανία προκειμένου να βοηθήσει σε προγράμματα βοήθειας των προσφύγων.

Ο Πεν «ανέβασε» στο Twitter μια φωτογραφία δίπλα στον επικεφαλής της διοίκησης του Λβιβ, Μαξίμ Κοζίτσκι.


«Ήμουν στη Λβιβ, με την ομάδα της Core, σχεδιάζοντας τη στρατηγική με την τοπική διακυβέρνηση και τις ΜΚΟ για την κλιμάκωση των προγραμμάτων μας εντός της χώρας.


Είχαμε μία ωραία συνάντηση με τον κυβερνήτη Μαξίμ Κοζίτσκι» έγραψε αναρτώντας και σχετική φωτογραφία, από τη χθεσινή τους συνάντηση.



Ο Σον Πεν βρέθηκε στο Κίεβο κατά την έναρξη της ρωσικής εισβολής, όπου είχε και συνάντηση με τον ίδιο τον Πρόεδρο Ζελένσκι καθώς ετοιμάζει σχετικό ντοκιμαντέρ.


Πρόσφατα, σύναψε συμφωνία μέσω της οργάνωσής του CORE, με τον δήμο της Κρακοβίας στην Πολωνία, για τη στήριξη των προσφύγων από την Ουκρανία ενώ ο ίδιος προ ημερών διαμήνυσε ότι θα «καταστρέψει δημοσίως» τα Όσκαρ του εάν η Ακαδημία επιλέξει να μην συμπεριλάβει τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι στην τελετή απονομής του 2022.



Την περασμένη εβδομάδα, η παρουσιάστρια των Όσκαρ Έιμι Σούμερ υποστήριξε ότι το αίτημά της να μιλήσει ο Ουκρανός πρόεδρος στην εκδήλωση απορρίφθηκε. Και τελικά όντως, ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι δεν μίλησε στα Όσκαρ.


«Στη χώρα Καμπανέλλη: Νάξος, Αθήνα, Μαουτχάουζεν»


Την έκθεση «Στη χώρα Καμπανέλλη: Νάξος, Αθήνα, Μαουτχάουζεν», εγκαινίασε χθες το απόγευμα στο Μουσείο Μπενάκη-Πινακοθήκη Γκίκα, η Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη. Η έκθεση εντάσσεται στον προγραμματισμό εκδηλώσεων του Λογοτεχνικού Ετους Ιάκωβου Καμπανέλλη, όπως έχει ανακηρύξει το 2022 το ΥΠΠΟΑ.

Στον χαιρετισμό της η Λίνα Μενδώνη ανέφερε: «Νάξος, Αθήνα, Μαουτχάουζεν. Τρεις Σταθμοί ζωής που έπλασαν τον δημιουργό Ιάκωβο Καμπανέλλη, και καθόρισαν το ύφος, τη γραφή, τους «λογοτεχνικούς προορισμούς» του. Τόποι που σμίλεψαν μιαν ιδιαίτερη και μοναδική διαδρομή ζωής, μιαν εκλεπτυσμένη καλλιτεχνική φυσιογνωμία, μια βαθιά πολιτικοποιημένη προσωπικότητα.


Αυτοδίδακτος, αλλά φέροντας μέσα του πηγαία τη φλέβα της γραφής, κατάφερε να κατακτήσει όλα τα είδη του λόγου. Σεναριογράφος, ποιητής, στιχουργός, λογοτέχνης, ηθοποιός, δημοσιογράφος, σφράγισε ανεξίτηλα το νεοελληνικό πολιτισμικό βίο, με το πολύμορφο και πολυδιάστατο έργο του, από τα πρώτα του βήματα μέχρι τον θάνατό του, το 2011. «Εργα πολλά και βαθειά ελληνικά», όπως γράφουν οι Μερλιέ σε επιστολή τους προς τον Καμπανέλλη.


Ως επιζών αιχμάλωτος του Μαουτχάουζεν υπήρξε ένας ακάματος αγωνιστής για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας. Από τον αγώνα του αυτόν αντλούσε έμπνευση και θεματολογία για τα σπουδαία  έργα  του, τα οποία διαπερνούσαν οι πανανθρώπινες αξίες. Το έργο «Μαουτχάουζεν» τον καταξίωσε στο διεθνές αντιπολεμικό λογοτεχνικό στερέωμα. Χρόνια αργότερα κλήθηκε να επιμεληθεί την επιγραφή στο μνημείο της Ελλάδας, εις μνήμην των αιχμαλώτων, που δεν είχαν την τύχη μιας δεύτερης ευκαιρίας, στη ζωή.


Η έκθεση που εγκαινιάζουμε, επιχειρεί να αποτυπώσει την πολύτροπη πορεία του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Να ανιχνεύσει και να φωτίσει τα στοιχεία εκείνα που τον συνδέουν με ένα ευρύ φάσμα καλλιτεχνών και στοχαστών της σύγχρονης Ελλάδας, αυτούς που το έργο και η ζωή τους εκτίθενται, κατά τρόπο μοναδικό, από όροφο σε όροφο, στο σπίτι, στο Μουσείο του Χατζηκυριάκου-Γκίκα, που απόψε μας φιλοξενεί.


Γνήσιος εκφραστής της ελληνικής ψυχής, μέσα από το έργο του αποτυπώνει τα χαρακτηριστικά των Ελλήνων του καιρού του, την εύθραυστη κοινωνική πραγματικότητα της εποχής του».


Με σταθμούς τους τόπους που καθόρισαν μια ιδιαίτερη, όσο και μοναδική διαδρομή ζωής, η έκθεση φιλοδοξεί να αναδείξει το έργο και την προσωπικότητα ενός σπουδαίου δημιουργού, ο οποίος συμμετείχε καθοριστικά στη διαμόρφωση της πνευματικής και καλλιτεχνικής ζωής της χώρας κατά τη δεύτερη πεντηκονταετία του 20ού αιώνα. Μέσα από αφίσες έργων του, προγράμματα, χειρόγραφα, φωτογραφίες και προσωπικά αντικείμενα, ο θεατής συμμετέχει σε ένα συναρπαστικό ταξίδι γνωριμίας με τον κόσμο του Καμπανέλλη.


Η έκθεση δεν περιορίζεται μόνον στον εκθεσιακό χώρο του ισογείου της Πινακοθήκης Γκίκα, αλλά επεκτείνεται και στους υπόλοιπους ορόφους της. Εκεί, αναπτύσσεται ένας «διάλογος» του Καμπανέλλη με αγαπημένους συνεργάτες του, το έργο των οποίων παρουσιάζεται στη μόνιμη συλλογή. Σε αρκετές περιπτώσεις, οι προθήκες σχεδιάστηκαν εκ νέου ώστε να συμπεριλάβουν εκθέματα που αναδεικνύουν τις σχέσεις και τις συνεργασίες. Ο Μανόλης Αναγνωστάκης, ο Σπύρος Βασιλείου, ο Κάρολος Κουν, ο Μίκης Θεοδωράκης και ο Μάνος Χατζιδάκις είναι κάποιοι από τους συνεργάτες που περιλαμβάνονται στους «διαλόγους» αυτούς. Με τον τρόπο αυτό περιγράφονται με ενάργεια οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων αλλά και μεταξύ των τεχνών. Κατά τον τρόπο αυτό, η έκθεση «Στη χώρα Καμπανέλλη. Νάξος, Μαουτχάουζεν, Αθήνα» αποτυπώνει την πολύτροπη πορεία του δημιουργού και αναδεικνύει εκλεκτικές συγγένειες με ένα ευρύτατο φάσμα καλλιτεχνών και στοχαστών της σύγχρονης Ελλάδας.



Η διοργάνωση της έκθεσης έγινε από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού. Την επιμέλειά της έκαναν η Κατερίνα Καμπανέλλη και η Σίσσυ Παπαθανασίου, ενώ τον σχεδιασμό της ανέλαβε ο Παύλος Θανόπουλος. Την έκθεση συνοδεύει αναλυτικός κατάλογος.


Η έκθεση θα είναι ανοικτή στο κοινό από τις 30 Μαρτίου και θα διαρκέσει μέχρι τις 30 Ιουλίου 2022. Κατά τη διάρκειά της, η Πινακοθήκη Γκίκα θα έχει εκτεταμένο ωράριο λειτουργίας: Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο, 10:00–18:00.



«On Ego» στο Από Μηχανής Θέατρο

Μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία της «Κληρονομιάς» του Μαριβώ, ο Γιάννης Νταλιάνης επανέρχεται με μια νέα παραγωγή της ομάδας ZERO GRAVITY (που επιχορηγήθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού).


Μεταφράζει και σκηνοθετεί ένα συγκλονιστικό σύγχρονο έργο που έκανε αίσθηση στο Λονδίνο και θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στην Κάτω Σκηνή του Από Μηχανής Θεάτρου. Πρόκειται για το «On Ego», του διακεκριμένου συγγραφέα και σκηνοθέτη Μικ Γκόρντον,  που βασίζεται στο βραβευμένο βιβλίο «Η Σιωπηλή  Χώρα» του σημαντικού νευροεπιστήμονα Πωλ Μπροκς.


To «On Ego» διερευνά μέσα από ένα εξωφρενικό επιστημονικό πείραμα με αναπάντεχες συνέπειες, ένα θεμελιώδη γρίφο της φιλοσοφίας και της επιστήμης: Πώς η σάρκα γίνεται πνεύμα; Πώς τα 100 δισεκατομμύρια νευρώνες του εγκεφάλου μας δημιουργούν την συνείδηση ενός εαυτού; Υπάρχει κάτι άλλο μέσα μας εκτός από μια σύνθεση υλικών στοιχείων;


Η Αγάπη, ο Έρωτας, η Πίστη, η Προδοσία, η Μνήμη και η Απώλεια μπαίνουν στην εξονυχιστική παρατήρηση του απεικονιστικού μαγνητικού τομογράφου, όμως το ερώτημα θα παραμείνει ως το τέλος προς τους θεατές: εσείς θα πατούσατε το πράσινο κουμπί της τηλεμεταφοράς;


Ο Γιάννης Καπελέρης έχει αναλάβει τον ιδιαίτερα απαιτητικό ρόλο του Άλεξ, του επιστήμονα που γίνεται ο ίδιος πειραματόζωο, η Αλεξάνδρα Αϊδίνη το ρόλο της Άλις, της συζύγου του, που θα βρεθεί απέναντι σε συγκλονιστικά διλήμματα και ο Θανάσης Βλαβιανός τον μυστηριώδη ρόλο του Ντέρεκ, πατέρα της Άλις και υπεύθυνου των πειραμάτων. Την διανομή συμπληρώνουν σε δυο κρίσιμους ρόλους ο Γιώργος Κορομπίλης και η Χρύσα Νταή.


Ιδιαίτερο ρόλο στην παράσταση θα παίξει η τεχνολογία και το video art που ανέλαβε ο Παντελής Μάκκας, όπως και η μουσική του Νίκου Κυπουργού με συνεργάτη τον Κώστα Λώλο, ενώ το τραγούδι “Βήματα χορού” της παράστασης θα τραγουδήσει η Ελεονώρα Ζουγανέλη.  Τα σκηνικά και τα κοστούμια ανέλαβε η Άρτεμις Φλέσσα και τους φωτισμούς ο Γιώργος Αγιαννίτης.


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:


Μετάφραση - Σκηνοθεσία: Γιάννης Νταλιάνης


Σκηνικά - Κοστούμια: Άρτεμις Φλέσσα


Video Art: Παντελής Μάκκας


Φωτισμοί:Γιώργος Αγιαννίτης


Μουσική Σύνθεση:Νίκος Κυπουργός, Κώστας Λώλος


Τραγούδι:  Ελεονώρα Ζουγανέλη


Φωτογραφίες - γραφιστικά: Σπύρος Περδίου


Βοηθός Σκηνοθέτη: Χρύσα Νταή


Βοηθός video artist: Άννα Μπίζα


Κατασκευή Σκηνικών: Gedy Kousi


Στον ήχο και στα φώτα: Θάλεια Δαρκαδάκη


Σύβουλος νευροεπιστήμων: Βασίλης Πελεκάνος


Σύμβουλος ψυχολόγος:  Καλή Βοϊκλή


Υπεύθυνος επικοινωνίας: Αντώνης Κοκολάκης


SPYROS PERDIOU

ΔΙΑΝΟΜΗ:                                        


Γιάννης Καπελέρης


Αλεξάνδρα Αϊδίνη


Θανάσης Βλαβιανός


Γιώργος Κορομπίλης


Χρύσα Νταή


ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ZERO GRAVITY


ΛΗΞΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ: Μ. Τρίτη 19 Απριλίου


ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ: Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21.00


ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: 15 & 12 ευρώ


ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 100΄


Η "Ιωάννα του μετρό" στο STUDIO NEW STAR ART CINEMA

Η "Ιωάννα του μετρό", μια ιστορία προσφυγιάς μέσα από τον πόλεμο που θρυμμάτισε τη Γιουγκοσλαβία, του βραβευμένου Βίντοσαβ Στεβάνοβιτς,  μετά την επιτυχημένη της πορεία στα θέατρα της Αττικής, και στις on demand προβολές από την πλατφόρμα του Ticketservices.gr έρχεται στο STUDIO NEW STAR ART CINEMA, για τρεις παραστάσεις, στις 28 Μαρτίου, 4 & 11  Απριλίου 2022.

 

Συνέντευξη στην ΕΡΤ 1: https://youtu.be/S_Xbr6v5dC4 


Λίγα λόγια για το έργο:

Όλοι θυμόμαστε τον πόλεμο στην Γιουγκοσλαβία... Η «Ιωάννα του μετρό» του Σέρβου θεατρικού συγγραφέα Βίντοσαβ Στεβάνοβιτς περιγράφει την μοίρα των προσφύγων από την πρώην Γιουγκοσλαβία και στο πρόσωπό της σκιαγραφείται η μοίρα όλων των προσφύγων που έφυγαν από τον πόλεμο και έφθασαν στην Αθήνα, καθώς και την ανθρώπινη τραγωδία, την εκμηδένιση των αξιών και την καταστροφή της ιστορίας στην πατρίδα τους.

Αυτό το θεατρικό έργο αγγίζει μία κορυφαία πρόκληση των καιρών και ένα παγκόσμιο φαινόμενο της μετακίνησης προσφύγων και σίγουρα δεν έχουμε να αντιμετωπίζουμε μία κρίση αριθμών, αλλά μία κρίση αλληλεγγύης. Πόλεμος, παραβιάσεις, ανθρωπίνων δικαιωμάτων, υπανάπτυξη και φυσικές καταστροφές οδηγούν περισσότερους από 60 εκατομμύρια ανθρώπους, να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους και οι μισοί από τους οποίους, είναι παιδιά. Οι πρόσφυγες ξεριζώνονται και βρίσκονται σε ευάλωτη θέση, δεν βασίζονται στην προστασία της χώρας, οι κυβερνήσεις αν και εγγυώνται τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα στους πολίτες τους, για τους πρόσφυγες όμως αυτό το δίχτυ ασφαλείας εξαφανίζεται.

Το θεατρικό έργο «Ιωάννα του μετρό» παίζεται για πρώτη φορά διεθνώς γιατί για πρώτη φορά ο συγγραφέας Βίντοσαβ Στεβάνοβιτς παραχώρησε τα πνευματικά δικαιώματα. Είναι βαθιά αντιπολεμικό και αντιεξουσιαστικό, μας οδηγεί στις σκοτεινές διαδρομές της ανθρώπινης μοίρας, στα τραγικά αδιέξοδα και μας προσφέρει ένα ζωντανό ανθρωπιστικό μήνυμα.

Η επιλογή αυτού του έργου δεν είναι τυχαία. Επιθυμούμε σε καλλιτεχνικό επίπεδο να προσεγγίσουμε αυτό το τόσο ευαίσθητο θέμα, γιατί θέλουμε να εκφράσουμε την έμπρακτη αντίστασή μας, ενάντια στο ρατσισμό, τη βία και την κοινωνική κακοποίηση που βιώνουμε σήμερα στην Ελλάδα.

 

Ο Dušan SPASOJEVIĆ, πρέσβης της Δημοκρατίας της Σερβίας στην Ελλάδα, έθεσε υπό την αιγίδα της Σερβικής Πρεσβείας το θεατρικό αυτό έργο.

 

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα:

Ο Βίντοσαβ Στεβάνοβιτς γεννήθηκε το 1942 στο Τσβετόγιεβατς της Σερβίας. Σπούδασε φιλολογία στο Πανεπιστήμιο του Βελιγραδίου. Εργάστηκε ως διευθυντής του μεγαλύτερου εκδοτικού οίκου της Γιουγκοσλαβίας (Prosveta) από το 1970 ως το 1991. Από το 1991 ως το 1993 έζησε αυτοεξόριστος στην Αθήνα και, εν συνεχεία, εγκαταστάθηκε στο Παρίσι, όπου ζει μέχρι σήμερα. Έχει εκδώσει επτά μυθιστορήματα, τρεις συλλογές διηγημάτων, τρία θεατρικά έργα και μία βιογραφία του Μιλόσεβιτς. Το μυθιστόρημα "Διαθήκη" (1986) έκανε, μέσα σε οκτώ μήνες, δέκα διαδοχικές ανατυπώσεις (60.000 αντίτυπα), η επιτυχία όμως αυτή ενόχλησε τη λογοκρισία, η οποία απαγόρευσε την κυκλοφορία του με το σκεπτικό ότι ο συγγραφέας παρουσίαζε με μελανά χρώματα την κατάσταση στη χώρα του. Η "Διαθήκη" βραβεύτηκε ως βιβλίο της χρονιάς και, αργότερα, ως βιβλίο της δεκαετίας στη Γιουγκοσλαβία. Τα μυθιστορήματα "Χιόνι στην Αθήνα", "Η νήσος των Βαλκανίων", "Ο Χρήστος και τα σκυλιά" γράφτηκαν στην Αθήνα. Ο Στεβάνοβιτς έχει τιμηθεί με τα σημαντικότερα λογοτεχνικά βραβεία της χώρας του. Έργα του έχουν μεταφραστεί στις περισσότερες ευρωπαϊκές γλώσσες.

Η ταυτότητα της παράστασης

Η «Ιωάννα του μετρό» σε πρώτη παγκόσμια παράσταση

Διάρκεια: 60 λεπτά

Στο ρόλο της Ιωάννας

Τζένη Παντελή


Τραγούδι - Ακορντεόν

Ναταλία Κωτσάνη


Συμμετοχή από την οθόνη

Στο ρόλο του πατέρα: Κώστας Αρζόγλου

Στο ρόλο της μητέρας: Αλεξάνδρα Παντελάκη

Στο ρόλο του αγοριού: Προμηθέας Αλειφερόπουλος

 

Συντελεστές

Μετάφραση:  Έρση Βασιλικιώτη

Σκηνοθεσία: Κώστας Αρζόγλου

Πρωτότυπη Μουσική:  Ναταλία Κωτσάνη


Κινηματογραφικά


Βίντεο Μετρό

Σκηνοθεσία: Αριστοτέλης Παπακωνσταντίνου

Βίντεο Ηθοποιών (Η βιντεοσκόπηση έγινε στο θέατρο Τρένο στο Ρουφ)

Κάμερα: Οδυσσέας Καραδής

Διεύθυνση φωτογραφίας: Ευθύμιος Συρανίδης-Νιόβη Αναγνωστοπούλου

Μοντάζ: Αλέξης Ψαράς

Ενδυματολόγος: Μάγδα Καλέμη


Παραγωγή


Παραγωγή: Studio New Star Art Cinema 

Δημόσιες σχέσεις:  Κάλντα Recordings & Productions

Φωτογράφιση αφίσας: Γιάννης Παυλίδης

Δημιουργικό αφίσας: Ναταλία Κωτσάνη 

 

Η παράσταση τελεί

         υπό την αιγίδα της Σερβικής Πρεσβείας


 

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2022

Εμφάνιση έκπληξη από Beyoncé και Billie Eilish στην τελετή απονομής των Όσκαρ 2022

Οι δημοφιλείς τραγουδίστριες θα κάνουν λαμπερές εμφανίσεις στο πλαίσιο του βραβείου Καλύτερο Τραγούδι.

Οι Beyoncé, Billie Eilish και Finneas, Reba McEntire και Sebastián Yatra θα τραγουδήσουν στο πλαίσιο της βράβευσης με Όσκαρ για το Καλύτερο Τραγούδι της κινηματογραφικής χρονιάς που πέρασε. Η τελετή θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 27 Μαρτίου στο Los Angeles’ Dolby Theatre.

Η Beyoncé θα τραγουδήσει το «Be Alive» από την ταινία King Richard, που είναι υποψήφιο για 5 ακόμη βραβεία όπως καλύτερης φωτογραφίας και καλύτερου ηθοποιού.

Οι Eilish και Finneas θα τραγουδήσουν το μουσικό θέμα από την ταινία Νo Time to Die, που είναι υποψήφιο για τα βραβεία Καλύτερου Ήχου και καλύτερων Visual Effects.

Ο Sebastián Yatra θα τραγουδήσει το «Dos Oruguitas» από την ταινία Encanto που είναι επιπλέον υποψήφια για την καλύτερη ταινία animation.  

Οι υποψηφιότητες ανακοινώθηκαν στις αρχές του τρέχοντος μηνός, με το The Power of the Dog να κρίνεται φαβορί με 12 υποψηφιότητες. Ακολουθεί το Dune με 10 και τα Belfast και West Side Story με 7.


Παρασκευή 18 Μαρτίου 2022

Ο Kanye West αποκλείστηκε από το Instagram για 24 ώρες

Ο Kanye West έχει αποκλειστεί από το Instagram για 24 ώρες για παραβίαση της πολιτικής παρενόχλησης που ισχύει στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο του Meta, η πλατφόρμα έχει διαγράψει περιεχόμενο που δημοσιεύτηκε από τον West ως παραβίαση των πολιτικών της σχετικά με τη ρητορική μίσους, τον εκφοβισμό και την παρενόχληση.


Ως αποτέλεσμα, στον Αμερικανό ράπερ και επιχειρηματία έχει απαγορευθεί να δημοσιεύει, να σχολιάζει και να στέλνει μήνυμα για χρονικό διάστημα 24 ωρών. Η πολιτική της Meta είναι να περιορίζει τους λογαριασμούς που έχουν παραβιάσει επανειλημμένα αυτούς τους κανόνες και η πλατφόρμα θα λάβει πρόσθετα μέτρα εάν γίνουν περαιτέρω παραβιάσεις, ανέφερε ο εκπρόσωπός της.


Οι εκπρόσωποι του Kanye West δεν σχολίασαν προς το παρόν το θέμα.


Κάνιε Γουέστ - Κιμ Καρντάσιαν

O West φέρεται να δημοσίευσε φωτογραφία του κωμικού Τρέβορ Νόα και λεζάντα με ρατσιστικές προσβολές. Οι αναρτήσεις έχουν διαγραφεί αν και πολλά μέσα μαζικής ενημέρωσης έχουν δημοσιεύσει στιγμιότυπα οθόνης.


Ο Νόα αναφέρθηκε στα συνεχιζόμενα επακόλουθα γύρω από το διαζύγιο του ράπερ από την σταρ  reality show, Κιμ Καρντάσιαν στο «The Daily Show». Ο Νόα ενθάρρυνε τους θαυμαστές να μην κάνουν αστεία για την κατάσταση.


«Έχει μετατραπεί σε μια ιστορία που φαίνεται εντελώς ταμπλόιντ, αλλά νομίζω ότι αξίζει λίγο περισσότερη ευαισθητοποίηση από το ευρύ κοινό. ... Ξέρω ότι όλοι πιστεύουν ότι είναι ένα μεγάλο κόλπο μάρκετινγκ...» είπε ο Νόα στο σόου του. «Δύο πράγματα μπορεί να ισχύουν: στην Κιμ αρέσει η δημοσιότητα, η Κιμ επίσης παρενοχλείται. Αυτά τα πράγματα μπορεί να συμβαίνουν ταυτόχρονα».


Στον λογαριασμό του ράπερ αναρτήθηκαν και διαγράφηκαν πρόσφατα πολλά σχόλια για την Καρντάσιαν - με την οποία έχει τέσσερα παιδιά και για τον σύντροφό της, κωμικό Πιτ Ντέιβιντσον.


Ο Ντέιβιντσον είναι συχνά στόχος σχολίων στη σελίδα του Kanye West στο Instagram, με τον ράπερ να καταφέρεται εναντίον του κωμικού στους στίχους του πρόσφατου τραγουδιού του, «Eazy». Το μουσικό βίντεο κινουμένων σχεδίων του τραγουδιού, που κυκλοφόρησε στις 2 Μαρτίου, απεικονίζει τον ράπερ να απαγάγει τον Ντέιβιντσον και να τον θάβει από το λαιμό και κάτω.


 
Copyright © 2014 AthensIn. Designed by OddThemes