ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

Ο Χοακίν Φίνιξ ανακηρύχθηκε «Πρόσωπο του 2019» από την PETA


Σε «Πρόσωπο της χρονιάς» για το 2019 ανακηρύχθηκε ο Χοακίν Φίνιξ,  όπως ανακοίνωσε η Οργάνωση για τα δικαιώματα των ζώων PETA (Άνθρωποι για την ηθική μεταχείριση των ζώων). 
Η Οργάνωση αποφάσισε να τιμήσει τον πρωταγωνιστή της ταινίας «Joker» επειδή είναι vegan από την ηλικία των τριών ετών και για την εμφάνισή του σε διαφημιστικές πινακίδες της οργάνωσης «We Are All Animals» (Είμαστε όλοι ζώα) στην Πλατεία Τάιμς στη Νέα Υόρκη και στη λεωφόρο Σάνσετ στο Λος Άντζελες.   Με το βραβείο έχουν τιμηθεί στο παρελθόν η Όπρα Γουίνφρεϊ, η Αντζέλικα Χιούστον και ο Πάπας Φραγκίσκος. 
«Ο Χοακίν Φίνιξ δεν χάνει ποτέ την ευκαιρία να στρέψει τους προβολείς μακριά από τον εαυτό του και πάνω στα δεινά των ζώων και αποτελεί ένα πολύ καλό παράδειγμα μίας πορείας vegan» δήλωσε η πρόεδρος της ΡΕΤΑ, Ίνγκριντ Νιούκιρκ. «H PETA είναι περήφανη που ξεκινάει την περίοδο των βραβεύσεων, τιμώντας την αφοσίωσή του στο να δείχνει σε όλους ότι όταν πρόκειται για αίσθημα φόβου, πόνου και αγάπης, ένα ανθρώπινο ον δεν διαφέρει από μια κότα ή ένα χάμστερ» πρόσθεσε η Νιούκιρκ.   
Η PETA αναγνώρισε, επίσης, τον Φίνιξ για τον ρόλο του ως εκτελεστικού παραγωγού στο ντοκιμαντέρ «The Animal People», που ακολουθεί ακτιβιστές για τα δικαιώματα των ζώων, οι οποίοι διώχθηκαν από ισχυρά συμφέροντα βιομηχανιών για τη διοργάνωση της εκστρατείας Stop Huntingdon Animal Cruelty (SHAC) κατά της εταιρείας Huntingdon Life Sciences, για τα πειράματα που διεξήγε σε ζώα. 
Ο Φίνιξ ήταν, ακόμα,  αφηγητής στο ντοκιμαντέρ του 2005 «Earthlings» για τα δικαιώματα των ζώων, και απένειμε στον σκηνοθέτη του, Σον Μόνσον, το πρώτο Ανθρωπιστικό Βραβείο Ρίβερ Φίνιξ στο γκαλά στην 35η επέτειο της PETA, το 2015.   Έχει συνεργαστεί με την Οργάνωση για τις καμπάνιες κατά της χρήσης μαλλιού το 2016, κατά τη χρήσης δερμάτων από εξωτικά ζώα το 2015 και κατά της υπεραλίευσης το 2013.

«Άμλετ» από την Κατερίνα Ευαγγελάτου, στο ιστορικό Αμφι-θέατρο


Η Κατερίνα Ευαγγελάτου ανεβάζει τον «Άμλετ», το εμβληματικό έργο του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, σε μια φιλόδοξη παραγωγή της Λυκόφως, που θα ανοίξει, στις 11 Δεκεμβρίου, το κλειστό εδώ και οκτώ χρόνια «Αμφι-Θέατρο» του αείμνηστου Σπύρου Α. Ευαγγελάτου [Αγγελικής Χατζημιχάλη 15 και Αδριανού 111, Πλάκα].
Στον «Άμλετ» συναντά κανείς όλα τα θεμελιώδη ερωτήματα της ανθρώπινης ύπαρξης. Μια ιστορία εκδίκησης αποτελεί τη βάση για να αναπτυχθεί ένα πολυσύνθετο έργο, που άλλαξε την πορεία της ανθρώπινης σκέψης και επηρέασε όσο σχεδόν κανένα άλλο, ένα ευρύτατο φάσμα στοχαστών, επιστημόνων και δημιουργών από την εποχή που γράφτηκε μέχρι σήμερα. Ποια είναι τα όρια ανάμεσα στο «είναι» και το «φαίνεσθαι»; Πώς εκφράζεται η λειτουργία του πένθους; Υπάρχει ταμπού στην επιθυμία; Γιατί δρω ή δεν δρω; Η τέχνη του Θεάτρου πώς αποκαλύπτει την πυρηνική μας αλήθεια; Ποιος φόβος κινεί την ύπαρξή μας;
Η παράσταση ανεβαίνει στο «Αμφι-Θέατρο» οκτώ χρόνια μετά το κλείσιμό του αλλά και 28 χρόνια μετά την παράσταση του «Άμλετ» σε σκηνοθεσία Σπύρου Α. Ευαγγελάτου. Η Κατερίνα Ευαγγελάτου με τους συνεργάτες της κατάφεραν να εξασφαλίσουν την επαναλειτουργία της ιστορικής σκηνής, μόνο για την παραγωγή του «Άμλετ» και μόνο για μία σεζόν, ενώ θα διατηρηθεί η φυσική φθορά του χώρου, ο οποίος παραμένει κλειστός ως σήμερα.
Το «Αμφι-Θέατρο» του Σπύρου Α. Ευαγγελάτου, μία από τις σημαντικότερες σκηνές της χώρας, σφράγισε τη θεατρική ιστορία του τόπου από τη μεταπολίτευση και για 36 συναπτά έτη. Ιδρύθηκε το 1975 και ανέστειλε τη λειτουργία του το 2011. Στην οδό Αδριανού 111 στην Πλάκα στεγάστηκε από το 1985 έως το 2011 και αποτέλεσε σταθερό σημείο αναφοράς για το θεατρόφιλο κοινό. Να σημειωθεί ότι το 2020 είναι επετειακό έτος για το «Αμφι-Θέατρο», αφού συμπληρώνονται 45 χρόνια από την ίδρυσή του.
Η Κατερίνα Ευαγγελάτου επιστρέφει στο «σπίτι» της με μια ομάδα εκλεκτών συντελεστών.
Πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί: Νίκος Ψαρράς (Κλαύδιος), Άννα Μάσχα (Γερτρούδη), Δημήτρης Παπανικολάου (Πολώνιος), Αμαλία Νίνου (Οφηλία), Μιχάλης Μιχαλακίδης (Οράτιος), Γιώργος Ζυγούρης (Λαέρτης), Γιάννης Κότσιφας (Ηθοποιός, Νεκροθάφτης), Κλέαρχος Παπαγεωργίου (Ρόζενκραντζ), Βασίλης Μπούτσικος (Γκίλντενστερν). Στον ομώνυμο ρόλο, ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος.
Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Τετάρτη & Κυριακή 20:00 | Πέμπτη 20:30 | Παρασκευή 21:00 | Σάββατο 17:30 και 21:30.

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2019

Ομαδική Εικαστική Έκθεση στο ΤRII ART HUB


Ομαδική Εικαστική Έκθεση στο ΤRII ART HUB με τίτλο «ΜΙΚΡΟ ΠΑΡΙΣΙ – ΚΟΥΚΑΚΙ | Ανέγγιχτο στο ΧΡΟΝΟ»
Για το concept, την  οργάνωση και την  επικοινωνία της έκθεσης την ευθύνη έχει ο Δημήτρης Λαζάρου.
Η επιμέλεια ανήκει στην ιστορικό τέχνης Όλγα Λατουσάκη.

Στην πιο πολυφωτογραφημένη και πολυσυζητημένη διεθνώς γειτονιά της Αθήνας, 34 σύγχρονοι εικαστικοί εμπνέονται και παρουσιάζουν έργα τους, προσεγγίζοντας πολυθεματικά το Κουκάκι, αυτά που αντιπροσωπεύει και τον χρόνο που ναι μεν αγγίζει, δίνοντας ώθηση στην Τέχνη, αλλά συγχρόνως την αφήνει ανεπηρέαστα να δρα στο πέρασμά του.

Η ιστορικός τέχνης Όλγα Λατουσάκη σημειώνει:
«Ένας συνδυασμός παραδοσιακού και σύγχρονου, το τέλειο πάντρεμα απόλυτης ηρεμίας και διαρκούς κίνησης δεν δύναται σε καμία περίπτωση να αφήσει αδιάφορους τους Αθηναίους. Γι’ αυτό και το Κουκάκι (ή αλλιώς, η συνοικία του Κουκάκη, παλιού κρεβατοποιού της περιοχής) έχει πια μια μεγάλη θέση όχι μόνο στην καρδιά των ντόπιων, αλλά και των τουριστών της χώρας.
Το Κουκάκι ψηφίστηκε, για άλλη μια φορά, μια από τις 16 καλύτερες συνοικίες στον κόσμο.
Γιάννης Καμίνης, Part of a Puzzle, 40x40cm, Ακρυλικά σε καμβά (Large)
Λόγω της έντονης παρουσίας διανοουμένων, της γοητευτικής ρετρό όψης του και της έντονης παρουσίας της παλιάς Αθήνας, από την δεκαετία του ‘80 έως και σήμερα, η περιοχή είναι επίσης γνωστή με το όνομα «Μικρό Παρίσι». Μια γειτονιά που θυμίζει άλλη εποχή, ανεπηρέαστη από το πέρασμα του χρόνου, από την επίδραση του καινούργιου, από τις μόδες της κάθε εποχής.
Αδιαμφισβήτητα, λοιπόν, αυτό που κάνει την περιοχή τόσο ιδιαίτερη και αγαπητή είναι η ικανότητά της να μένει ανέγγιχτη στο χρόνο. Ενώνοντας την Ακρόπολη με τα νότια προάστια, μια ανάσα από το λόφο του Φιλοπάππου αλλά και από την καρδιά της πρωτεύουσας, το Κουκάκι αποτελεί για την Αθήνα ένα «πέρασμα» ανάμεσα στις μεγαλύτερες περιοχές. Εδώ, τα εμπορικά κέντρα και οι μεγάλες επιχειρήσεις δεν ευδοκιμούν, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στην πανέμορφη αυτή γειτονιά να μην αλλάζει τον παραδοσιακό και συνοικιακό, αλλά πάντα  πολυπολιτισμικό και καλλιτεχνικό της χαρακτήρα.
Η παρούσα έκθεση σκοπό έχει να αναδείξει την πολύπλευρη φύση της περιοχής και να μας θυμίσει για άλλη μια φορά πως το Κουκάκι, αυτή η μικρή γειτονιά στο κέντρο της Αθήνας ήταν, είναι και θα παραμείνει αδιαμφισβήτητα η πρωτεύουσα των τεχνών και των καλλιτεχνικών δρωμένων.»
 
Ρούλα Βασιλάκη,  Χωρίς τίτλο, 60x80cm, Ακρυλικά  σε καμβά
Συμμετέχουν οι εικαστικοί:
Martin Davis, Zeiko Duka, Μαίρη Αρνή, Ρένα Βαλλιανού, Ρούλα Βασιλάκη, Μαρίνα Βλαχάκη, Φανή Γαβαλά, Βασιλική Δημητράκου, Αγγέλα Ευθυμιάδη, Γεράσιμος Θωμάς, Έλενα Καλαποθάκου, Γιάννης Καμίνης, Χριστίνα Καπετάνιου, Μαίρη Κάρλου, Στέλλα Κάρλου, Στέλλα Κατεργιαννάκη, Χριστίνα Κατεργιαννάκη, Γεωργία Κοκκίνη , Ιάκωβος Κολλάρος, Κυριακή Λέκκα, Τέτη Λυριντζή, Κωνσταντία Μακρή, Πόπη Παλατιανού, Καίτη Πανάγου, Μαριέττα Παπαγεωργίου, Έμμα Παπαδοπούλου, Σουζάνα Παπακαλιάτη, Γιάννης Πέτρου, Μαρία Σταμάτη, Μαρίνα Συντελή, Αθηνά Τζέη, Μαίρη Τριβιζά, Όλγα – Αικατερίνη Τσουρή, Κατερίνα Χορταριά

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Concept – Οργάνωση - Επικοινωνία: Δημήτρης Λαζάρου

Επιμέλεια: Όλγα Λατουσάκη

Επιμέλεια αφίσας: Σοφία Παπαδοπούλου
Εγκαίνια: Τρίτη, 8 Δεκεμβρίου 2019 | ώρα 13:00 – 17:00
Διάρκεια έκθεσης: 8 – 18 Δεκεμβρίου 2019

 
Zeiko Duca, Those were the days, 70x50cm,  Λάδι σε καμβά
TRII ART HUB
Δράκου 9
Κουκάκι
(σταθμός μετρό ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ – έξοδος Δράκου)
Ημέρες και Ώρες λειτουργίας
Δευτέρα έως Παρασκευή: 12:00 – 20:00
Σάββατο - Κυριακή: 13:00 – 18:00
                           
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ





Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2019

«Οι αμέτρητες όψεις του Ωραίου» ολοκληρώνουν την παρουσία τους


Την επιτυχημένη πορεία της ολοκληρώνει την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου η περιοδική έκθεση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου «Οι αμέτρητες όψεις του Ωραίου».

Οι 340 αρχαιότητες από τις πλούσιες συλλογές του Μουσείου που την πλαισίωναν, σε συνδυασμό με σύγχρονα ψηφιακά μέσα, πρόσφεραν ένα αισθαντικό αισθητικό ταξίδι, παρακολουθώντας την έκφραση του ωραίου ως διαχρονική ανθρώπινη ανάγκη από τη νεολιθική περίοδο μέχρι τους ιστορικούς χρόνους. Ιδιαίτερη θέση στην έκθεση, κατείχε ο κόσμος του αρώματος, δίνοντας για πρώτη φορά την ευκαιρία στους επισκέπτες για μια ιδιαίτερη, αισθητηριακή επαφή με την αρχαιότητα μέσω της όσφρησης.

Όπως ενημερώνει σε σχετική ανακοίνωσή του το Μουσείο, «στους 18 μήνες συνολικής λειτουργίας της, περισσότερα από 950.000 άτομα επισκέφτηκαν τις αίθουσές της, σχολιάζοντας με ενθουσιασμό την υψηλή αισθητική των εκθεμάτων αλλά και των εκθεσιακών μέσων που αξιοποιήθηκαν [...]

Αν και το ενδιαφέρον το κοινού για την περιοδική έκθεση “Οι αμέτρητες όψεις του Ωραίου” υπήρξε συνεχές και οδήγησε στην παράταση της αρχικά προβλεπόμενης ετήσιας διάρκειας, έχει φτάσει η στιγμή να δώσει τη θέση της στη νέα σειρά περιοδικών εκθέσεων που θα παρουσιάσει το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο τους επόμενους μήνες, για να τιμήσει τις σημαντικές ιστορικές επετείους της διετίας 2020-21: τα 200 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης και τα 2.500 χρόνια από τη μάχη των Θερμοπυλών και τη ναυμαχία της Σαλαμίνας», συμπληρώνει το Μουσείο.

Υπενθυμίζεται ότι «Οι αμέτρητες όψεις του Ωραίου» αποτέλεσαν το τελευταίο μέρος της εκθεσιακής τριλογίας που σχεδιάστηκε για να τιμήσει την επέτειο των 150 χρόνων του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου από τη θεμελίωση του εμβληματικού κτηρίου που το στέγασε.

Η τριλογία άνοιξε το 2015 με την έκθεση «“Ένα όνειρο ανάμεσα σε υπέροχα ερείπια...” Περίπατος στην Αθήνα των περιηγητών, 17ος-19ος αιώνας», όπου, μεταξύ άλλων, αναδείχθηκε το πολιτισμικό περιβάλλον μέσα στο οποίο διαμορφώθηκε η ανάγκη για την ίδρυση του Εθνικού Μουσείου, και συνεχίστηκε με τις «Οδύσσειες», μια έκθεση που αποτύπωσε αφαιρετικά και συμβολικά τη διαχρονική προσπάθεια του ανθρώπου για δημιουργία και εξέλιξη.

Μάρκος Σεφερλής: Η αλήθεια για τη συνεργασία με τον Acun και το άγνωστο ταξίδι του


Στον ΑΝΤ1 τον περιμέναμε, μέσω ΣΚΑΪ επιστρέφει!
Όπως είναι ήδη γνωστό, ο Μάρκος Σεφερλής δέχθηκε πρόταση από τον Acun Ilicali ώστε να αναλάβει ένα ιδιαίτερο talent show με έντονα στοιχεία stand up comedy και ιδιαίτερο ρόλο για τον ίδιο, μεταξύ κριτή και παρουσιαστή .
Σύμφωνα με πληροφορίες του People, πριν από λίγες μέρες, ο ηθοποιός ταξίδεψε μέχρι την Κωνσταντινούπολη προκειμένου να συναντηθεί με τον Τούρκο παραγωγό στα γραφεία της εταιρείας Acun Medya στην Κωνσταντινούπολη.
«Η συζήτηση έγινε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα. Εξάλλου, οι συνεργάτες του Acun Ilicali έχουν μεταφέρει στον παραγωγό πως ο Σεφερλής είναι δημοφιλής και ιδιαίτερα αγαπητός από τον κόσμο, καθώς δεν πέφτει καρφίτσα στις παραστάσεις του. Επιπλέον, άνθρωποι της Acun Medya έχουν παρακολουθήσει την πορεία του Μάρκου Σεφερλή στην τηλεόραση. Αυτός, άλλωστε, ήταν και ο λόγος του ραντεβού. Ο Acun Ilicali πρότεινε στον Μάρκο Σεφερλή να είναι ο leader σε ένα
τηλεοπτικό show.  Και λέω leader, διότι πρόκειται για ένα show της Acun Medya στο οποίο θα γίνονται διάφορα σκετσάκια με την επιμέλεια του Μάρκου Σεφερκλή. Συνεπώς δεν θα είναι ο παρουσιαστής, αλλά ο άνθρωπος- ορχήστρα του show» αποκαλύπτει πηγή του ρεπορτάζ.
Οι δυο άντρες, σύμφωνα πάντα με το People, φαίνεται πως ήρθαν σε τελική συμφωνία. Αυτό που μένει είναι να γίνουν οι επίσημες ανακοινώσεις, καθώς η Acun Medya επιθυμεί να βγει το συγκεκριμένο show στον αέρα του ΣΚΑΪ στο δεύτερο μισό της σεζόν.

Εξπρεσιονιστικές εξαιρέσεις της ελληνικής τέχνης


Έκθεση με τίτλο «Εξαιρέσεις: Όψεις του Εξπρεσιονισμού στην Ελλάδα» παρουσιάζεται από τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ), έως τις 5 Ιανουαρίου 2020, στην Πινακοθήκη δήμου Αθηναίων,  με ελεύθερη είσοδο για το κοινό [Λεωνίδου και Μυλλέρου, πλ. Αυδή].

Στην έκθεση συγκεντρώνονται έργα της Συλλογής της Πινακοθήκης και σύνολα από σημαντικές καλλιτεχνικές προσωπικότητες -με κεντρική μορφή τον Γιώργο Μπουζιάνη,  που εκπροσωπούν, πράγματι, «εξαιρέσεις» ως προς το ακαδημαϊκό κλίμα που επικρατεί στην ελληνική τέχνη τον 20ό αι. και ως προς τις επικρατούσες νεοτερικές τάσεις που χαρακτηρίζουν τη γενιά του ’30.

Κούλα Μαραγκοπούλου (1916-1997) -  Πλατεία Πύλου Λάδι σε μασονίτη, 48χ65 εκ.
Τα έργα που παρουσιάζονται στην έκθεση, σε μεγάλο βαθμό δεν έχουν ποτέ εκτεθεί, μέχρι σήμερα, στο σύνολό τους ή κάποια και καθόλου. Τα κυριότερα έχουν εκτεθεί μόνον αποσπασματικά, ως αριστουργήματα της Συλλογής της Πινακοθήκης, η οποία έχει πολύ νωρίς δώσει τον λόγο σε σημαντικούς καλλιτέχνες για να προτείνουν και να συγκεντρώσουν τα έργα που ανήκουν στην πόλη των Αθηνών. Το 2018, στην έκθεση γύρω από τη θητεία του Παπαλουκά ως διευθυντή της Πινακοθήκης, παρουσιάστηκαν  οι επιστολές με τις οποίες έδωσε αγώνα για να υποστηρίξει το έργο του Μπουζιάνη, του Παρθένη, του Βιτσώρη, και πολλών άλλων νεότερων καλλιτεχνών. Έτσι, βοήθησε καλλιτέχνες, στήριξε ομάδες και καλλιτεχνικές συντροφιές και ανοίχτηκε σε όλες τις εκφράσεις και τα εικαστικά μέσα, δίνοντας ίση βαρύτητα στους ζωγραφικούς πίνακες, τα σχέδια, τις υδατογραφίες, τα παστέλ, τα χαρακτικά, τα σκίτσα, τις καρικατούρες, κ.λπ.
Κεντρική μορφή της έκθεσης είναι ο Γιώργος Μπουζιάνης -που μαζί με τον χαράκτη Γιώργο Οικονομίδη, είναι οι μόνοι που είχαν άμεση σχέση με τις ομάδες του εξπρεσιονισμού στη Γερμανία και τη Γαλλία- και η επιρροή του ανοίγει έναν κύκλο νεότερων καλλιτεχνών, που θα βρουν μέσα από τα έργα του Οικονόμου και του Τριανταφυλλίδη, δρόμους  που τους απομακρύνουν από τις κυρίαρχες τάσεις του Παρισινού μοντερνισμού κι ανοίγονται σε εκφράσεις πιο ρεαλιστικές κι εκφραστικές. Πολλοί από αυτούς τους καλλιτέχνες είναι λίγο γνωστοί σε κοινό και κριτικούς, συνιστώντας πράγματι έναν κύκλο εξαιρέσεων τόσο μέσα από το έργο τους όσο και μέσα από τη στάση ζωής τους, μακριά από τη δημοσιότητα.

 «Η έκθεση αφορά κυρίως έργα και προσωπικότητες του 1ου μισού του 20ού αιώνα που συμμετείχαν στα προοδευτικά κινήματα και τις καλλιτεχνικές ομάδες της εποχής, από τον Σύνδεσμο Ελλήνων Καλλιτεχνών (1911-1939), το “Άσυλο Τέχνης” (1927-1929), την Ένωση Ελεύθεροι Καλλιτέχνες (1935-1940), και βέβαια την Ομάδα Τέχνη (1917-1944), που μέλη της θα ανασυγκροτήσουν το 1950, την ομάδα Στάθμη. Όλες αυτές οι ομάδες ενώ διεκδικούν την αναγνώριση της πνευματικής εργασίας και του δικαιώματος των καλλιτεχνών στην εργασία, δεν διεκδικούν, παρόλα αυτά, θέσεις και οφίτσια στην κρατική ή ιδιωτική νομενκλατούρα. Επίσης, οι περισσότεροι μαζί με την ελευθερία της έκφρασης και την ανεξαρτησία από Σχολές και κανόνες είτε της παραδοσιακής κι ακαδημαϊκής τέχνης, είτε της εκάστοτε επιφανειακής μόδας μοντερνισμού, διεκδικούν την ενεργή θέση του καλλιτέχνη μπρος στην κοινωνία. Με το έργο και τη στάση τους κατόρθωσαν να συγκεράσουν τον αισθητικό και καλλιτεχνικό εκσυγχρονισμό με την κοινωνική κριτική, την αναγνώριση της πνευματικής εργασίας και τη διεκδίκηση της ελευθερίας της καλλιτεχνικής έκφρασης μπρος στις προκαταλήψεις της, του γούστου και της κοινωνίας» σημειώνει ο επιμελητής της έκθεσης Ντένης Ζαχαρόπουλος.

Μαρία Αναγνωστοπούλου (1890-1971) - Σκόπελος Υδατόχρωμα σε χαρτί επικολλημένο σε χαρτόνι, 38X51 εκ.
Στην έκθεση παρουσιάζονται έργα καλλιτεχνών, οι οποίοι ανήκαν στην ομάδα Στάθμη, μεταξύ άλλων, εκτός του Γ. Μπουζιάνη, των Θ. Απάρτη,  Α. Σώχου, Γ. Ζογγολόπουλου, Άγγ. Θεοδωρόπουλου, Γ. Μηταράκη,  Αγλ. Παππά, Τ. Ελευθεριάδη, Ο. Κανέλλη, Β. Σεμερτζίδη,  Σπ. Παπαλουκά, Μ. Αναγνωστοπούλου, Κ. Μαραγκοπούλου , Γ. Βακαλό, Γ. Σπυρόπουλου, Έρ. Φραντζισκάκη, Ελ. Ζογγολοπούλου.

Σκοπός της έκθεσης είναι να αναδείξει το ευρύ φάσμα της Συλλογής της Πινακοθήκης δήμου Αθηναίων, η οποία συνέλεξε με μεγάλη αυτονομία κάποιες ιδιαίτερες μορφές της Ελληνικής τέχνης και έδωσε τον λόγο στις «εξαιρέσεις» πιο συχνά από ό,τι στους κανόνες, και στους ίδιους τους καλλιτέχνες, από την ίδρυσή της –και είναι αυτό, ίσως, το σημαντικότερο χαρακτηριστικό που εκφράζει το πνεύμα της.

Ώρες λειτουργίας: Τρίτη: 10:00 - 21:00, Τετάρτη - Σάββατο 10:00 - 19:00, Κυριακή 10:00 - 16:00

Ποια είναι η αληθινή ηλικία των άγριων μελισσών;


Μια από τις ευχάριστες εκπλήξεις της φετινής τηλεοπτικής σεζόν είναι οι «Άγριες Μέλισσες»  η οποία έχει ήδη αποσπάσει τις καλύτερες κριτικές ακόμη και από τους πιο αυστηρούς και απαιτητικούς του είδους.
Όπως είναι φυσικό, η προσοχή στράφηκε αμέσως και στους πρωταγωνιστές του σίριαλ, αφού όλοι θέλουμε να τους γνωρίσουμε καλύτερα και να μάθουμε πράγματα τόσο για την καριέρα όσο και για την προσωπική τους ζωή. Ένα από τα συχνά θέματα συζήτησης δεν είναι άλλο και από την ηλικία των ταλαντούχων ηθοποιών, για αυτό και κάναμε το απαραίτητο research και σου την παρουσιάζουμε παρακάτω.

Μαρία Κίτσου
Η γοητευτική καλλιτέχνης είναι 40 ετών και είναι γεννηθείσα στις 5 Αυγούστου 1979.

Δανάη Μιχαλάκη
Η όμορφη Δανάη είναι μόλις 27 ετών.

Έλλη Τρίγγου
Η Έλλη Τρίγγου είναι 30 ετών, γεννημένη το 1989.

Κατερίνα Διδασκάλου
Τέλος, η Κατερίνα Διδασκάλου είναι 58 ετών και είναι γεννημένη στις 29 Δεκεμβρίου 1960.

 
Copyright © 2014 AthensIn. Designed by OddThemes