ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019

Επίδαυρος: Βίος και πολιτεία του Οιδίποδα, διαμέσου των αιώνων


Με τη μοναδική παράσταση - γεγονός στην ιστορία του θεσμού «Οιδίπους», διαμορφωμένη ειδικά για αρχαία θέατρα, θα πραγματοποιηθεί η φετινή έναρξη για το Φεστιβάλ Επιδαύρου, στις 21 και 22 Ιουνίου, στις 9 το βράδυ.
 «Θέλω να δημιουργήσω έναν Οιδίποδα διαπολιτισμικό και διαχρονικό» δήλωσε ο 78χρονος Ρόμπερτ Γουίλσον, ένας από τους πιο καταξιωμένους σκηνοθέτες παγκοσμίως, γνωστός για τα μοναδικά εικαστικά περιβάλλοντα που δημιουργεί και αγαπημένος του ελληνικού κοινού («Κουαρτέτο», «Όπερα της πεντάρας», «Οδύσσεια», «The old woman», «Γράμμα σε έναν άντρα» κ.ά.),  που σκηνοθετεί για πρώτη φορά, στην Επίδαυρο, τον «Οιδίποδα».
Η παράσταση έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Ιούλιο στην Πομπηία ενώ παρουσιάστηκε και στη Βιτσέντζα. Ο Αμερικανός δημιουργός την ξαναδούλεψε με αλλαγές στη διανομή, στην οποία όμως παραμένει στον ομώνυμο ρόλο ο -γεννημένος στη Θεσσαλονίκη- Κύπριος  χορευτής Μιχάλης Θεοφάνους, που έχει συνεργαστεί και με τον Δημήτρη Παπαϊωάννου. Ο Θεοφάνους παραμένει σιωπηλός και μόνο μέσω των εκφράσεών του δείχνει τον θυμό ή την ηρεμία του.
Η αρχετυπική ιστορία του Οιδίποδα ξεδιπλώνεται μέσα από τις εκπληκτικές, χαρακτηριστικές «ζωντανές εικόνες» του Ρόμπερτ Γουίλσον. Ο κορυφαίος δημιουργός ακολουθεί την ιστορία του Οιδίποδα χρονολογικά, χωρίς να συμπίπτει απολύτως με τον «Οιδίποδα Τύραννο» του Σοφοκλή, από τη στιγμή της γέννησής του και της εγκατάλειψής του ως βρέφους, μέχρι τη στιγμή της τύφλωσής του, αφού έχουν προηγηθεί οι φρικτές αποκαλύψεις. Από το πρώτο φως της ζωής στο τελευταίο φως που αντικρίζει. Δύο «μάρτυρες», ένας άντρας και μία γυναίκα, μεταφέρουν στο κοινό αυτά που βλέπουν, τον βίο και την πολιτεία του Οιδίποδα, σαν να μιλάνε διαμέσου των αιώνων.
Στις παραστάσεις του Γουίλσον τα σκηνικά ξεχωρίζουν, ενώ ο φωτισμός παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο, δημιουργώντας δυνατές ποιητικές εικόνες που συνοδεύουν τη δράση με καθοριστικό τρόπο. Η συγκλονιστικής απλότητας κίνηση των ηθοποιών μαγνητίζει το βλέμμα του θεατή.
Η καλλιτεχνική ματιά του Γουίλσον θεωρείται ότι αναμόρφωσε τη σκηνοθεσία σε θέατρο και όπερα, με την τόλμη και την ιδιαιτερότητά της. Ως σκηνοθέτης, ο Αμερικανός έχει συνεργαστεί με κορυφαία ονόματα της τέχνης, όπως οι Φίλιπ Γκλας, Ιζαμπέλ Ιπέρ, Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ,  Γουίλιαμ Νταφόε κ.ά. Από το 1992 διευθύνει το Watermill Center στη Νέα Υόρκη, ένα διεθνές κέντρο έρευνας για τις παραστασιακές τέχνες.
Στην παράσταση που θα ανέβει στην Επίδαυρο -πρόκειται για παραγγελία του Φεστιβάλ, ο Γουίλσον παίρνει ως βάση τον μύθο του Οιδίποδα, για να αφηγηθεί την ιστορία του ήρωα. Αφηγήτρια θα είναι η Λυδία Κονιόρδου, ενώ  πρωταγωνιστεί, επίσης, η σπουδαία Γερμανίδα ηθοποιός Άνγκελα Βίνκλερ. Παίζουν, ακόμη, οι Ντίκι Λάντρι, Αλέξης Φουσέκης, Μεγκ Χάρπερ, Καγίτζε Καγκάμε, Κασίλντα Μαντράζο, ενώ ακούγονται ο Ρόμπερτ Γουίλσον και ο Κρίστοφερ Νόουλς. Η παράσταση θα παιχτεί στα ελληνικά, ιταλικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά και λατινικά, με ελληνικούς και αγγλικούς υπέρτιτλους.

Αντζελίνα Τζολί: Νέος «ρόλος» για τη διάσημη ηθοποιό


Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός, σκηνοθέτης και υπέρμαχος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Αντζελίνα Τζολί πρόσθεσε μία ακόμη ιδιότητα στο βιογραφικό της -είναι συνεργαζόμενη συντάκτρια του περιοδικού Time.
Ο αρχισυντάκτης και διευθύνων σύμβουλος του περιοδικού, Έντουαρντ Φέλζενθολ, ανακοίνωσε τα νέα μαζί με τη δημοσίευση του πρώτου άρθρου του, με τίτλο: «Τι Οφείλουμε στους Πρόσφυγες».
Η Αντζελίνα Τζολί, η οποία είναι, επίσης, Ειδική Απεσταλμένη της Ύπατης Αρμοστείας των Ηνωμένων Εθνών για τους Πρόσφυγες, θα γράφει μηνιαία άρθρα για τη διαδικτυακή και έντυπη έκδοση του Time.
Στο πρώτο κομμάτι της, η Αντζελίνα Τζολί αναφέρεται στη διάκριση μεταξύ προσφύγων και μεταναστών, η οποία, όπως τονίζει έχει «θολώσει και πολιτικοποιηθεί».
«Κάποιοι ηγέτες χρησιμοποιούν εσκεμμένα τους όρους πρόσφυγας και μετανάστης χωρίς διάκριση, χρησιμοποιούν εχθρική ρητορική που παράγει φόβο ενάντια σε όλους τους ξένους» γράφει. «Όλοι αξίζουν αξιοπρέπεια και δίκαιη μεταχείριση, αλλά πρέπει να είμαστε σαφείς όσον αφορά τη διάκριση. Σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, δεν είναι επιλογή να βοηθάμε τους πρόσφυγες, είναι μια υποχρέωση.
Είναι απολύτως δυνατό να διασφαλίσουμε ισχυρό έλεγχο των συνόρων και δίκαιες, ανθρώπινες μεταναστευτικές πολιτικές, ενώ ταυτόχρονα να ανταποκριθούμε στην ευθύνη μας να βοηθήσουμε τους πρόσφυγες» επισημαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός.

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

«Η πριγκίπισσα της Σάσσωνος» στο ΚΠΙΣΝ


Η θρυλική κωμική οπερέτα «Η πριγκίπισσα της Σάσσωνος» (1915) του Σπυρίδωνος-Φιλίσκου Σαμάρα, η δεύτερη από τις τρεις οπερέτες ενός από τους σημαντικότερους συνθέτες της Επτανησιακής σχολής, ολοκληρώνει τον τρίτο κύκλο των Ημερών Μουσικού Θεάτρου 2019 της Εναλλακτικής Σκηνής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής (ΕΛΣ). Πρόκειται για ένα αριστουργηματικό έργο, το οποίο αποτυπώνει τις εντάσεις μιας ταραγμένης εποχής, κατά την οποία συντελέστηκε η εδαφική εξάπλωση της Ελλάδας.

Η πριγκίπισσα της Σάσσωνος, Α. Σιμόπουλος
Υπό την έμπειρη σκηνοθετική καθοδήγηση του Βίκτωρα Αρδίττη, το έργο βρίσκει ξανά τον δρόμο της σκηνής σε μια εντυπωσιακή παράσταση που αναμετράται με την πολιτική αλλά και την ψυχαγωγική διάσταση του σπουδαίου αυτού έργου. Η πρώτη πλήρης σκηνική αναβίωσή του, μετά από 62 χρόνια, έρχεται στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) για τρεις παραστάσεις, στις 9, 12 και 14 Ιουνίου, στις 8.30 το βράδυ.

«Η Πριγκίπισσα της Σάσσωνος» (ή Σασσών, όπως αναγράφεται στα προγράμματα και τον τύπο της εποχής) παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Δημοτικό Θέατρο στις 21 Ιανουαρίου 1915 και για πρώτη φορά από την ΕΛΣ για 39 παραστάσεις στο Θέατρο Παρκ της λεωφόρου Αλεξάνδρας, στις 12 Ιουλίου 1957.

Στην παράσταση στο Δημοτικό Θέατρο τους βασικούς ρόλους ερμήνευσαν οι Μελπομένη Κολυβά, Έλσα Ένκελ, Ολυμπία Δαμάσκου, Μιχάλης Βλαχόπουλος, Γιάννης Παπαϊωάννου, Γεώργιος Καμβύσης, Τάκης Χατζηχρήστος. Ο γυναικείος σύλλογος Πρόοδος υπό την αιγίδα και χορηγία της πριγκίπισσας Αλίκης προετοίμασε τα κοστούμια, ενώ τα σκηνικά σχεδίασε ο σπουδαίος σκηνογράφος Πάνος Αραβαντινός. Την ορχήστρα διηύθυνε ο ίδιος ο συνθέτης.

Τα σκηνικά είναι του Αντώνη Δαγκλίδη, τα κοστούμια της Αλεξίας Θεοδωράκη, η κίνηση της Ίριδας Νικολάου και οι φωτισμοί της Μελίνας Μάσχα.

Συμμετέχει ένα καστ καταξιωμένων πρωταγωνιστών της ΕΛΣ: Άννα Στυλιανάκη, Χρύσα Μαλιαμάνη, Χρήστος Κεχρής, Νίκος Κοτενίδης, Γιάννης Φίλιας, Ελένη Μπαρκαγιάννη, Δημήτρης Σιγαλός, Βαγγέλης Μανιάτης, Νίκος Καραγκιαούρης.

Το έργο
Σε ένα μικρό ξερονήσι που ονομάζεται Σάσσων, στην πλατεία του χωριού, έχουν μαζευτεί οι λιγοστοί κάτοικοί του για να γιορτάσουν τα πέντε χρόνια από την ημέρα που η πριγκίπισσα Ντόλλυ ανέλαβε τη διοίκηση του νησιού και το μετέβαλε σε ένα ιδιόρρυθμο πριγκιπάτο. Ωστόσο, οι νησιώτες δεν φαίνονται να είναι και τόσο ευχαριστημένοι· το κουτσομπολιό οργιάζει και η ξένη κυριαρχία προκαλεί πολλές αντιρρήσεις και συζητήσεις.

Η πριγκίπισσα Ντόλλυ είναι μια παράξενη πλούσια Αμερικάνα που αγόρασε το νησί από τους Αλβανούς και ξοδεύει τα χρήματά της για να ικανοποιεί τα τρελά της γούστα, ενώ την κυβέρνησή της συνθέτει μια σπείρα καταχραστών που κολακεύουν τις αδυναμίες της για να οργιάζουν, εκμεταλλευόμενοι το νησί. Οι μεμψιμοιρίες αυτές φτάνουν στα αυτιά της πριγκίπισσας, η οποία στέλνει τον πρωθυπουργό, τον αυλάρχη και τη δεσποινίδα επί των τιμών να επιχειρήσουν μια έρευνα ως προς το τι σκέφτεται ο λαός για τη διοίκηση. Μεταμφιεσμένοι σε ξένους, εμφανίζονται στους νησιώτες και η συγκομιδή πληροφοριών αποδεικνύεται κάθε άλλο παρά κολακευτική. Ευτυχώς, όμως, η άφιξη της πριγκίπισσας, που μοιράζει λεφτά στον κάθε υπήκοό της και θεάματα πλούσια, μεταβάλλει τη διάθεση του λαού, που ενθουσιάζεται και υμνεί την ωραία και γοητευτική αρχόντισσα.

Μέσα στο πανηγύρι, δύο ξένοι Ηπειρώτες ξεχωρίζουν. Βρίσκονται εκεί γιατί ο ένας, ο Βάγγος, είναι ερωτευμένος με την πριγκίπισσα και θέλει να την προστατεύσει από την επικείμενη επίθεση που ετοιμάζουν οι Αλβανοί κατά του νησιού της. Σπεύδει να την προειδοποιήσει για τον κίνδυνο που καραδοκεί και, ίσως, να της εκφράσει και τον έρωτά του. Ακολουθεί μια σειρά κωμικοτραγικών επεισοδίων που κορυφώνονται σε ένα αίσιο τέλος, μακριά από εγκόσμιες μικρότητες.

Ριάνα: Η πλουσιότερη τραγουδίστρια στον κόσμο


Διάσημη τραγουδίστρια, δημιουργός εταιρείας ειδών μακιγιάζ και εσωρούχων και η πρώτη μαύρη που βρίσκεται στα ηνία ενός οίκου ειδών πολυτελείας, η Ριάνα αναδείχθηκε στην πλουσιότερη τραγουδίστρια στον κόσμο με την περιουσία της να εκτιμάται στα 600 εκατομμύρια δολάρια, όπως έγραψε το περιοδικό Forbes.

Σε ηλικία 31 ετών, η Ρόμπιν Ριάνα Φέντι συγκέντρωσε περισσότερα χρήματα από τις μεγαλύτερές της σε ηλικία Μαντόνα (570 εκατομμύρια), Σελίν Ντιόν (450 εκατομμύρια) και την Μπιγιονσέ (400 εκατομμύρια).

Το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας της Ριάνα προέρχεται από τις περιοδείες της και τις πωλήσεις δίσκων της. Είναι επίσης συνιδιοκτήτρια της εταιρείας εσωρούχων Savage X Fenty.

Μετά την εντυπωσιακή είσοδό της στο παγκόσμιο μουσικό στερέωμα το 2003, η τραγουδίστρια, με καταγωγή από τα Μπαρμπέιντος, μετέτρεψε την επιτυχία της στο πεντάγραμμο σε επιχειρηματικό χρυσό, αφού ξεκίνησε την εταιρεία της ειδών μακιγιάζ Fenty Beauty, σε συνεργασία με τον γαλλικό κολοσσό ειδών πολυτελείας LVMH τον Σεπτέμβριο του 2017 στο Διαδίκτυο και μέσω της αλυσίδας Sephora.

Το Fenty Beauty, έπειτα από 18 μήνες ύπαρξης, είχε κύκλο εργασιών στα περίπου 570 εκατομμύρια δολάρια το 2018.

Η Ριάνα προχώρησε και σε μια συνεργασία με τον LVMH για τη δημιουργία μιας μάρκας ειδών πολυτελείας με έδρα το Παρίσι που θα περιλαμβάνει ρούχα πρετ α πορτέ, παπούτσια και αξεσουάρ. Η διαδικτυακή μπουτίκ έχει ανοίξει από τις 29 Μαΐου.

«Θέλω απλά να βλέπω τα πράγματα από τη δική μου οπτική. Είμαι μια μαύρη νέα γυναίκα που λατρεύει και υιοθετεί τις ιδέες και την ενέργεια των νέων και θέλω να τις μετατρέψω σε κάτι το πολυτελές για έναν οίκο ειδών πολυτελείας» είχε δηλώσει πρόσφατα.

Κυριακή 2 Ιουνίου 2019

Restart στον Πολιτιστικό Τουρισμό και η Μύκονος.


Το καινούργιο επιχειρηματικό εγχείρημα του ξενοδοχείου Aphrodite Beach Resort είναι η επένδυση στον Πολιτιστικό Τουρισμό. Η συνεργασία με τη Restart Cultural Tourism, έχει τη βάση της στο όραμα για αναβάθμιση του Τουριστικού Προϊόντος στο νησί της Μυκόνου μέσα από την αξιοποίηση πολιτιστικών δράσεων υψηλού επιπέδου.
Ο εντυπωσιακός χώρος τέχνης “Venus Gallery” είναι το νέο δημιούργημα που θα κυριαρχήσει στα εικαστικά δεδομένα του νησιού καθώς τόση η Restart όσο και το Aphrodite Beach Resort μας υπόσχονται ένα ενδιαφέρον πολιτιστικό πρόγραμμα για το φετινό καλοκαίρι.
Την Παρασκευή 24 Μαΐου, οι επισκέπτες του ξενοδοχείου παραβρέθηκαν στα εγκαίνια της Venus Gallery την και ήρθαν σε επαφή με το εγχώριο εικαστικό δυναμικό μέσα από μια ομαδική έκθεση 28 καλλιτεχνών.
Η πρώτη έκθεση που παρουσιάστηκε, είναι σε concept και διοργάνωση του Δημήτρη Λαζάρου και έχει τίτλο “Winds of Art”
συμμετέχουν οι εικαστικοί:
SPENT1 (Κοτζαμπάσης Κωνσταντίνος), Zaxaroula Bongard, Άλεξ Αλεξίου, Ρούλα Βασιλάκη, Κατερίνα Γιαζιτζόγλου, Αναστασία Γκινάκη, Ελισάβετ Διονυσοπούλου, Σοφία Ελλένα, Αγγέλα Ευθυμιάδη, Γιώργος Ζερβάκης, Γιάννης Κορνήλιος, Μίνα Κουζούνη, Μαρίνα Κουτσοσπύρου, Άννα Κυριαζή, Ελένη Κύρου Τσακάλου, Μαρία Μηλιώνη, Βενετία Μολίν, Χριστίνα Μυτιληναίου Ιακωβίδου, Μαρία Ντάρλα, Χάρης Παμφίλης, Φωτεινή Παππά, Εύα Παρσωτάκη, Βασίλης Πάτας, Ειρήνη Πετρoπούλου, Λίνα Ρωμανού, Χαρά Σιδέρη, Ειρήνη Τζιόλα, Άννα Τσανάκα
Αρκετοί από τους καλλιτέχνες παραβρέθηκαν στη νησί ως καλεσμένοι του ξενοδοχείου προκειμένου να παραβρεθούν στα εγκαίνια τους και να παραθέσουν ξεναγήσεις για το έργο τους στους διεθνείς επισκέπτες της έκθεσης.
Η  Restart - ο μόνος κεντρικός συντονιστικός φορέας που εξειδικεύεται στον Πολιτιστικό Τουρισμό, συνεχίζει να προβάλλει τις δουλειές των Ελλήνων καλλιτεχνών αξιοποιώντας τα πολυτελή καταλύματα των δημοφιλών ταξιδιωτικών προορισμών, αποτελώντας αξιόπιστο εργαλείο Πολιτιστικής διαχείρισης υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Πολιτισμού και του ΕΟΤ.


Λεονάρντο Ντι Κάπριο: Αφηγητής και παραγωγός σε ντοκιμαντέρ για την κλιματική αλλαγή


Ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο είναι αφηγητής και παραγωγός του ντοκιμαντέρ «Ice on Fire», σε σκηνοθεσία της Λέιλα Κόνερς, στο οποίο αναλύεται πώς η τήξη των πάγων της Αρκτικής μας επηρεάζει όλους.

Ο ηθοποιός, παραγωγός και ακτιβιστής για την προστασία του περιβάλλοντος, Λεονάρντο Ντι Κάπριο, η σκηνοθέτης Λέιλα Κόνερς και ο σεναριογράφος και σύμβουλος Θομ Χάρτμαν, οι οποίοι συνεργάστηκαν στο ντοκιμαντέρ για το περιβάλλον «The 11th Hour» ενώνουν και πάλι τις δυνάμεις τους για μια εξαιρετικά πειστική ανάλυση της κλιματικής αλλαγής, που έχει προγραμματιστεί να μεταδοθεί στις 11 Ιουνίου από το HBO.

Η πρώτη προβολή του ντοκιμαντέρ διοργανώθηκε στις Κάννες, όπου ο Ντι Κάπριο προωθούσε και την ταινία «Once Upon a Time in Hollywood» στην οποία πρωταγωνιστεί.

Το ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους επικεντρώνεται, όπως φανερώνει και ο τίτλος, στην ταχεία τήξη των πολικών πάγων στην Αρκτική και τις τρομακτικές επιπτώσεις που έχει αυτή η κατάσταση στον πλανήτη.

Ωστόσο, οι κινηματογραφιστές δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην αύξηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και στη νέα πρόοδο στη δέσμευση διοξειδίου του άνθρακα. Αυτές οι τεχνολογίες δημιουργούν ελπίδα ότι ο κόσμος θα μπορούσε, ίσως, να διατηρήσει την παγκόσμια άνοδο της θερμοκρασίας στο επίπεδο των δύο βαθμών Κελσίου, δέσμευση που διατυπώνεται στη Συμφωνία των Παρισίων.

Για όσους συμφωνούν με τον Ντέιβιντ Ουάλας-Ουέλς, συγγραφέα του βιβλίου «Η Ακατοίκητη Γη» (The Uninhabitable Earth), ότι η κατάσταση είναι «χειρότερη, πολύ χειρότερη»,  το «“Ice on Fire” μπορεί να φανεί λίγο υπερβολικά χαρούμενο, με την ελπίδα ότι μια ομάδα επιστημόνων, μερικοί από τους οποίους εμφανίζονται στο ντοκιμαντέρ και εξηγούν εύγλωττα το έργο τους, θα μας σώσει», αναφέρεται σε κριτική του THR.

Στο ντοκιμαντέρ έχουν συμπεριληφθεί γυρίσματα με drone, πρωτότυπο αρχειακό υλικό και στιγμιότυπα από ταξίδια στην Αρκτική, την Αλάσκα, τη Νορβηγία, την Ισλανδία, την Κόστα Ρίκα και σε κατεστραμμένες από τις πυρκαγιές περιοχές στη Βόρεια Καλιφόρνια.

Η Κόνερς παίρνει συνεντεύξεις από μια ομάδα επιστημόνων, κάποιοι από τους οποίους συγκεντρώνουν στοιχεία για την αύξηση των επιπέδων του διοξειδίου του άνθρακα, και κάνουν κι άλλες ανησυχητικές μετρήσεις. Στην ταινία μιλούν δύο πυροσβέστες, ο Τόνι Γκόσνερ και ο Μαρκ Μπασκ, που θυμίζουν με θλίψη ότι οι πρόσφατες πυρκαγιές στη Σάντα Ρόζα ήταν ό,τι χειρότερο συνάντησαν όλα τα χρόνια που υπηρετούν στο πυροσβεστικό σώμα.

Όμως στο «Ice on Fire», σύμφωνα με το THR, ακόμη πιο ισχυρά μηνύματα από τους ανθρώπους και τα τοπία, μεταδίδουν τα γραφικά που εμφανίζονται στην οθόνη. Όπως λένε, μια εικόνα χίλιες λέξεις, και σε αυτή την περίπτωση τα διαγράμματα και τα κινούμενα εφέ που παρουσιάζονται συμβάλλουν περισσότερο στην αποσαφήνιση της διάστασης της πρόκλησης.

Κίμωλος: Βιβλιοθήκες - έργα τέχνης


Η «Ανοιχτή Δανειστική Βιβλιοθήκη Κιμώλου» επεκτείνεται με τέσσερις νέες προθήκες, που ήδη περιμένουν τους βιβλιόφιλους στο λιμάνι του νησιού, την Ψάθη και στις παραλίες Αλυκή, Μπονάτσα και Πράσα.

Οι βιβλιοθήκες έχουν μάλιστα, σχήμα βάρκας και αποτελούν, όπως και οι παλαιότερες, πραγματικά έργα τέχνης. Μάλιστα, έχουν φιλοτεχνηθεί από τη ζωγράφο Ελένη Τεκνοπούλου -που ταξίδεψε, μετά από πρόσκληση της Σταυρούλας Βεντούρι, από την Αμμουλιανή της Χαλκιδικής μέχρι την Κίμωλο για το σκοπό αυτό- με τέσσερα διαφορετικά σχέδια, που αποτελούν μηνύματα για την μείωση των πλαστικών μίας χρήσης και την προστασία των θαλασσών.

Το έργο αποτελεί δωρεά του Κοινωφελούς Ιδρύματος Α. Κ. Λασκαρίδη - A C Laskaridis Charitable Foundation, στο πλαίσιο του προγράμματος «Sea Change Greek Islands», με στόχο την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και τη μείωση των πλαστικών μιας χρήσης, Πρεσβευτές του οποίου στην Κίμωλο είναι οι «Κιμωλίστες». Οι βιβλιοθήκες - βάρκες, κατασκευάστηκαν στην Αθήνα και βάφτηκαν στην Κίμωλο, ενώ τη φωτογράφιση επιμελήθηκε η Dora Kavellary, εθελόντρια φωτογράφος του προγράμματος «Sea Change Greek Islands».

 
Copyright © 2014 AthensIn. Designed by OddThemes