ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023

«Η Αφροδίτη με το χρυσό μπικίνι» στο Μουσείο Ακρόπολης για την Ημέρα της Γυναίκας

Το Μουσείο Ακρόπολης, για την «Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας» (8 Μαρτίου 2023), εγκαινιάζει μία νέα σειρά εκθέσεων «Περιοδικοί και απρόσμενοι επισκέπτες», με έργα από μουσεία του κόσμου που θα το επισκέπτονται κατά διαστήματα, είτε συνδεόμενα με κάποια εορταστική εκδήλωση είτε απρόσμενα, εμπλουτίζοντας έτσι την αισθητική και τη γνώση των επισκεπτών.

Όπως ενημερώνει το μουσείο, πέρυσι την ίδια μέρα, στον ίδιο εορτασμό, η έμφαση είχε δοθεί στην πνευματική συνεισφορά των γυναικών ποιητριών της αρχαιότητας με έργα μελοποιημένα από την Λένα Πλάτωνος και αποδοσμένα από τη φωνή της Μαρίας Φαραντούρη.

Φέτος, η έμφαση δίδεται στη γυναικεία ομορφιά με ένα έργο γλυπτικής που ασκεί τη δική του γοητεία με το απαράμιλλο κάλλος της Αφροδίτης, θεάς της ομορφιάς, στην οποία ο Πάρις, ως κριτής τριών θεαινών, χάρισε το μήλο της Έριδος τῇ Καλλίστη, στην πιο εύ-μορφη από όλες. Ο απρόσμενος φετινός επισκέπτης, η «Αφροδίτη με το χρυσό μπικίνι», προέρχεται από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Νάπολης. Το σπουδαίο αυτό έργο του 1ου αι. μΧ θα εκτίθεται στο ισόγειο του Μουσείου Ακρόπολης από τις 8 Μαρτίου έως και τις 28 Μαΐου 2023. Για την είσοδο στο ισόγειο του μουσείου δεν απαιτείται η αγορά εισιτηρίου. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης θα προβάλλεται ένα σχετικό βίντεο και θα διανέμεται δωρεάν ένα δίγλωσσο επεξηγηματικό φυλλάδιο, επιλογή τμημάτων του οποίου παρατίθενται στη συνέχεια:

«…Το αγαλμάτιο βρέθηκε μαζί με άλλες αρχαιότητες το 1954 στην λεγόμενη έκτοτε “Οικία της Αφροδίτης” στην Πομπηία και φυλάχθηκε στο “Μυστικό Δωμάτιο” του Αρχαιολογικού Μουσείου της Νάπολης, λόγω της εξαιρετικής του ποιότητας, της σπανιότητας των διακοσμητικών στοιχείων του καθώς και της ερωτικής αύρας που αποπνέει…».

«…Η λευκότητα του μαρμάρου που ακτινοβολεί προς το φως (άλλωστε μαρμαίρω στα αρχαία ελληνικά, εξ ού και μάρμαρο, σημαίνει αντανακλώ το φως), έρχεται σε αγαστή συμφωνία με τη χρυσή διακόσμηση του σώματος, δημιουργώντας μία αίσθηση χιονάτης, απαλής επιδερμίδας που σε προ(σ)καλεί να την αγγίξεις…».

«…Κάτω από τα πτερύγια της μύτης της θεάς, τα σχετικώς μικρά, περισπώμενα στο επάνω μέρος, χείλη έχουν μία εράσμια αυστηρότητα που δίδει την εντύπωση ότι η θεά βρίσκεται σε μία ουράνια σφαίρα, αντίθετη με αυτή που προκαλούν η “ντυμένη” γυμνότητα και οι κυματισμοί της λευκής σάρκας του σώματός της, κυρίως στην εύπλαστη κοιλιακή χώρα, αλλά και ο ορθωμένος ερωτισμός του νεαρού Πρίαπου. Το σύνολο μοιάζει να αιωρείται ανάμεσα στα ουράνια και στην πάνδημο ερωτική σφαίρα της Αφροδίτης και η χρυσή διακόσμηση του σώματός της παραπέμπει στη χρυσή Αφροδίτη του Ομήρου…».

Το Μουσείο Ακρόπολης ενημερώνει επίσης ότι προγραμματίζει μια παρουσίαση για την επανέκθεση της Αρχαϊκής Αίθουσας, για την οποία θα ακολουθήσει επίσημη ανακοίνωση.

Σάρον Στόουν: Έχασε την επιμέλεια του γιου της μετά το «Βασικό Ένστικτο»

Η Σάρον Στόουν, σε μία εκ βαθέων συζήτηση στο επεισόδιο του podcast «Table for Two with Bruce Bozzi», μίλησε για τον αντίκτυπο που είχε στη ζωή της ως μητέρα ο ρόλος της στην ταινία «Βασικό Ένστικτο».

«Έχασα την επιμέλεια του παιδιού μου», είπε χαρακτηριστικά η ηθοποιός. «Όταν ο δικαστής ρώτησε το παιδί μου, το μικρό μου αγοράκι “ξέρεις ότι η μητέρα σου γυρίζει ταινίες σεξ;”. Ήταν μία μορφή κακοποίησης από το σύστημα επειδή έκανα αυτήν την ταινία. Υπάρχουν άνθρωποι που βγαίνουν σχεδόν γυμνοί στην τηλεόραση και εγώ έχασα την επιμέλεια του παιδιού μου γιατί εσείς ίσως είδατε ένα δέκατο έκτο του δευτερολέπτου του πιθανού γυμνού από εμένα», πρόσθεσε.

Η Σάρον Στόουν, η οποία είναι μητέρα τριών παιδιών, σημείωσε ότι «κατέληξα σε κλινική με ταχυπαλμία. Είχε ραγίσει η καρδιά μου».

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η ηθοποιός μιλάει για τις δυσκολίες των γυρισμάτων της ταινίας του 1992.

Μιλώντας στους «The New Yorker» ανέφερε ότι «ο σκηνοθέτης Πολ Βερχόφεν κατέληξε στο νοσοκομείο. Υπήρχε τεράστια πίεση σε εκείνο το πλατό. Ήταν μία ταινία μεγάλου μήκους για ένα μεγάλο στούντιο και είχαμε γυμνό, σεξ, ομοφυλοφιλία, όλα αυτά τα πράγματα που, στην εποχή μου, έσπαγαν τα ταμπού».

Μπλε – Blue: Ομαδική εικαστική έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο

Το Rainbow project «Ουράνιο Τόξο» συνεχίζεται στην καρδιά της Αθήνας, στο Κολωνάκι, στον ιστορικό χώρο του Ελληνογαλλικού Συνδέσμου και η Τέχνη αποκτά «Μπλε» χρώμα, συνεχίζοντας τις 6 + 1 ομαδικές εκθέσεις που πλαισιώνουν το project έως το καλοκαίρι του 2023. Η πέμπτη έκθεση του project με θέμα το «Μπλε – Blue» χρώμα παρουσιάζεται στον ιστορικό χώρο του Ελληνογαλλικού Συνδέσμου από τη Δευτέρα, 6 Μαρτίου έως το Σάββατο, 18 Μαρτίου.

«Μπλε – Blue»: Λίγα λόγια για την έκθεση

Το Μπλε θεωρείται το χρώμα της αρμονίας, της γαλήνης, της εμπιστοσύνης, της ελευθερίας, της ειλικρίνειας αλλά και της απόστασης. Συχνά συνδέεται και με τη μελαγχολία, εξ ου και η προέλευση του ονόματος της μουσικής μπλουζ (blues). Σχετίζεται επίσης με την θάλασσα και τον ουρανό ιδιότητα που προσφέρει χαλαρότητα και ηρεμία. Η λεκτική επικοινωνία συνδέεται επίσης με το μπλε χρώμα ενώ παράλληλα εκφράζει το αίσθημα της αφοσίωσης, του πνεύματος και της θρησκευτικής πεποίθησης. Ήδη από την αρχαιότητα το μπλε εκφράζει την έννοια της πίστης και της ελπίδας ενώ συνδέεται και με το κομμάτι του γλυκού για αυτό και πολλά προϊόντα που σχετίζονται με γλυκές γεύσεις φέρουν μπλε χρώμα.

Στον Χριστιανισμό και ιδιαίτερα στον Ρωμαιοκαθολικισμό, συνδέεται με την Παναγία. Στις θρησκείες της Ινδίας υπάρχουν πολλά στοιχεία όσον αφορά τους θεούς που χρησιμοποιείται το μπλε χρώμα. Στην πολιτική έχει ταυτιστεί με τον κεντροδεξιό και συντηρητικό χώρο στην Ευρώπη, καθώς το προτιμούν μια σειρά από αντίστοιχα κόμματα.

Το concept, η οργάνωση και η επικοινωνία της έκθεσης ανήκει στον εκπαιδευτικό και διοργανωτή εικαστικών εκθέσεων Δημήτρη Λαζάρου.

Η έκθεση παρουσιάζεται σε συνδιοργάνωση με τη Διεθνή Πολιτιστική Πλατφόρμα Art Hub Athens / Art for social change – www.arthubathens.org.

27 σύγχρονοι αξιόλογοι εικαστικοί εμπνέονται και δημιουργούν έργα με αφετηρία το μπλε χρώμα:

Jocasta M. – Mariem Gares – Φρόσω Αδρακτά – Έλενα Αρσενίδου – Πόλυ Γεωργακοπούλου – Λεωνίδας Δαΐρης – Άννα Δημητροκάλη – Δημήτρης Κατσαβέλης – Σελίνα Κρητικού – Ιωάννα Λιγνού – Μαρία Ματάλα – Μαρία Μιχαλοπούλου (Marygoround) – Αθανάσιος Μίχος – Ευγενία Μπεγγλή – Νάνσυ Ναουμίδου – Ναταλία Νίκα – Άννα Ομηρίδη – Ιωάννα Παληοκώστα – Κορνηλία Παπαδοπούλου – Δημήτρης Πατεράκης – Γιόλα Πήττα – Ευφροσύνη Πιτσαλίδου – Δέσποινα Ράμπια – Μανταλένα Τάνη – Μαργαρίτα Τελιανίδου – Ελένη Φιφλή – Μάρω Φράγκου

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023

Η Παράλληλη Αγάπη της Άντζυ, στην κορυφή των Charts!

Ενα απλό a capella βίντεο στο προσωπικό προφίλ της Άντζυ Σαμίου στο TikTok, ήταν αρκετό να μας κάνει να γυρίσουμε στα αξεπέραστα 90s και θα θυμηθούμε το αστείρευτο ταλέντο και φυσικά τα πολύτιμα τραγούδια της Άντζυ Σαμίου.

Χωρίς επαγγελματικά μικρόφωνα, δίχως φώτα και σκηνοθεσία, πάρα μόνο με τη selfie κάμερα του κινητού της τηλεφώνου, κατάφερε να κάνει ξανά όλη την Ελλάδα να τραγουδά την "Παράλληλη Αγάπη" των Κώστα Μηλιωτάκη και Σμαρούλας Μαραγκουδάκη, σαν να μπήκαμε σε μια χρονοκάψουλα και να γυρίσαμε στο 1999!

Από εκείνη τη στιγμή και μετά, άρχισε να ξαναγράφεται ιστορία για αυτό το τεράστιο ερωτικό Ζεϊμπέκικο:

Το TikTok video έγινε αμέσως viral σε Ελλάδα και Κύπρο.

Η "Παράλληλη Αγάπη" άρχισε να παίζει ασταμάτητα στα μεγαλύτερα ραδιόφωνα της χώρας.

#1 στο Daily Viral Songs Greece του Spotify. 

#43 στο Top 50 του Spotify στην Ελλάδα.

#9 στη λίστα Top 100 Greece του Apple Music.

Κι επειδή τα πραγματικά μεγάλα τραγούδια δε γνωρίζουν από γενιές και εποχές κυκλοφορίας, ταξιδέψτε ξανά μαζί μας, σε ένα ζεϊμπέκικο που σφραγίστηκε από την εμβληματική ερμηνεία της Άντζυ Σαμίου, και βρείτε ΣΗΜΕΡΑ την "Παράλληλη Αγάπη" σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και υπηρεσίες streaming.

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023

Η Ελληνίδα μουσικός Μαρία Κοτρότσου στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο

Μετά από τις συναυλίες της σε Γαλλία, Γερμανία και Αμερική, η Μαρία Κοτρότσου θα δώσει μία μοναδική συναυλία στην Αθήνα (Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου και ώρα 8μ.μ.), στο Γυάλινο μουσικό θέατρο – Κεντρική Σκηνή όπου θα ερμηνεύσει τα κομμάτια της σε ηλεκτρονικούς ρυθμούς και μελωδίες, μαγεύοντας το κοινό τόσο με την εξαιρετική της δεξιοτεχνία στα πλήκτρα όσο και με τις εμπνευσμένες συνθέσεις της στη neo-wave classic έως dancefloor μουσική της. Στη συναυλία της, θα την πλαισιώνει η παιδική χορωδία της Λεόντειου Σχολής υπό τη διεύθυνση της Νικόλ Πρίντεζη, που θα την συνοδεύσουν σε κάποιες από τις ηλεκτρονικές της συνθέσεις.

Η Μαρία Κοτρότσου ζει κι εργάζεται στο Παρίσι. Γράφει ορχηστρική, νεοκλασική, ηλεκτρονική, New Age μουσική, μουσική κινηματογράφου κι έχει συνεργαστεί με γνωστούς τραγουδιστές που έχουν ερμηνεύσει τη μουσική της.

Γοητευμένη με την μουσική, από πολύ μικρή, αποφασίζει να πάρει μαθήματα πιάνου σε ηλικία 6 ετών. Τέσσερα χρόνια μετά, συμμετέχει στον διαγωνισμό πιάνου της Βασιλικής Ακαδημίας του Λονδίνου, όπου και κερδίζει το πρώτο βραβείο με διάκριση. Το 2005 παίρνει το πτυχίο του πιάνου με άριστα παμψηφεί από το Εθνικό Ωδείο της Αθήνας και στην συνέχεια ολοκληρώνει τις σπουδές της στο νομικό τμήμα της Νομικής, όπου και παίρνει το πτυχίο της.
Φεύγει για το Παρίσι και συνεχίζει ανώτατες σπουδές στην κλασική μουσική στην École Normale de Musique του Παρισιού, ενώ παράλληλα σπουδάζει και μουσική σύνθεση. Παρακολούθησε Masterclass των Hans Zimmer, Danny Elfman, Ibrahim Maalouf (σύνθεση μουσικής κινηματογράφου), του Timbaland (production and beatmaking), του Usher (the art of performance), του Armin Van Buuren (dance music) και του Deadmau5 (electronic music production).

Στις συναυλίες της παρουσιάζει τις συνθέσεις της είτε ερμηνεύοντάς τες στα πλήκτρα χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικές μελωδίες και ρυθμούς, από downtempo έως dancefloor μουσική είτε ερμηνεύοντάς τες στο πιάνο σε νεοκλασική εκδοχή. Σε όλες τις μέχρι τώρα συναυλίες της, οι αίθουσες είναι sold out με κοινό κάθε ηλικίας, λόγω της πολύπλευρης μουσικής της, κοινό που μένει γοητευμένο από την καταπληκτική δεξιοτεχνία και την συγκίνηση που προκαλεί η μουσικότητα των έργων της.

Έχει γράψει μουσική για τον κινηματογράφο στην Γαλλία, την Κίνα, καθώς και για παραστάσεις στην Αμερική.

Τρία από τα μουσικά της κομμάτια : "Pensées", "Nostalgia" και "Don't Stop Dreaming" μπήκαν στην Neoclassical Collection 2018, 2020 και 2021, ανάμεσα στους Philipp Glass, Ludovico Einaudi, Phil Collins, κά. καθώς και το "Nous Deux" μπήκε στο Instrumental Classic Collection 2018.

Το 2020, ήταν υποψήφια για την καλύτερη μουσική επένδυση και sound design της σειράς "Seltsam" (κύκλος 2) στο φεστιβάλ Die Seriale στην Γερμανία.

To 2017, υπήρξε μέλος της πενταμελούς κριτικής επιτροπής του Φεστιβάλ κινηματογράφου στο Παρίσι.

Έχει δώσει συνεντεύξεις σε τηλεοράσεις, ραδιόφωνα, εφημερίδες και περιοδικά σε Γαλλία, Αμερική κι Ελλάδα καθώς και στο CNN, το οποίο της έκανε αποκλειστικό αφιέρωμα.

Έχει δεχτεί συγχαρητήρια από τον Charles Aznavour, την Νάνα Μούσχουρη (η οποία έγραψε κάποια λόγια στο άλμπουμ « Silence » της Μαρίας), τον Jack Lang, τον Robert Hossein, κά.

Περισσότερες πληροφορίες για τη Μαρία Κοτρότσου στην ιστοσελίδα της:

https://www.mariakotrotsou.com/home-gr

Εισιτήριο: 15 €

Προπώληση εισιτηρίων:

https://gialino.gr/kotrotsou/

https://www.viva.gr/tickets/music/maria-kotrotsou/

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2023

Ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία η τροπολογία για τους καλλιτέχνες

Ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία από την Ολομέλεια της βουλής, η τροπολογία του υπουργείου Πολιτισμού για τους καλλιτέχνες η οποία ενσωματώθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης για τη «Διεθνή Εμπορική Διαιτησία».

Υπέρ τάχθηκαν οι βουλευτές της ΝΔ και της Ελληνικής Λύσης ενώ καταψηφίστηκε από ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, ΚΚΕ και ΜέΡΑ25 που ζήτησαν, μαζί με τον ΣΥΡΙΖΑ, την απόσυρση της. Σημειώνεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ απέχει από τις κοινοβουλευτικές ψηφοφορίες.

Ο υφυπουργός Πολιτισμού, αρμόδιος για θέματα Σύγχρονου Πολιτισμού, Νικόλαος Γιατρομανωλάκης, υπεραμύνθηκε της τροπολογίας, χαρακτηρίζοντας εντελώς ανακριβείς τις αιτιάσεις τόσο του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ όσο και του ΚΚΕ και του ΜέΡΑ25, ότι υποβαθμίζει τα πτυχία των καλλιτεχνών με το απολυτήριο λυκείου και ισοπεδώνει τα μισθολογικά, εργασιακά δικαιώματα των καλλιτεχνών και τους απαξιώνει.

«Δεν θίγονται σε καμία περίπτωση τα εργασιακά ή μισθολογικά δικαιώματα των καλλιτεχνών. Αντίθετα δίνουμε λύση σε ένα ζήτημα που επί χρόνια έμενε άλυτο», αντέτεινε ο κ. Γιατρομανωλάκης. Σύμφωνα με τον υφυπουργό, η τροπολογία αποσαφηνίζει εντελώς την εξαίρεση των προσλήψεων των καλλιτεχνών από τις προβλέψεις του Προεδρικού Διατάγματος το οποίο εξισώνει τα πτυχία τους με το απολυτήριο λυκείου.

Όπως υπογράμμισε ο κ. Γιατρομανωλάκης, σκοπός της διορθωτικής ρύθμισης είναι να ξεκαθαριστεί πως το Προεδρικό Διάταγμα δεν ρυθμίζει και δεν αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι καλλιτέχνες προσλαμβάνονται ή αμείβονται στο δημόσιο ούτε θίγονται τα επαγγελματικά και μισθολογικά τους δικαιώματα.

Παράλληλα κατηγόρησε την αντιπολίτευση για προσπάθεια εργαλειοποίησης ενός δύσκολου, τεχνικού σύνθετου θέματος, όπως είπε, που επί χρόνια έμενε άλυτο. «Βελτιώνουμε τη ρύθμιση δημιουργώντας πλέον ένα σαφές, καθαρό τοπίο ως προς τα δικαιώματα των καλλιτεχνών», τόνισε ο υφυπουργός Πολιτισμού.

Επαναπατρίζονται στην Ελλάδα, από την Ελβετία, 15 αρχαία αντικείμενα

Επαναπατρίζονται στην Ελλάδα από την Ελβετία 15 αρχαία αντικείμενα που χρονολογούνται από την προϊστορική μέχρι τη ρωμαϊκή περίοδο, τα οποία ανακτήθηκαν κατόπιν δικαστικής απόφασης στο πλαίσιο ποινικής διαδικασίας, στο δικαστήριο της Γενεύης κατά γνωστού εμπόρου αρχαιοτήτων.

Τα αντικείμενα αυτά τελούσαν υπό συντηρητική κατάσχεση από τις Αρχές της Γενεύης. Το ΥΠΠΟΑ, αφού ενημερώθηκε από το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας για την υπόθεση, όρισε πληρεξούσιο δικηγόρο προκειμένου να προβεί σε κάθε απαραίτητη ενέργεια ώστε να αποκτήσει πρόσβαση στο σύνολο των αντικειμένων που ήταν υπό κατάσχεση.

Ανάμεσά τους διαπιστώθηκε η ύπαρξη 15 αρχαιοτήτων ελληνικού ενδιαφέροντος. Μετά την σχετική τεκμηρίωση, με  δικαστική απόφαση που εκδόθηκε τον Ιούλιο του 2022, τα αντικείμενα αυτά αποδόθηκαν οριστικά στο ελληνικό κράτος, ως προϊόντα παράνομης διακίνησης.

Όπως δήλωσε η Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη, «Το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, δίνει μεγάλη σημασία στον επαναπατρισμό κάθε πολιτιστικού αγαθού το οποίο συνδέεται αναπόσπαστα με την πολιτιστική μας κληρονομιά. Η επιστροφή των πολιτιστικών αγαθών στον γενέθλιο τόπο τους, πέρα από οικουμενικό ζήτημα, αποτελεί ηθική υποχρέωση μεταξύ των λαών στο πλαίσιο του σεβασμού και της προστασίας της κοινής παγκόσμιας πολιτισμικής κληρονομιάς.

Η αναγκαιότητα επαναπατρισμού πολιτιστικών αγαθών που έχουν απομακρυνθεί παράνομα ή με διαδικασίες αμφιβόλου νομιμότητας υπαγορεύεται από τις θεμελιώδεις αρχές των διεθνών συμβάσεων, ανεξαρτήτως χρονικών ορίων ή περιορισμών. Εκτός από τα προϊόντα αρχαιοκαπηλίας με τη στενή έννοια του όρου, υπάρχουν αρχαιότητες που έχουν απομακρυνθεί και σε κάθε περίπτωση με τρόπο επαχθή για το μνημείο ή το αρχαιολογικό περιβάλλον στο οποίο εντάσσονται. Εργαζόμαστε συστηματικά στη βάση ενός ολιστικού σχεδίου διαχείρισης, με κύριους άξονες: Τη διεύρυνση της προστασίας των πολιτιστικών αγαθών, την πάταξη της παράνομης διακίνησης και την επιστροφή των ελληνικών αρχαιοτήτων στον τόπο τους.

Μελανόμορφη κύλικα τύπου Σιάννων με παράσταση πυγμάχων παρουσία κριτών. Στον τόντο απεικονίζεται κόκορας. Γύρω στα μέσα του 6ου αι. π.Χ.​

Η αρμόδια Διεύθυνση Τεκμηρίωσης και Προστασίας Πολιτιστικών Αγαθών, σε συνεργασία με όλες τις συναρμόδιες Υπηρεσίες, εργάζεται, ακούραστα και με προσήλωση, προκειμένου να πετύχει τόσο την επιστροφή των παρανόμως διακινηθέντων μνημείων αλλά και την ευαισθητοποίηση κάθε πολίτη, στο πρόβλημα της αρχαιοκαπηλίας. Η προσπάθεια αυτή έχει αποδώσει πολύ σημαντικά αποτελέσματα και είμαστε πεπεισμένοι ότι θα ακολουθήσουν πολλές ακόμη επιτυχίες.

Ζεύγος χάλκινων περικνημίδων με οπές στο άνω μέρος του κάθε σκέλους για τη στερέωση της εσωτερικής επένδυσης. Κλασικών χρόνων.

Θέλω να ευχαριστήσω τον Γενικό Πρόξενο της Ελλάδας στη Γενεύη κ. Αλέξανδρο Γεννηματά για την καθοριστική συμβολή του στην ανάδειξη της υπόθεσης και τον επαναπατρισμό των αρχαιοτήτων, τον πληρεξούσιο δικηγόρο του Ελληνικού Δημοσίου κ. Ρωμανό Σκανδάμη, καθώς και για τον κομβικό ρόλο που διαδραμάτισε στην αίσια έκβαση της υπόθεσης αυτής, την Ελβετική Αρχαιολογική Σχολή, καθώς και τη Διεύθυνση Τεκμηρίωσης και Προστασίας Πολιτιστικών Αγαθών για όλες τις ενέργειές της».

 
Copyright © 2014 AthensIn. Designed by OddThemes