ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021

Μπρουκ Σιλντς : «Το σεξ πουλάει από την γέννηση του κόσμου»

«Θέλεις να μάθεις τι μπαίνει ανάμεσα σε μένα και το Calvin (τζιν) μου; Τίποτα» έλεγε στην καμπάνια του Κάλβιν Κλάιν, το 1980, η Αμερικανίδα ηθοποιός και μοντέλο Μπρουκ Σιλντς.

Τότε ήταν 15 ετών. Σήμερα, στα 56 της, βλέπει πιο ώριμα αυτό που έγινε τελικά μια από τις πιο διάσημες και αμφιλεγόμενες διαφημίσεις μόδας όλων των εποχών.

«Ναι, στα 56 μου βλέπω τι σημαίνει ένα ζουμάρισμα σε επίμαχα σημεία και μετά στα μάτια μου. Αλλά το σεξ πουλάει από την γέννηση του κόσμου» λέει.

Σε συνέντευξή της στη Vogue, η Μπρουκ Σιλντ μίλησε για το πώς αντιλαμβάνεται σήμερα την τότε εμφάνισή της.

Την εποχή της καμπάνιας ήταν μόλις 15 ετών. Η ομάδα του Calvin Klein προσέγγισε τη μητέρα της. Η Σιλντς θυμάται ότι της είπε: «Θέλεις να φορέσεις αυτό το τζιν και να κάνεις αυτή τη διαφήμιση;».

Ενώ εκείνη δεν καταλάβαινε ακριβώς ποιος ήταν ο Κάλβιν Κλάιν και γιατί ήταν τόσο ανερχόμενη δύναμη στη μόδα, λέει ότι της άρεσε η ιδέα να συνεργαστεί με τον φωτογράφο Richard Avedon, ο οποίος είχε ένα μοναδικό όραμα για την καμπάνια.

Θυμάται ότι τα γυρίσματα ήταν πολύωρα και με ένταση. «Κανείς δεν επιτρεπόταν στο πλατό», λέει η Σιλντς,

«Επειδή ήταν η πρώτη είσοδος του Avedon στον εμπορικό κόσμο, νομίζω ότι ήταν αρκετά νευρικός. Υπήρχαν πολλές προσδοκίες και νομίζω ότι υπήρχε μεγάλη πίεση. Κάναμε ξανά και ξανά λήψεις από τα πάντα. Η χορογραφία ήταν συγκεκριμένη και σκόπιμη» θυμάται για τις σέξι πόζες της. «Κάθε κομμάτι της. Ήμουν πολύ περήφανη που με εμπιστεύτηκαν για κάτι που περιείχε και ηθοποιία».

Brooke Shields Tells the Story Behind Her 80's Calvin Klein Jeans Campaign

Μετά την κυκλοφορία των διαφημίσεων, η ίδια λέει ότι δεν ήταν προετοιμασμένη για την ακραία αντίδραση που θα ακολουθούσε.

Ο Τύπος όρμησε κατά πάνω της αμέσως στην καμπάνια, αλλάζοντας την ατάκα της: «Θέλεις να μάθεις τι συμβαίνει ανάμεσα σε μένα και τα Calvins μου; Τίποτα» έλεγαν αφήνοντας, όμως, έναν σεξουαλικό υπαινιγμό.

«Ήμουν μακριά (σ.σ σε άλλη χώρα) όταν κυκλοφόρησε, και μετά άρχισα να ακούω ότι οι διαφημίσεις απαγορεύτηκαν», λέει η Σιλντς. «Οι παπαράτσι φώναζαν σε εμένα και τη μητέρα μου, «Πώς μπορέσατε και το κάνατε αυτό;» Μου φάνηκε τόσο γελοίο. Δεν πίστευα ότι επρόκειτο για εσώρουχα ή σεξουαλικό υπονοούμενο. Ήμουν αφελής. Πολύ προστατευόμενο κορίτσι, μέσα σε μία φούσκα», λέει σήμερα η Σιλντς.

«Νομίζω ότι υπέθεταν όλοι ότι ήμουν πολύ πιο έξυπνη από αυτό που πραγματικά ήμουν. Ήμουν παρθένα και έμεινα έτσι για πάντα μετά από αυτό» λέει η ίδια.

Παρά την κατακραυγή, ωστόσο, η Σιλντς εξακολουθεί να είναι περήφανη για την καμπάνια, η οποία συνέχισε να έχει τεράστια επιτυχία. «Η διαμάχη απέτυχε. Η καμπάνια ήταν εξαιρετικά επιτυχημένη και μετά τα εσώρουχα ξεπέρασαν τα τζιν», λέει η Σιλντς. «Ο Κάλβιν Κλάιν κατάλαβε πώς να το χειριστεί. Έδειξε τον δρόμο για δεκαετίες».

Ο Τομ Χανκς επαινεί βιβλιοπώλη στο Εδιμβούργο

Βιβλιοπώλης του Εδιμβούργου και ο μοναδικός επισκευαστής γραφομηχανών της Σκωτίας χαιρετίστηκε ως ήρωας από τον Τομ Χανκς για την αφοσίωσή του στις γραφομηχανές.

Το καλοκαίρι, ο Τομ Χότζις -ο οποίος διευθύνει το βιβλιοπωλείο Typewronger Books στο Εδιμβούργο, έστειλε επιστολή στον ηθοποιό για να τον ενημερώσει για το κατάστημά του και την έκθεση γραφομηχανών που φιλοξενείται αυτή την περίοδο στο Εθνικό Μουσείο της Σκωτίας, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «The Guardian».

Στην επιστολή του, ο Τομ Χότζις εξήγησε τα πάντα για τη ζωή του, μεταξύ άλλων το πώς έγινε επισκευαστής γραφομηχανών, ενώ εργαζόταν στο διάσημο βιβλιοπωλείο του Παρισιού Shakespeare and Company. Στον φάκελο έβαλε, επίσης, έναν δράκο οριγκάμι που είχε φτιάξει.

Προς έκπληξή του έλαβε μια δακτυλογραφημένη απάντηση από τον Αμερικανό ηθοποιό, ο οποίος διαθέτει μια συλλογή από 120 γραφομηχανές και λατρεύει να γράφει χρησιμοποιώντας μία.

Ο Τομ Χότζις δήλωσε στον Guardian: «Λαμβάνω γράμματα από ανθρώπους όλη την ώρα και είναι όλα πολύτιμα για μένα, αλλά δεν λαμβάνεις κάθε μέρα ένα από έναν θρύλο του Χόλιγουντ που σε αποκαλεί ήρωά του. Λατρεύω όλες τις ταινίες του, αλλά μου αρέσει, επίσης, το γεγονός ότι είναι λάτρης της γραφομηχανής».

«Είναι μία υπέροχη επιστολή και έχω ξετρελαθεί. Ήταν όλα λίγο σουρεαλιστικά. Θα την τοποθετήσω σε κορνίζα και θα έχει περίοπτη θέση στο βιβλιοπωλείο», πρόσθεσε.

Ο Χανκς έγραψε την απάντησή του κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της βιογραφικής ταινίας για τον Έλβις σε σκηνοθεσία Μπαζ Λούρμαν, στην οποία θα υποδυθεί τον διαβόητο μάνατζερ του τραγουδιστή -συνταγματάρχη Τομ Πάρκερ. Η επιστολή είχε και ένα επιστολόχαρτο του συνταγματάρχη Πάρκερ.

Στο γράμμα του, ο ηθοποιός επαινεί τον Χότζις για τη «μάχη ενάντια στους γίγαντες να πουλήσει τα καλύτερα βιβλία, και να κρατήσει ζωντανές τις γραφομηχανές».

Ανέφερε, επίσης, ότι μπορεί κάλλιστα να επισκεφθεί το Typewronger Books, αν βρεθεί ποτέ στη Λιθ.

Όσον αφορά τη γοητεία των γραφομηχανών, ο βιβλιοπώλης και επισκευαστής γραφομηχανών -που έχει περισσότερες από 100 δικές του μηχανές, εξήγησε ότι του αρέσει να παίζει με τους μηχανισμούς και ότι θεωρεί τον ήχο και την αίσθηση του χτυπήματος στα πλήκτρα μιας γραφομηχανής «μαγικό».

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

Πέθανε η ζωγράφος Εύα Διβάρη

Η ζωγράφος Εύα Διβάρη έφυγε από τη ζωή, την Κυριακή 24 Οκτωβρίου, λόγω ατυχήματος μέσα στο σπίτι της. Η ταφή της θα γίνει με πολιτική κηδεία σε ανοικτό χώρο την Τετάρτη 27 Οκτωβρίου, στις 12:30 το μεσημέρι, στο Νεκροταφείο Βύρωνα. 

Η Εύα Διβάρη γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1948. Έκανε τα πρώτα μαθήματα ζωγραφικής με τον πατέρα της ζωγράφο Ανδρέα Διβάρη. Ξεκίνησε τις σπουδές της στη Σχολή Δοξιάδη με καθηγητές τον Πέτρο Ζουμπουλάκη, και τον Δημήτρη Μυταρά, τον χαράκτη Τάκη Κατσουλίδη, τους γλύπτες Γιάννη Παρμακέλη και Γιώργο Γεωργιάδη. Συνέχισε με γραφιστική και χαρακτική στη Νέα Υόρκη στο Alemizo Modern Art Studio, ποίηση και λογοτεχνία στο κολέγιο Christies υπό τον ποιητή και Ακαδημαϊκό Τίτο Πατρίκιο. Στα εργαστήρια του Μουσείου Περαντινού σπούδασε γλυπτική με την Ευδοκία Παπούλη, μαρμαρογλυπτική με τον Κώστα Γεωργίου, ψηφιδωτό με τον Άγγελο Γαλάνη και κοσμήματα με τον Νεκτάριο Δρούγκα. Ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο με εμπορικά πλοία για πάνω από 10 χρόνια. Η μούσα της και η θεμελιώδης πηγή της θεματολογίας της είναι η θάλασσα και οι άνθρωποι που βιοπορίζονται σε αυτήν και από αυτήν. 

Η Εύα Διβάρη είχε ασχοληθεί και με πολλά άλλα θέματα όπως η φύση, τα ζώα και ο αθλητισμός. Παράλληλα με τη ζωγραφική, είχε εργαστεί στη διαφήμιση ως γραφίστας, είχε ζωγραφίσει και σχεδιάσει βιβλία, εξώφυλλα, ημερολόγια, κουτιά και έπιπλα, κατασκεύασε γλυπτά και ξυλογραφίες, ενώ σχεδίασε ρούχα και κοσμήματα. Ασχολήθηκε παράλληλα με την καλλιτεχνική διακόσμηση και επίβλεψη εσωτερικών και εξωτερικών χώρων, τοιχογραφίες και ψηφιδωτά. 

Έγραψε ποιητική λογοτεχνία για καλλιτεχνικά δρώμενα. Είχε εκθέσει και παρουσιάσει τη δουλειά της σε λιμάνια σε όλη την Ευρώπη, την Αμερική και την Αφρική, σε πολλές ατομικές και ομαδικές εκθέσεις. Έργα της εκτίθενται σε δημόσιες και ιδιωτικές συλλογές τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Τα τελευταία χρόνια έχει παρουσιάσει τη δουλειά της, μεταξύ άλλων, στο «World Art Foundation» στην Καλιφόρνια το 2009, στο «Grand Palais» στο Παρίσι το 2010 και στο «World Art Vision» στη Βαρκελώνη το 2011. Η Εύα Διβάρη ήταν μέλος του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος (ΕΕΤΕ) από το 2002. Το διοικητικό συμβούλιο του ΕΕΤΕ, με ανακοίνωσή του, εξέφρασε τα θερμά του συλλυπητήρια στο σύζυγό της Μάνο και στον γιό της Αντρέα.

108,87 εκατ. δολάρια για 11 έργα του Πικάσο

Έντεκα έργα του Πάμπλο Πικάσο, που ανήκαν στον αμερικανικό όμιλο ξενοδοχείων - καζίνο MGM Resorts, μεταξύ αυτών ένα πορτρέτο της Γαλλίδας μούσας του Μαρί Τερέζ Βαλτέρ, πωλήθηκαν έναντι του ποσού των 108,87 εκατομμυρίων δολαρίων (93,5 εκατομμύρια ευρώ), σε δημοπρασία που οργανώθηκε από τον Οίκο Sotheby’s στο διάσημο ξενοδοχείο Bellagio του Λας Βέγκας, γνωστό για τη συλλογή τέχνης του. 

Το «κόσμημα» της συλλογής αυτής, δύο ημέρες πριν από την 140ή επέτειο από τη γέννηση του Ισπανού ζωγράφου, ήταν ο διάσημος πίνακας «Femme au béret rouge-orange», το ένα από τα τελευταία πορτρέτα της Μαρί Τερέζ Βαλτέρ, της μούσας και ερωμένης του τη δεκαετία του 1930. Το έργο, η αξία του οποίου υπολογιζόταν μεταξύ 20 και 30 εκατομμυρίων δολαρίων, πωλήθηκε έναντι 40,47 εκατομμυρίων δολαρίων. 

Ο Πικάσο ζωγράφισε τη μητέρα της κόρης του Μάγιας τον Ιανουάριο του 1938, ενώ είχε ήδη σχέση με τη φωτογράφο Ντόρα Μάαρ, κατά τη διάρκεια «μιας από τις πιο εμπνευσμένες και πιο παραγωγικές χρονιές του Πικάσο», σύμφωνα με τον Sotheby’s. Άλλα δύο εμβληματικά πορτρέτα που δημιούργησε ο ζωγράφος τα τελευταία χρόνια της ζωής του πωλήθηκαν: το «Homme et enfant» έναντι 24,39 εκατομμυρίων δολαρίων και το «Buste d’homme» έναντι 9,45 εκατομμυρίων, κάτω από την αρχική εκτίμηση των 10 εκατομμυρίων δολαρίων. Τα έργα αυτά παρουσιάστηκαν από τον Πικάσο στην έκθεσή του του 1970 στο Palais des Papes στην Αβινιόν (νότια Γαλλία). Τα είχε φιλοτεχνήσει μεταξύ 5 Ιανουαρίου του 1969 και 2 Φεβρουαρίου του 1970

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021

«Digger» - Η ελληνική πρόταση για τα Όσκαρ

Η ελληνική κινηματογραφική ταινία «Digger» του σκηνοθέτη Τζώρτζη Γρηγοράκη, επιλέχθηκε να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην 94η διοργάνωση των βραβείων Όσκαρ της Ακαδημίας Κινηματογράφου των ΗΠΑ στην κατηγορία Διεθνούς Ταινίας Μεγάλου Μήκους (πρώην βραβείο Ξενόγλωσσης Ταινίας).

Η επιλογή έγινε κατόπιν πρότασης επταμελούς γνωμοδοτικής Επιτροπής αποτελούμενης από πρόσωπα εγνωσμένου κύρους κυρίως από το χώρο του κινηματογράφου, την οποία έκανε δεκτή ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, αρμόδιος για θέματα σύγχρονου πολιτισμού, Νικόλας Γιατρομανωλάκης.

Η Επιτροπή πρότεινε ομόφωνα το κινηματογραφικό έργο «Digger», καθώς έκρινε ότι πρόκειται για μία ολοκληρωμένη ταινία η οποία μπορεί να απευθυνθεί σε ένα διεθνές κοινό δεδομένου ότι παρουσιάζει όλα εκείνα τα στοιχεία που την καθιστούν προσιτή χωρίς να κάνει έκπτωση στην κινηματογραφική ποιότητα.

THE MATCH FACTORY

Digger (2020) | Trailer | Vangelis Mourikis | Argyris Pandazaras | Sofia Kokkali |

Υπενθυμίζεται ότι η επιλογή της εκπροσώπησης της Ελλάδος στην κατηγορία Διεθνούς Ταινίας Μεγάλου Μήκους των βραβείων Όσκαρ ρυθμίζεται από συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο και ειδικότερα από το άρθρο 35 του ν. 3905/2010 και την υπ’ αριθμ. ΥΠΠΟΤ/ΔΟΕΠΥ/ΤΟΠΥΝΣ/53689/01.06.2012 (ΦΕΚ Β΄ 1829) υπουργική απόφαση. Σύμφωνα με τις παραπάνω διατάξεις, το κινηματογραφικό έργο με το οποίο εκπροσωπείται η Ελλάδα στις διαδικασίες των βραβείων Όσκαρ της συγκεκριμένης κατηγορίας προτείνεται από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού μετά από γνώμη επταμελούς Επιτροπής, η οποία συγκροτείται αποκλειστικά για τον σκοπό αυτό. Τα μέλη της προέρχονται, κυρίως, από τον χώρο του κινηματογράφου και δεν έχουν οποιαδήποτε σχέση με υποψήφια ταινία.

Για το έτος 2021 η εν λόγω Επιτροπή συγκροτήθηκε με την υπ’ αριθμ. ΥΠΠΟΑ/425436/08.09.2021 (ΑΔΑ: 6ΦΠ44653Π4-ΡΒ0) απόφαση του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, με την εξής σύνθεση:

- Εύα Στεφανή, σκηνοθέτις και εικαστικός, καθηγήτρια κινηματογράφου στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε. του Ε.Κ.Π.Α., ως Πρόεδρος

- Δημήτρης Σοφιανόπουλος, σκηνοθέτης, ως Αντιπρόεδρος

- Χρήστος Νίκου, σκηνοθέτης (κατά πάγια τακτική, συμμετέχει ο σκηνοθέτης της υποψήφιας ταινίας του προηγούμενου έτους)

- Γιάννης Δασκαλοθανάσης, διευθυντής φωτογραφίας

- Μαρία Καλλιμάνη, ηθοποιός

- Δημήτρης Παπαδημητρίου, μουσικοσυνθέτης

- Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος, κριτικός κινηματογράφου.

Με φόντο μια κοινωνία σε ατμόσφαιρα εμφυλίου

Η ταινία «Digger» αποτελεί την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Έλληνα δημιουργού με πρωταγωνιστές τον Βαγγέλη Μουρίκη, τον Αργύρη Πανταζάρα, τη Σοφία Κόκκαλη, τον Βασίλη Μπισμπίκη, την Μαριάνθη Παντελοπούλου και τον Μιχάλη Ιατρόπουλο.

Ο Βαγγέλης Μουρίκης -με ταινίες στο ενεργητικό του όπως οι: «Απόντες», «Ο Βασιλιάς», «Αγρύπνια» αλλά και οι πιο πρόσφατες «Νορβηγία», «Στράτος, το Μικρό Ψάρι» και η τελευταία του δουλειά «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»-, υποδύεται εδώ έναν άντρα που ζει και δουλεύει μόνος σε ένα κτήμα, στη μέση ενός ορεινού δάσους. Τα τελευταία χρόνια παλεύει με έναν εχθρό που διαταράσσει την πλούσια άγρια φύση στο βουνό, επεκτείνεται επιθετικά και απειλεί τον ίδιο και την περιουσία του.

Ένας τεράστιος εκσκαφέας αχόρταγα καταβροχθίζει μέρα νύχτα το έδαφος σε μια απομακρυσμένη περιοχή, κάπου στη βόρεια Ελλάδα. Η ντόπια κοινωνία είναι διχασμένη ανάμεσα σε αυτούς που υποστηρίζουν τις εξορυκτικές εργασίες και αυτούς που τις πολεμούν. Τους μεν ενδιαφέρει να έχουν μια θέση εργασίας και τους άλλους να διατηρηθεί η φύση. Η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί είναι εκρηκτική.

Η μεγαλύτερη απειλή, όμως, για τον πρωταγωνιστή, έρχεται με την ξαφνική επιστροφή του γιου του, μετά από 20 χρόνια. Με φόντο μια κοινωνία σε ατμόσφαιρα εμφυλίου, οι δύο άνδρες συγκρούονται μετωπικά, με τη φύση γύρω τους ως τον μόνο παρατηρητή, που τελικά δίνει την πιο απρόσμενη λύση. Πρόκειται για ένα χαμηλότονο γουέστερν που ανιχνεύει τη σχέση ενός πατέρα και ενός γιου που θα αναγκαστούν να συνυπάρξουν, με φόντο μια αθέατη Ελλάδα.

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

Ο Ράιαν Ρέινολντς κάνει ένα διάλλειμα από το σινεμά

Ο Καναδός ηθοποιός Ράιαν Ρέινολντς ανακοίνωσε μέσω Instagram την απόφασή του να απέχει για λίγο καιρό από τα κινηματογραφικά δρώμενα.

Ο 44χρονος ηθοποιός είπε ότι αφού ολοκληρώσει τη δουλειά του στο «Spirited», την επερχόμενη ταινία του για την Apple TV Plus, θα κάνει ένα διάλειμμα. Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι: «Δεν είμαι σίγουρος ότι ήμουν έτοιμος να πω ναι σε μια ταινία με τόσες απαιτήσεις πριν από τρία χρόνια. Τραγούδι, χορός, παιχνίδι με τον Γουίλ Φέρελ έκαναν την ταινία πραγματικότητα. Και αυτή είναι η δεύτερη ταινία μου με την υπέροχη Οκτάβια Σπένσερ.

Ιδανικός χρόνος για ένα διάλειμμα από την παραγωγή ταινιών. Θα μου λείπει κάθε δευτερόλεπτο το να δουλεύω με αυτήν την «άσεμνα» προικισμένη ομάδα δημιουργών και καλλιτεχνών. Αυτές τις μέρες, η καλοσύνη μετράει όσο το ταλέντο. Ήμουν τυχερός που συνεργάστηκα με ανθρώπους που είναι κατακλυσμένοι και από τα δύο» έγραψε ο ηθοποιός.

Στο «σφυρί» τα «μαραμένα» ηλιοτρόπια του Banksy

Ο Βρετανός σχεδιαστής μόδας, Σερ Πολ Σμιθ θα πωλήσει σε δημοπρασία έργο του street/graffiti καλλιτέχνη, Banksy με τίτλο «Sunflowers From Petrol Station».

Το εμπνευσμένο από τους πίνακες του Βαν Γκογκ με θέμα τα ηλιοτρόπια, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Οίκου δημοπρασιών Christie’s αναμένεται να πωληθεί 8,8 - 13,2 εκατ. αγγλικές λίρες (12-18 εκατ. δολάρια). Το έργο απεικονίζει ηλιοτρόπια σε βάζο, τα πέταλα των οποίων έχουν μαραθεί και πέσει.

Το έργο τέχνης του 2005 θα προβληθεί στο Λος Άντζελες και το Χονγκ Κονγκ πριν από την πώλησή του στη Νέα Υόρκη τον Νοέμβριο.

Ο Πολ Σμιθ εξήγησε ότι αυτό που τον προσέλκυσε στον Banksy ήταν η εμπιστοσύνη και η διαύγεια του να επικοινωνεί κάτι ακριβώς όπως είναι και ότι εντυπωσιάστηκε ιδιαίτερα από τις παρατηρήσεις του για το τι συμβαίνει στον κόσμο, καθώς και ότι παραμένει αληθινός στο έργο που κάνει σήμερα.

«Οι πολιτικές του δηλώσεις είναι εντελώς επίκαιρες, πραγματικά βαθιές, πραγματικά γενναίες και με συνέπεια με έναν μοντέρνο τρόπο. Χάρηκα που είχα την ευκαιρία να είμαι σε θέση να κατέχω ένα κομμάτι του έργου του και το ίδιο το ηλιοτρόπιο αντιπροσωπεύει έναν τόσο λαμπρά μοναδικό τρόπο σκέψης για τα πράγματα»

«Μετά το ρεκόρ πώλησης του «Game Changer» τον Μάρτιο- μία ακόμη ελαιογραφία σε καμβά από τον Banksy- είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε το «Sunflowers From Petrol Station» αυτόν τον Νοέμβριο.

Το έργο που ανήκει στον θρυλικό Βρετανό σχεδιαστή Σερ Πολ Σμιθ αποτυπώνει όχι μόνο τις δυνατότητες του Banksy ως ζωγράφου, αλλά και το καυστικό του χιούμορ για παγκόσμια ζητήματα» τόνισε η Κάθριν Άρνολντ επικεφαλής μεταπολεμικής και σύγχρονης τέχνης στην Ευρώπη, σημειώνοντας ότι τα μαραμένα λουλούδια που αγοράζονται από ένα βενζινάδικο γίνονται μέσο ανάδειξης της σχέσης μας με την τέχνη και το περιβάλλον. «Και τα δύο, μας θυμίζει, είναι παροδικά» πρόσθεσε.

Ο πίνακας θα πωληθεί στις 9 Νοεμβρίου.

 
Copyright © 2014 AthensIn. Designed by OddThemes