ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

Η ανακοίνωση του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών για τις καταγγελίες για κακοποιητική συμπεριφορά

Την υπογράφουν ο πρόεδρος του σωματείου, Σπύρος Μπιμπίλας και ο γενικός γραμματέας Άρης Λάσκος

Το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ) έπειτα από τις καταγγελίες για τον Γιώργο Κιμούλη και τον Κώστα Σπυρόπουλο συνεδρίασε και προχώρησε σε μια ανακοίνωση την οποία υπογράφουν ο πρόεδρος του σωματείου, Σπύρος Μπιμπίλας και ο γενικός γραμματέας Άρης Λάσκος.

Ακολουθεί αυτούσια η ανακοίνωση του ΣΕΗ:

Σας ενημερώνουμε πως σε σχέση με τη σωρεία καταγγελιών για άσκηση λεκτικής, σωματικής, ψυχικής και σεξουαλικής βίας που δημοσιοποιήθηκαν αυτήν την εβδομάδα, το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, κατά την χθεσινή του συνεδρίαση (29/01/2021) και κατά ευρεία πλειοψηφία, αποφάσισε τα εξής:

– Την άμεση σύσταση σε σώμα του Πειθαρχικού Συμβουλίου, μετά και την ολοκλήρωση εκλογής του αντεπιστέλλοντος μέλους ΔΣ στο Πειθαρχικό Συμβούλιο (θα ολοκληρωθεί την Δευτέρα 01/02/2021),

– Ακολουθώντας τον εσωτερικό κανονισμό του Πειθαρχικού Συμβουλίου (κεφ. Α’, άρθρο 1, περ. ε / κεφ. Γ’ άρθρ. 12), αμέσως μετά την συγκρότηση του Πειθαρχικού, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΕΗ θα καταθέσει γραπτή καταγγελία των μελών του Σωματείου Γιώργου Κιμούλη και Κώστα Σπυρόπουλου για πειθαρχικά παραπτώματα που έγκεινται σε «ενέργειες στους χώρους εργασίας που εμποδίζουν την ομαλή άσκηση του επαγγέλματος» και «βαρύνουσες αντισωματειακές ενέργειες και πράξεις που αντιβαίνουν στο κοινό αίσθημα δικαίου και ανθρωπισμού».

– Ταυτόχρονα, την επίσης άμεση σύσταση ομάδας εργασίας για στήριξη, συνδρομή και παροχή βοήθειας σε περιστατικά κάθε είδους βίας και προσβολής της αξιοπρέπειας. Ο ακριβής τρόπος λειτουργίας, το πλαίσιο δράσης και η πλήρης στοχοθεσία της ομάδας αυτής θα ανακοινωθεί εντός της ερχόμενης εβδομάδας.

– Τέλος, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΕΗ καταδικάζει απερίφραστα και με τον πιο έντονο τρόπο τις σεξιστικές και προσβλητικές αναρτήσεις του κ. Δημήτρη Μουζακίτη σχετικά με τις καταγγελίες αυτής της εβδομάδας. Για τον λόγο αυτό το ΔΣ στο εξής δεν αναγνωρίζει τα «Κορφιάτικα Βραβεία» ως θεσμό που τιμά το Ελληνικό θέατρο και καλεί όλα τα μέλη του να απέχουν έμπρακτα από την συγκεκριμένη διοργάνωση.

Για το ΔΣ του ΣΕΗ


Ο Πρόεδρος

Σπύρος Μπιμπίλας


Ο Γενικός Γραμματέας

Άρης Λάσκος

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2021

«Η μέρα χωρίς όνομα» || εκδόσεις Gutenberg

«Η μέρα χωρίς όνομα» του Φρίντριχ Άνι κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Gutenberg, σε μετάφραση Μαρίας Αγγελίδου.

Μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα αυτοκτονεί και ο αστυνομικός επιθεωρητής Γιάκομπ Φρανκ ανακοινώνει το γεγονός στη μητέρα της. Επί επτά ώρες κάθεται κοντά της για να την παρηγορήσει και επί είκοσι χρόνια η εικόνα της στοιχειώνει τα βράδια του. Ξαφνικά, στην πόρτα του τέως πλέον επιθεωρητή εμφανίζεται ο άντρας της γυναίκας και πατέρας του κοριτσιού: είναι σίγουρος πως η κόρη του είχε δολοφονηθεί.

«Δεν ήταν στο δωμάτιό της· την είχαν στο νεκροτομείο για να την εξετάσουν. Εκεί πήγα και την είδα, κρατώντας από το χέρι τη γυναίκα μου. Γεια σου, Έστερ, της είπα· τόσο ανόητος, τόσο ενοχλητικός ήμουνα εκείνη τη μέρα, κι όλες τις επόμενες μέρες, και τώρα ακόμα. Καλέ μου Θεέ, είπα, άκουσέ με αυτή τη μία και μοναδική φορά και κάνε ν’ ανασάνει ξανά. Δεν μπορεί να ’χουν τελειώσει οι ανάσες εκεί ψηλά στα ουράνια, είπα με δυνατή φωνή στο δωμάτιο της κόρης μας. Τέτοια πράγματα σκεφτόταν το μυαλό μου, κι εγώ τα ξεστόμιζα. Η Ντόρις, η γυναίκα μου, έκλαιγε στην κουζίνα, στο τραπέζι της κουζίνας. Εγώ δεν έκλαψα. Έκλαψα πολύ αργότερα, όμως αυτό δεν έχει καμιά σημασία.

Δεν είχαμε ιδέα. Η Σάντρα ήταν η πρώτη που μας το είπε κατάμουτρα ότι η Έστερ μας ήθελε να σκοτωθεί. Ψέμα! Θεέ μου. Πώς τόλμησε να σταθεί εκεί μπροστά μας, στο σαλόνι μας μέσα, και να μας πει τέτοιο πράγμα. Λίγες ώρες μετά την επιστροφή μας από το νεκροτομείο. Στην αρχή δεν το πίστεψα, η γυναίκα μου το πίστεψε. Το φαντάζεστε, επιθεωρητά; Η Ντόρις την πίστεψε τη Σάντρα, την πήρε στα σοβαρά. Αυτό δεν της συγχώρεσα ούτε τότε ούτε ποτέ. Ότι και καλά η κόρη μας είχε κάποιο είδος βαριάς μελαγχολίας και γι’ αυτό κρεμάστηκε. Έβαλα τέλος στη συζήτηση και πήγα ξανά στο δωμάτιο της Έστερ και προσευχήθηκα ξανά στον καλό Θεό, να πλάσει στην ανάγκη μια καινούργια ανάσα και να τη χαρίσει στην Έστερ.

Σας το λέω επειδή με ακούτε και με πιστεύετε, το βλέπω στο πρόσωπό σας. Αυτό δεν το ’χω ομολογήσει ποτέ σε κανέναν άλλον –μόνο σ’ εσάς.

Είμαι τώρα εξήντα τεσσάρων χρονών, τότε ήμουν σαράντα τεσσάρων, ολόκληρος άντρας δηλαδή, υπάλληλος σε μια ονομαστή εταιρεία ρουχισμού, ιδιοκτήτης ενός μικρού σπιτιού στο Ράμερσντορφ, με ωραίο κήπο. Ένας τέτοιος άνθρωπος δεν πέφτει στα γόνατα να παρακαλάει: Καλέ μου Θεέ, δώσε ανάσα στο παιδί μου. Θα τον κοροϊδεύουν κι οι τοίχοι. Αλλά εγώ εκεί, δεν έλεγα να σταματήσω τα παιδιαρίσματα. Ήμουν εκατό τοις εκατό σίγουρος ότι η κόρη μας δεν είχε αυτοκτονήσει.

Μετά ήρθε ο αστυνόμος, ο συνάδελφός σας, και μας είπε ότι ο ιατροδικαστής δεν απέκλειε τελείως την περίπτωση εξωγενών αιτίων.

Δεν την ήξερα αυτή την έκφραση, δεν ήξερα πως υπάρχει, αλλά την κατάλαβα και την πίστεψα αμέσως. Εξωγενή αίτια. Κι έβαλα επιτόπου τις φωνές στη γυναίκα μου, μπροστά στον καλοντυμένο επιθεωρητή, σκούρα γραβάτα, σκούρο σακάκι, ήρεμο και συγκρατημένο φέρσιμο, τίποτα απ’ αυτά δεν μ’ εμπόδισε να βάλω τις φωνές στη γυναίκα μου, επειδή της άξιζε. Επειδή είχε πιστέψει τα λόγια της Σάντρας. Επειδή δεν μου είχε τηλεφωνήσει αυτή στο Σάλτσμπουργκ, η αστυνομία μου είχε τηλεφωνήσει στο ξενοδοχείο. Οι άλλοι όλοι στην ομάδα είχαν ήδη κινητά, εγώ όχι ακόμη· αλλά αυτό δεν είναι επιχείρημα· η γυναίκα μου μπορούσε να με βρει. Δεν ήθελε. Δεν μπορούσε, ισχυρίστηκε αργότερα – αλλά εγώ δεν την πίστεψα.

Εξωγενή αίτια θα πει ότι κάποιος άλλος ήταν εκεί και αυτός είχε το σκοινί. Αυτός ο άλλος το πέρασε θηλιά γύρω από το λαιμό της κόρης μας. Και την κρέμασε από το δέντρο στο πάρκο της Μπαντ Ντιρκχάιμερ Στράσε. Η Εγκληματολογική Υπηρεσία το απέκλεισε αυτό, παρά τη γνωμάτευση του ιατροδικαστή.

Ρώτησαν όλους τους μαθητές του σχολείου, ερεύνησαν τα πάντα, πήραν όρκο ότι δεν άφησαν τίποτα που να μην το ψάξουν. Έτσι δεν είναι; Ούτε μάρτυρες ούτε αποδείξεις βρήκαν.

Η κόρη μου δεν είχε μελαγχολία στην καρδιά της. Έπεσε θύμα δολοφόνου. Κι αυτόν τον δολοφόνο πρέπει επιτέλους να τον βρείτε, κύριε Φρανκ. Σας παρακαλώ, σας ικετεύω γονατιστός».

Ο επιθεωρητής Φρανκ ξεπερνά τους ενδοιασμούς του και αρχίζει μια νέα έρευνα.

Με φόντο ή και πρόσχημα μια αστυνομική ιστορία, ο πολυβραβευμένος Γερμανός συγγραφέας Φρίντριχ Άνι εστιάζει στα συναισθήματα των πρωταγωνιστών του, φωτίζει τη μελαγχολία και τη μοναξιά και αποκαλύπτει την καθημερινή, υπόγεια και περίπλοκη βιαιότητα της ζωής.

Δεύτερος κύκλος για την τηλεοπτική σειρά «Bridgerton»

Ο δεύτερος κύκλος της τηλεοπτικής σειράς «Bridgerton», η οποία βασίζεται στη σειρά μυθιστορημάτων περιόδου Αντιβασιλείας της Julia Quinn, είναι γεγονός.

Ανακοινώθηκαν ημερομηνίες έναρξης της παραγωγής: «Το ασύγκριτο επιτελείο ηθοποιών της σειράς Bridgerton θα επιστρέψει σε στάδιο παραγωγής την άνοιξη του 2021» αναφερόταν στην ανακοίνωση, με τα γυρίσματα, τα οποία εκτιμάται ότι θα διαρκέσουν έξι μήνες, να ξεκινούν τότε στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο κύκλος θα είναι ένα χρονικό της επιδίωξης κατάλληλου γάμου από τον Άντονι, τον μεγαλύτερο από τα αδέλφια Μπρίτζερτον (τον υποδύεται ο Jonathan Bailey), ακολουθώντας την εξιστόρηση στο μυθιστόρημα «The Viscount Who Loved Me» της Quinn.

Είναι σε εξέλιξη το casting για αρκετούς νέους ρόλους, κυρίως για τη ρομαντική φιγούρα η οποία θα είναι η παρτενέρ του Άντονι σε αυτόν τον κύκλο και - όπως αναφέρει το Deadline - θα την υποδυθεί πιθανότατα έγχρωμη ηθοποιός, μάλλον ινδικής-νοτιοασιατικής καταγωγής. «Έχουμε μια ομάδα νέων χαρακτήρων που πρόκειται να παρουσιάσουμε» είπε ο δημιουργός της σειράς, Chris Van Dusen, στην εκπομπή Today with Hoda & Jenna.

«Ο Άντονι θα έχει μια ιστορία αγάπης στον επόμενο κύκλο, και νομίζω ότι θα είναι τόσο σαρωτική και συγκινητική και όμορφη όσο θα περίμεναν όσοι παρακολούθησαν τον πρώτο κύκλο».

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021

«Spencer»: Η πρώτη φωτογραφία της Κρίστεν Στιούαρτ ως πριγκίπισσα Νταϊάνα

Η πρώτη φωτογραφία της Κρίστεν Στιούαρτ ως πριγκίπισσα Νταϊάνα στην επερχόμενη βιογραφική ταινία «Spencer» δόθηκε στη δημοσιότητα.

Η Αμερικανίδα ηθοποιός στη φωτογραφία εμφανίζεται σκεπτική, γέρνει το κεφάλι και φορά καπέλο με μικρό μαύρο πέπλο. Τα μαλλιά της είναι ξανθά και έχει το χαρακτηριστικό χτένισμα της αείμνηστης πριγκίπισσας της Ουαλίας.

Την ταινία που επικεντρώνεται σε ένα καθοριστικής σημασίας Σαββατοκύριακο στη ζωή της Νταϊάνα σκηνοθετεί ο Πάμπλο Λαρέν.

Κατά τη διάρκεια αυτού του Σαββατοκύριακου η πριγκίπισσα Νταϊάνα «περνά τις διακοπές των Χριστουγέννων με τη βασιλική οικογένεια στο κτήμα Σάντριγχαμ στο Νόρφολκ και αποφασίζει να αφήσει το γάμο της με τον πρίγκιπα Κάρολο» σύμφωνα με περίληψη που κυκλοφόρησε η εταιρεία παραγωγής Neon.

Τα γυρίσματα θα πραγματοποιηθούν στο Ηνωμένο Βασίλειο και στη Γερμανία. Η ταινία έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2021.

Μαζί με την Κρίστεν Στιούαρτ στο καστ συμμετέχουν οι Τίμοθι Σπολ, Σάλι Χόκινς και Σον Χάρις.

Σπάνιες φωτογραφίες της Madonna

Το 1985, η Madonna έκανε το πρώτο της ταξίδι στην Ιαπωνία. Μόλις είχε κυκλοφόρησε το άλμπουμ της «Like a Virgin» με τον Νάιλ Ρότζερς συμπαραγωγό και ταξίδεψε στο Τόκιο για να προωθήσει τον δίσκο.

Ο φωτογράφος Kenji Wakasugi ανέλαβε να τη φωτογραφίσει για το περιοδικό Playboy.

Σε ένα νέο βιβλίο, με τίτλο «Adore» που κυκλοφόρησε από τον NJG, έχουν συμπεριληφθεί για πρώτη φορά στιγμιότυπα από εκείνη φωτογράφιση της «βασίλισσας της ποπ».

Στις 200 σελίδες του βιβλίου περιλαμβάνονται 10 φύλλα κόντακτ, 324 καρέ μαζί με 111 ασπρόμαυρα πορτρέτα μεγάλου σχήματος που μαρτυρούν την αιώνια δύναμη της Madonna ως σταρ της μουσικής βιομηχανίας, αλλά ως συμβόλου φήμης, αυτο-ενδυνάμωσης και σεξουαλικής απελευθέρωσης, καθώς ποζάρει με δημιουργίες των Vivienne Westwood, Jean-Paul Gaultier, κοσμήματα, σταυρούς και τη σήμα κατατεθέν ζώνη «boy toy».

«Δεν υπήρχε στυλίστας απ’ ότι θυμάμαι, μόνο το προσωπικό στυλ της Madonna. Φορούσε τα ίδια ρούχα όταν ήρθε στο στούντιο» ανέφερε ο φωτογράφος, ο οποίος δήλωσε ότι δεν φαντάστηκε ποτέ ότι οι φωτογραφίες του κάποια μέρα θα γίνουν ένα καλλιτεχνικό βιβλίο.

Η ατμόσφαιρα της εποχής, της δεκαετίας του 1980 παρουσιάζεται στις πρώτες και τελευταίες σελίδες του βιβλίου μέσα από εικόνες του Wakasugi από τη νυχτερινή ζωή στο Τόκιο, φωτογραφίες φώτων νέον, μοτίβων λουλουδιών και περαστικών στους δρόμους.

«Η φωτογράφιση έγινε μία μίξη και σύνθεση της Δύσης και της Ανατολής» ανέφερε ο Wakasugi στο περιοδικό W. «Η Madonna και εγώ εκπροσωπούσαμε τις ΗΠΑ και την Ιαπωνία. Και μέσω αυτής της διαδικασίας, ανακάλυψα ένα νέο όραμα» σημείωσε.

Το φωτογραφικό βιβλίο «Adore» κυκλοφορεί σε 800 αντίτυπα, 100 από τα οποία είναι υπογεγραμμένα από τον Kenji Wakasugi.

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021

Τζιμ Κάρεϊ: Αποχαιρετισμός στη «χειρότερη Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ»

Ο Τζιμ Κάρεϊ επεφύλαξε για την Μελάνια Τραμπ έναν όχι και τόσο τρυφερό αποχαιρετισμό. Στο πιο πρόσφατο καλλιτέχνημά του, ο Καναδός ηθοποιός παρουσιάζει ένα όχι πολύ κολακευτικό πορτρέτο - γελοιογραφία της πρώην Πρώτης Κυρίας των ΗΠΑ.

«Ω... και αντίο χειρότερη Πρώτη Κυρία» έγραψε στη μία πλευρά του σκίτσου. Ο ηθοποιός υπονόησε, επίσης, ότι σύντομα θα είναι η τρίτη πρώην σύζυγος του Ντόναλντ Τραμπ. «Ελπίζω ο διακανονισμός να μπορεί να χρηματοδοτήσει τη ζωή σας στο ρηχό τέλος» πρόσθεσε. «Ευχαριστούμε για το τίποτα».

Την ημέρα των ταραχών στο Καπιτώλιο, ο Κάρεϊ δημοσίευσε μια εικόνα του τότε Αμερικανού προέδρου Τραμπ ως «Covfefe the Killer Clown» (Covfefe o Κλόουν Δολοφόνος) και τον επέκρινε για τις προσπάθειές του να «δολοφονήσει την αλήθεια και να μετατρέψει σε όπλο την άγνοια».

Covfefe ήταν ένας αναγραμματισμός σε tweet του πρώην προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ τον Μάιο του 2017 που γράφτηκε αντί της λέξης coverage και έγινε viral.

Τους τελευταίους μήνες, ο Τζιμ Κάρεϊ δημοσίευσε πολιτικές γελοιογραφίες, με τις οποίες εγκαλούσε τους Ρεπουμπλικάνους και γιόρτασε την εκλογή του Τζο Μπάιντεν.

Η Άζια Αρτζέντο κατηγόρησε τον σκηνοθέτη των «Fast and Furious» για σεξουαλική επίθεση

Η ηθοποιός Άζια Αρτζέντο κατηγόρησε τον σκηνοθέτη της κινηματογραφικής σειράς «The Fast and the Furious» Ρομπ Κοέν για σεξουαλική επίθεση.

Η Αρτζέντο, η οποία ήταν μια από τις πολλές γυναίκες στο Χόλυγουντ που κατήγγειλαν τον πρώην κινηματογραφικό παραγωγό, Χάρβεϊ Γουάινστιν για βιασμό ισχυρίστηκε σε συνέντευξή της σε ιταλική εφημερίδα ότι «κακοποιήθηκε» από τον Κοέν κατά την παραγωγή της ταινίας «XXX» του 2002.

«Με κακοποίησε, με έκανε να πιω GHB, είχε ένα μπουκάλι» είπε η Άζια Αρτζέντο στη συνέντευξή της στην εφημερίδα «Il Corriere della Sera». «Εκείνη την εποχή, πραγματικά δεν ήξερα τι ήταν. Ξύπνησα το πρωί γυμνή στο κρεβάτι του και δεν γνώριζα τι συνέβη» τόνισε.

Το GHB, ηρεμιστικό αναισθητικό είναι γνωστό ως ναρκωτικό του βιασμού. «Το ανακάλυψα αργότερα μιλώντας με φίλο που μου άνοιξε τα μάτια για την ουσία αυτή» ανέφερε.

Η ηθοποιός επαναλαμβάνει επίσης τον ισχυρισμό στα νέα της απομνημονεύματα με τίτλο «Anatomy of a Wild Heart» (Ανατομία μιας Άγριας Καρδιάς) που θα κυκλοφορήσουν αυτή την εβδομάδα.

Ο Ρομπ Κοέν αρνήθηκε «κατηγορηματικά» τον ισχυρισμό, προσθέτοντας ότι «είναι σαστισμένος» με τα όσα υποστηρίζει η ηθοποιός.

 
Copyright © 2014 AthensIn. Designed by OddThemes