ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2019

Ένα παλιό πηγάδι διασχίζει τον ανοιχτό ωκεανό

«Ακυβέρνητη στεριά», είναι  η τελευταία, με περιβαλλοντικό προσανατολισμό, εγκατάσταση του Pejac. Πρόκειται για ένα παλιό πηγάδι στον ανοιχτό ωκεανό, εγκατεστημένο στα ανοιχτά των ακτών της Κανταβρίας, της αυτόνομης περιοχής της Ισπανίας, της οποίας είναι γέννημα θρέμμα.
Ο Ισπανός καλλιτέχνης εξακολουθεί να ανησυχεί για το ότι στεριά και θάλασσα είναι όλο και πιο πολύ ακυβέρνητες. Παρουσιάζει ένα ακόμα από τα «απίθανα, αλλά θεωρητικώς ενδεχόμενα» σενάριά του. Στην εγκατάσταση «Ακυβέρνητη στεριά», χρησιμοποιεί το πηγάδι, ένα παγκοσμίως αποδεκτό σύμβολο μιας υγιούς κοινότητας και, στην κυριολεξία, πηγή της ζωής, και το τοποθετεί στην ανοιχτή θάλασσα δημιουργώντας μιαν ανησυχητική εικόνα ενός μέλλοντος μετά την «Αποκάλυψη».
Η συγκυρία δεν είναι τυχαία. Ο Pejac παρουσίασε την εγκατάσταση έναν χρόνο και κάτι μετά το «Η προειδοποίηση επιστημόνων του κόσμου στην ανθρωπότητα: Δεύτερη ειδοποίηση», μια επιστολή που δημοσιοποίησε τον Νοέμβριο του 2017, και η οποία υπεγράφη από 15.000 επιστήμονες απ’ όλον τον κόσμο.
Το ίδιο πέτρινο πηγάδι το είχε εγκαταστήσει, στο πρόσφατο παρελθόν, σε μια μαούνα στον Σηκουάνα, στην καρδιά του Παρισιού. Τώρα, τα κύματα του Ατλαντικού το δέρνουν, πουλιά αιωρούνται από πάνω του σαν να το εξετάζουν, μεγάλα φορτηγά πλοία περνούν κοντά. Με το «Ακυβέρνητη στεριά», ο Pejac δίνει συνέχεια σε αυτό που ξεκίνησε, το 2016, με τη μικρού μήκους ταινία του «Φουρτουνιασμένη θάλασσα».


Καλωσόρισμα του 2019 με την παραδοσιακή Συναυλία της Φιλαρμονικής Ορχήστρας της Βιέννης

Η καθιερωμένη Πρωτοχρονιάτικη Συναυλία της Φιλαρμονικής Ορχήστρας της Βιέννης, για μία ακόμη χρονιά, θα υποδεχθεί μουσικά τη νέα χρονιά.
Πιστή στο εορταστικό ραντεβού της, η δημόσια ραδιοτηλεόραση μεταδίδει και φέτος ανήμερα την Πρωτοχρονιά (Τρίτη 1η Ιανουαρίου 2019) στις 12:15 το μεσημέρι (ώρα Ελλάδας), την καθιερωμένη Πρωτοχρονιάτικη Συναυλία της Βιέννης, σε απευθείας δορυφορική σύνδεση με την Αίθουσα Musikverein.
Ειδικότερα, οι τηλεθεατές της ΕΡΤ1 και της ΕΡΤHD, καθώς και οι ακροατές του Τρίτου Προγράμματος έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν το μοναδικό αυτό εορταστικό μουσικό πρόγραμμα, που μεταδίδεται σε 100 χώρες σε όλο τον κόσμο και την παρακολουθούν περισσότεροι από 95 εκατομμύρια τηλεθεατές. Τη συναυλία, που θα μεταδοθεί και διαδικτυακά στην ιστοσελίδα www.ert.gr, παρουσιάζει για την Τηλεόραση και το Ραδιόφωνο της ΕΡΤ, ο Μιχάλης Μεσσήνης.
Παρά την πολυετή συνεργασία του με τη Φιλαρμονική της Βιέννης, θα είναι η πρώτη φορά που ο 59χρονος Γερμανός αρχιμουσικός Κρίστιαν Τίλεμαν (Christian Thielemann) θα διευθύνει την ξακουστή αυτή ορχήστρα στην παγκόσμια γνωστή παραδοσιακή Πρωτοχρονιάτικη Συναυλία της.
Η επιλογή του προγράμματος της Συναυλίας, στη «χρυσοποίκιλτη αίθουσα» του Μεγάρου των Φίλων της Μουσικής στην αυστριακή πρωτεύουσα -το οποίο είχε δωρίσει ο μεγάλος Έλληνας μαικήνας των Τεχνών Νικόλαος Δούμπας- με την αγαπημένη του Φιλαρμονική της Βιέννης, επισφραγίστηκε από «μεγάλη αρμονία», όπως τόνισε σε δηλώσεις του, ο Γερμανός αρχιμουσικός.
Από τα 17 έργα του προγράμματος -των μεγάλων μουσουργών Γιόχαν Στράους υιού, Καρλ Μίχαελ Τσίρερ, Γιόζεφ Στράους, Γιόζεφ Χελμεσμπέργκερ και Έντουαρντ Στράους- τα έξι πρόκειται να παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο πλαίσιο Πρωτοχρονιάτικης Συναυλίας από την Φιλαρμονική της Βιέννης.
Σε αυτά περιλαμβάνεται και η πόλκα «Εξπρές» του «βασιλιά του βαλς» Γιόχαν Στράους του υιού, με την οποία και θα κλείσει το «κανονικό» πρόγραμμα της Συναυλίας, καθώς πάντα -μετά τα θυελλώδη χειροκροτήματα και τις επευφημίες του κοινού- έπονται και κάποια επιπλέον έργα.
Η Πρωτοχρονιάτικη Συναυλία της Βιέννης διευθύνθηκε από τους μεγαλύτερους αρχιμουσικούς όλων των ενδιάμεσων εποχών, σε όλη την πορεία της -από το 1892 που έγινε ουσιαστικά η καθιέρωσή της, ενώ επίσημα, στη σημερινή της μορφή, αναφέρεται από το 1946 και μετά.
Το «ρεκόρ» μετά το 1946, με 25 συνεχείς φορές να διευθύνει την Πρωτοχρονιάτικη Συναυλία, κατέχει ο Βίλι Μποσκόφσκι (Willi Boskovsky), και ακολουθούν με δέκα φορές ο Λορίν Μααζέλ (Lorin Maazel), με έξι φορές ο Κλέμενς Κράους (Clemens Krauss), και από πέντε ο Ζουμπίν Μετά (Zubin Mehta) και ο Ρικάρντο Μούτι (Riccardo Muti).
Μπορεί η χρυσοποίκιλτη αίθουσα στο βιεννέζικο Μέγαρο Φίλων της Μουσικής, που την ημέρα της Συναυλίας διακοσμείται με 30.000 λουλούδια από τους Κήπους του δήμου της Βιέννης, να προσφέρει θέση σε 1.744 καθήμενους και 300 όρθιους επισκέπτες, όμως τα περισσότερα των εισιτηρίων για την Πρωτοχρονιάτικη Συναυλία -σε τιμές που φθάνουν μέχρι τα 940 ευρώ- διατίθενται σε χορηγούς, επίσημους κρατικούς προσκεκλημένους, τιμώμενους και ευεργέτες της ορχήστρας.
Για τα μόλις 700 εισιτήρια, που απομένουν προς πώληση στο υπόλοιπο κοινό, υποβάλλονται κάθε χρόνο πάνω από 60.000 αιτήσεις μέσα από την ιστοσελίδα της Φιλαρμονικής της Βιέννης μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, από τις 2 ως και τις 23 Ιανουαρίου της προηγούμενης χρονιάς. Οι «τυχεροί» για αυτά κληρώνονται, ώστε, όπως τονίζεται, να δίνεται ίση ευκαιρία σε όλους τους ανά τον κόσμο φίλους της Πρωτοχρονιάτικης Συναυλίας της Βιέννης.

Εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο θα υποδεχθούν μουσικά τη νέα χρονιά με τη δημοφιλή καλλιτεχνική εκδήλωση, η οποία θα μεταδοθεί από τουλάχιστον 90 τηλεοπτικά και 300 ραδιοφωνικά δίκτυα σε όλο τον κόσμο.

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

«Ένα λεπτό Αθήνα» στο Μουσείο Μπενάκη

Το Μουσείο Μπενάκη (Πειραιώς 138, Αθήνα) παρουσιάζει την έκθεση «Ένα λεπτό Αθήνα», ως αποτέλεσμα των συμμετοχών στον ομώνυμο διαγωνισμό video των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής.
Η έκθεση -που θα διαρκέσει έως τις 5 Ιανουαρίου 2019- σηματοδοτεί έναν διάλογο σε εξέλιξη για την αρχιτεκτονική και την Αθήνα του καθενός μας. Η κάμερα του κινητού κατέγραψε ένα μικρό, πολύτιμο αρχείο που αφηγείται, περίπου εκατό φορές, με εκατό διαφορετικά/προσωπικά «καρέ» της πόλης, την ταινία της καθημερινότητάς μας. Μιας πόλης, άλλοτε αναγνωρίσιμης κι άλλοτε όχι, που η μορφή της πάντα θα μας αφορά και θα μας επηρεάζει.
Η κάμερα των συμμετεχόντων αποτύπωσε, με οικονομία και ποικιλία, την αρχιτεκτονική προσωπικότητα της Αθήνας όπως την «βλέπει» ο καθένας  μας.
Μια μεγάλη ομάδα περιηγήθηκε στην κλασική Αθήνα –σε μνημεία και εμβληματικά κτήρια, ενώ μια δεύτερη εστίασε σε αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες. Η  κορυφογραμμή (skyline) της πόλης εμφανίζεται συχνά, εξίσου όμως και υπόγειες διαδρομές ή στοές της Αθήνας. Ερείπια και ημιτελή κτίσματα «στοιχειώνουν» πολλές συμμετοχές ενώ άλλες αφήνουν το βλέμμα τους να πλανάται στη θέα της πόλης. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα βίντεο που αφηγούνται μια ιστορία σαν short film με πλάνα από την Αθήνα, καθώς και οι πιο καλλιτεχνικές (video art) συμμετοχές.

Η Αθήνα έχει τόσα πρόσωπα όσα τα μάτια που την βλέπουν. Η Ακρόπολη με τα Αναφιώτικα. Tα μνημεία και οι πολυκατοικίες, τα νεοκλασικά και ο μοντερνισμός. Οι γειτονιές, οι δρόμοι, οι πλατείες της. Σχεδιασμένες αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις, ιστορικές μετεξελίξεις και αυθαίρετες πρωτοβουλίες. Κτήρια που σφύζουν από ζωή κι άλλα εγκαταλειμμένα. Τοιχογραφίες νόμιμες κι άλλες κυνηγημένες, τοίχοι μύθοι. Από τον Υμηττό μέχρι τον Πειραιά και από το Φάληρο στο κέντρο, η μητροπολιτική Αθήνα αλλάζει πρόσωπο, παραμένοντας η ίδια, σύγχρονη και ιστορική.
Στα Αρχεία Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, η Αθήνα είναι πανταχού παρούσα. Ξεπροβάλλει μέσα από σχέδια, μακέτες, φωτογραφίες και χειρόγραφα, τεκμήρια για την αρχιτεκτονική και την πολεοδομία της πόλης από τα τέλη του 19ου αιώνα μέχρι και σήμερα. Καθώς το Μουσείο ταξινομεί το πολύτιμο αυτό υλικό, με την επιθυμία να το φέρει σε επαφή με το ευρύτερο κοινό, θέλησε να μοιραστεί την αγάπη του για την Αθήνα.
Ώρες λειτουργίας: Πέμπτη & Κυριακή, 10:00 -18:00, Παρασκευή & Σάββατο 10:00 - 22:00


Νέο έργο του Banksy, στην Ουαλία

Ο Βρετανός καλλιτέχνης δρόμου Banksy, με ανάρτησή του στο Instagram, επιβεβαίωσε πως είναι ο δημιουργός έργου στην ουαλική πόλη Port Talbot. Φιλότεχνοι ήδη συρρέουν έξω από το γκαράζ ενός μεταλλουργού της πόλης για να θαυμάσουν το νέο έργο από τον μυστηριώδη καλλιτέχνη.  
Το γκράφιτι, με τίτλο «Season's Greetings», δημιουργήθηκε το βράδυ της Τρίτης και αναπτύσσεται σε δύο πλευρές τοίχου γκαράζ.    Στη μια πλευρά απεικονίζεται ένα παιδί που φαίνεται να απολαμβάνει το χιόνι, αλλά στην άλλη πλευρά απεικονίζεται ένας φλεγόμενος κάδος απορριμμάτων.   Αυτό που στον έναν τοίχο εκλαμβάνεται ως χιόνι δεν είναι κάτι άλλο από τις στάχτες.  
Θαυμαστής του Banksy που ταξίδεψε από το Wiltshire, περίπου 150 χιλιόμετρα μακριά, για να δει το έργο, σχολίασε πως αυτό βρίσκεται στο Port Talbot για κάποιον λόγο και ο καλλιτέχνης τείνει να δημιουργεί τα έργα του εκεί όπου σημαίνει κάτι.  

Στο βίντεο που ανέβασε ο διάσημος καλλιτέχνης στο Instagram, ακούγεται το παιδικό κομμάτι «Little Snowflake».  Στα πρώτα πλάνα φαίνεται το έργο αλλά σταδιακά αποκαλύπτονται τα χαλυβουργεία της πόλης.    Τον Ιούλιο, μαύρη στάχτη από τα χαλυβουργεία κάλυψε τα σπίτια και τα αυτοκίνητα στην περιοχή.  Πιστεύεται πως είναι το πρώτο έργο του Banksy στην Ουαλία.

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018

Έκθεση φωτογραφίας στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

Η έκθεση «Ελληνικές θάλασσες, ένα φωτογραφικό ταξίδι μέσα στον χρόνο» μέσα από τα φωτογραφικά αρχεία του Μουσείου Μπενάκη, με θέμα την ελληνική θάλασσα, όπως έχει απαθανατιστεί από γνωστούς αλλά και ερασιτέχνες φωτογράφους, στο πέρασμα των αιώνων, φιλοξενείται στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, στον εκθεσιακό χώρο «Τέχνη & Πολιτισμός» (επίπεδο αφίξεων - έξοδος 1), με ελεύθερη πρόσβαση για το κοινό, έως τις 31 Δεκεμβρίου.
Στο πέρασμα των αιώνων, η ελληνική θάλασσα, άρρηκτα δεμένη με την ιστορία του τόπου και με τη ζωή των κατοίκων του, δεν έπαψε να εμπνέει ποιητές και καλλιτέχνες. Μετά την εφεύρεση της φωτογραφίας στα μισά περίπου του 19ου αιώνα και ως σήμερα, στις ζωγραφικές αναπαραστάσεις του ελληνικού θαλασσινού τοπίου προστέθηκαν αναρίθμητες φωτογραφικές εικόνες του ίδιου θέματος.
Οι φωτογραφίες της έκθεσης είναι χωρισμένες σε τέσσερεις χρονολογικές ενότητες και αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι Έλληνες φωτογράφοι, αλλά και οι ξένοι συνάδελφοί τους που επισκέφτηκαν ή έζησαν μεγάλα χρονικά διαστήματα στη χώρα, προσέγγισαν και ερμήνευσαν τις ελληνικές θάλασσες από τα μέσα του 19ου αιώνα έως τα τέλη του 1970.
Κριτήριο αξιολόγησης κάθε επιλεγμένου θέματος υπήρξε, αφενός, το καθαρά φωτογραφικό του ενδιαφέρον σε σχέση με την εξέλιξη του μέσου και τη διαδοχή των καλλιτεχνικών ρευμάτων στην πορεία της φωτογραφίας, αφετέρου η αντιπροσωπευτική του θέση μέσα στο ιστορικό, ιδεολογικό και αισθητικό πνεύμα της εποχής του.
Αν και η θεματογραφία των εικόνων δεν καθόρισε από μόνη της την επιλογή τους, εντούτοις μέσα από τον πλούσιο οπτικό θησαυρό που συγκεντρώθηκε ο επισκέπτης θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει
τη σχέση των ανθρώπων με τη θάλασσα, τον τρόπο ζωής στις παραθαλάσσιες και νησιωτικές περιοχές, την ανάπτυξη της ναυσιπλοΐας καθώς και τον περίπλου των ελληνικών νησιών από τους πρώτους περιηγητές έως τον μαζικό τουρισμό.


Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

Ο μυστηριώδης κόσμος του Δημήτρη Παπαϊωάννου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

Ένας μυστηριώδης κόσμος αναδύεται από τη μοναδική συνεργασία του Δημήτρη Παπαϊωάννου με τους εξαιρετικούς χορευτές του χοροθεάτρου του Βούπερταλ, του θρυλικού θεάτρου της Πίνα Μπάους. Μια πρωτιά για όλους, μια μεγάλη συνεργασία για τη Στέγη.
Ο κόσμος του Δημήτρη Παπαϊωάννου –μέσα από το «New Piece I - Since she»- θα παρουσιαστεί στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, συμπαραγωγό της παράστασης, μόνο για 4 παραστάσεις, από τις 18 έως  τις 21 Δεκεμβρίου. Εννέα χρόνια μετά την αιφνίδια απώλεια της θρυλικής Γερμανίδας, για πρώτη φορά το χοροθέατρο του Βούπερταλ προσκάλεσε έναν χορογράφο εκτός του σχήματος να χορογραφήσει το θρυλικό ανσάμπλ, τον Δημήτρη Παπαϊωάννου.
Πρόκειται για την τρίτη συνεργασία του Δημήτρη Παπαϊωάννου με τη Στέγη, μετά τις μεγάλες επιτυχίες του «Still Life» (2014) και «Ο Μεγάλος Δαμαστής» (The Great Tamer, 2017).
Οι καρέκλες, που επάνω τους ισορροπούν οι χορευτές και οι οποίες τελικά γίνονται ένα σισύφειο βάρος, είναι ίσως μια αναφορά στο Café Müller (1978), την εμβληματική χορογραφία της Πίνα Μπάους, στην οποία χόρευε και η ίδια το πιο ωραίο και εκφραστικό σόλο που έχει ποτέ δημιουργηθεί. Εκεί, οι καρέκλες αποτελούσαν πιθανότατα αναφορά στα παιδικά της χρόνια και, συγκεκριμένα, στο εστιατόριο-ξενώνα των γονιών της στο Ζόλινγκεν, όπου μεγάλωσε. Ο ακατανόητος κόσμος των ενηλίκων, εν μέσω του Ψυχρού Πολέμου, αποκαλυπτόταν για τη μικρή Μπάους ανάμεσα στις καρέκλες, κάτω από τα τραπέζια, όπου κρυβόταν και τον παρατηρούσε.
Αποδεχόμενος τη μεγάλη πρόκληση, ο Έλληνας σκηνοθέτης, χορογράφος και χορευτής κατάφερε στο «New Piece I -Since she», με τις χαρακτηριστικές, μαγικές εικόνες του, να αποτίσει φόρο τιμής στη μεγάλη Μπάους και, ταυτόχρονα, να ξαναδώσει ζωή στην κληρονομιά που εκείνη άφησε στον χορό. Μια σειρά από εικόνες υπέροχης εικαστικής ομορφιάς αντλούν από τον κόσμο της Γερμανίδας την κομψότητα και τον απρόσμενο σουρεαλισμό τους.
Χωρίς, ούτε στιγμή, να χάνει το βάθος της εικαστικής του παιδείας και τις ελληνικές αναφορές του, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου καταφέρνει να στήσει επί σκηνής έναν καθρέφτη που αναδεικνύει όλες τις αποχρώσεις της ανθρώπινης ύπαρξης. «Ένα μικρό θαύμα» αποκάλεσε την παράσταση η La Repubblica, «ιδιοφυή φόρο τιμής» το Teatro e Critica, «μια συγκινητική ωδή στην Πίνα Μπάους» η De Volkskrant, «μια παράσταση σαν γλυκό ταξίδι στα άδυτα, όπου συναντάμε ζωντανή και γεμάτη ευφορία την ίδια την Μπάους» η La Libre.be. Με μάγο παρομοιάζει τον Δημήτρη Παπαϊωάννου η Wen Wei Po του Χονγκ Κονγκ, ενώ το Ballet2000  τον αποκαλεί «Σύγχρονο Ελληνικό Μύθο, έναν μοναδικό καλλιτέχνη, αδιαμφισβήτητο μετρ του κόσμου του».
Το «New Piece I – Since she»  επιβεβαιώνει αυτά που αναφέρει η κριτική του Art Unlimited: «Στο Since she ο Παπαϊωάννου μιλά για τον θαυμασμό του για την Πίνα, για το πώς τον ενέπνευσε, για τα δικά του συναισθήματα, παρουσιάζοντας ένα έργο για την ομάδα της. Η απόπειρά του να μεταφράσει όλα αυτά σε συναισθήματα στέφεται με απόλυτη επιτυχία».
Συντελεστές
Σύλληψη, εικονοποίηση & σκηνοθεσία: Δημήτρης Παπαϊωάννου, σχεδιασμός σκηνικών: Τίνα Τζόκα, κοστούμια: Θάνος Παπαστεργίου, σχεδιασμός φωτισμών: Fernando Jacon, Στέφανος Δρουσιώτης, σχεδιασμός ήχου: Θανάσης Δεληγιάννης, επιμέλεια μουσικής: Θανάσης Δεληγιάννης, Στέφανος Δρουσιώτης, καλλιτεχνικοί Σύμβουλοι: Τίνα Παπανικολάου, Στέφανος Δρουσιώτης, διεύθυνση Προβών: Barbara Kaufmann, γλύπτης: Νεκτάριος Διονυσάτος, ενδυματολογική συνεργασία: Rike Zöllner, καλλιτεχνική φωτογράφιση: Julian Mommert.
Με τους: Ruth Amarante, Michael Carter, Silvia Farias Heredia, Ditta Miranda Jasjfi, Scott Jennings, Milan Kampfer, Blanca Noguerol Ramírez, Breanna O’Mara, Franko Schmidt, Azusa Seyama, Ekaterina Shushakova, Julie Anne Stanzak, Oleg Stepanov, Julian Stierle, Michael Strecker, Tsai-Wei Tien, Ophelia Young.

Μουσική: Χρήστος Κωνσταντίνου, Richard Wagner, Charles Ives, Johann Sebastian Bach, Aram Khachaturian, Gustav Mahler, Gija Kantscheli, Μαρίκα Παπαγκίκα, Wayne King, Λεό Ραπίτης, Μάνος Αχαλινωτόπουλος, Sergei Prokofiev, Giuseppe Verdi, Tom Waits.

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

«Νυφικό Πεντοζάλι» στο El Convento del Arte

Το «Νυφικό Πεντοζάλι» -ένα ανατρεπτικό δείπνο μυστηρίου, για όσους ζητούν μια αλλιώτικη πρόταση ψυχαγωγίας- παρουσιάζεται κάθε Κυριακή, στις 8.30 το βράδυ,  στο El Convento del Arte [Βιργινίας Μπενάκη 7, Μεταξουργείο  - πλησίον του Μετρό Μεταξουργείου].
H ομάδα του «Βρες το Δολοφόνο» επιστρέφει με ένα ολοκαίνουργιο και απόλυτα ανατρεπτικό δείπνο μυστηρίου: το γαμήλιο γλέντι της όμορφης Παρθένας με τον Ολλανδό γόνο μεγάλης φαρμακοβιομηχανίας παίρνει αναπάντεχη τροπή, όταν ο γαμπρός βρίσκεται νεκρός! Φήμες λένε ότι ο δολοφόνος του κρύβεται ανάμεσα στους θεατές – καλεσμένους του γάμου και όλοι είναι αποφασισμένοι να τον ανακαλύψουν.

Ταυτότητα Παράστασης
Κείμενο - σκηνοθεσία : Γιάννης Σαρακατσάνης. Ερμηνεύουν: Θανάσης Ζερίτης, Μάνος Κανναβός, Μαρία Μπαλούτσου, Αλεξάνδρα Ούστα, Χρήστος Πίτσας, Σωσώ Χατζημανώλη. Κοστούμια: Μάγδα Καλορίτη, επιμέλεια κειμένου: Αριστέα Σταφυλαράκη, τεχνική επιμέλεια: Κώστας Κριεμπάρδης , επιμέλεια σκίτσων: Αντώνης Σκαρλάτος, επιμέλεια γρίφων: Φιλιώ Λαζανά, φωτογραφία: Κική Παπαδοπούλου, επικοινωνία: Γεωργία Ζούμπα.

Εισητήρια: www.viva.gr/

 
Copyright © 2014 AthensIn. Designed by OddThemes