ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019

Πέθανε η συγγραφέας Μέριλιν Γιάλομ


Η πρωτοπόρος Ακαδημαϊκός των φεμινιστικών σπουδών και συγγραφέας Μέριλιν Γιάλομ, σύζυγος του σπουδαίου ψυχιάτρου, ψυχοθεραπευτή Ίρβιν Γιάλομ, πέθανε στο σπίτι της στο Πάλο Αλτο της Καλιφόρνια σε ηλικία 87 ετών, στις 20 Νοεμβρίου.
Σύμφωνα με τον γιο της, Ράιντ Γιάλομ, η αιτία θανάτου της ήταν πολλαπλό μυέλωμα.
Η Μέριλιν Γιάλομ υπήρξε φυσιογνωμία των αμερικανικών γραμμάτων, με αναγνώριση στους πανεπιστημιακούς κύκλους. Με το έργο της έριξε φως σε πεδία κοινωνικής ιστορίας μέχρι πρότινος σκοτεινά. Ασχολήθηκε ιδιαίτερα με την κουλτούρα των γαλλικών σαλονιών του 18ου αιώνα, περίοδο κατά την οποία οι γυναίκες διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της διανόησης, αλλά και τη Γαλλική Επανάσταση.
Υπήρξε, επίσης, Kαθηγήτρια Γαλλικής Φιλολογίας και διευθύντρια σπουδών του Ινστιτούτου Κλέυμαν για τις Σπουδές Φύλου στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, ενώ συνέγραψε μεταξύ άλλων τις σπουδαίες μελέτες: «Ο καιρός των καταιγίδων. Η Γαλλική Επανάσταση στη μνήμη των γυναικών: Αριστοκράτισσες, αστές και χωρικές αφηγούνται», «Η ιστορία του γυναικείου στήθους», «Η ιστορία της συζύγου», «Η γέννηση της βασίλισσας του σκακιού», «Τα αμερικάνικα νεκροταφεία: 400 χρόνια ιστορίας μέσα από τα κοιμητήρια και τους τόπους ταφής» και «Πώς οι Γάλλοι επινόησαν τον έρωτα», τα οποία κυκλοφορούν στα ελληνικά από τις Εκδόσεις Άγρα.
Το 1992, της απονεμήθηκε από τη γαλλική κυβέρνηση ο τίτλος Officier des Palmes Académiques.
Όταν έμαθε ότι είχε καρκίνο, ξεκίνησε μαζί με τον σύζυγό την από κοινού συγγραφή  ενός βιβλίου για την ασθένειά της και τη διαδικασία του θανάτου.

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019

Ομαδική Έκθεση Ζωγραφικής «Petit ΦΟΥΑΡ d’ Art»

Αριάδνη Ευαγγελίου Ραχιώτη, Φθινοπωρινό δειλινό, 20x20, Ακουαρέλα σε κρεμμυδόχαρτο

Εγκαίνια: Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2019
ώρα 8μ.μ. – 10:30μ.μ.

 στον σύγχρονο πολυχώρο ΦΟΥΑΡ
Μητροπόλεως 72 & Χριστοπούλου 6
 1ος όροφος

Η έκθεση διαρκεί από 3 έως 12 Δεκεμβρίου 2019

Για το concept, την  οργάνωση και την  επικοινωνία της έκθεσης την ευθύνη έχει ο Δημήτρης Λαζάρου.
Η επιμέλεια ανήκει στην ιστορικό τέχνης Όλγα Λατουσάκη.

Σε ένα σύγχρονο πολυχώρο στο κέντρο της Αθήνας, υψηλής αισθητικής και γεύσης 21 σύγχρονοι εικαστικοί παρουσιάζουν έργα ζωγραφικής και φωτογραφίας.

Η ιστορικός τέχνης Όλγα Λατουσάκη σημειώνει:
«Το γράμμα αυτό έγινε εκτενέστερο, μόνο και μόνο γιατί δεν είχα τον καιρό να το κάνω πιο σύντομο».
– Pascal, Lettres Provinciales, 1656

«Από τα χειρόγραφα του Αγίου όρους, με τις συμπυκνωμένες, μικρές χειρόγραφες σελίδες της Αγίας γραφής, έως τα πολύ μικρά έργα του ex libris και τις μινιατούρες της κινεζικής ζωγραφικής, τα μικρά έργα τέχνης ποτέ δεν έπαψαν να συναρπάζουν και να εκπλήσσουν. 
Ελένη Μαραθού, Εντός βυθού, 30x21cm, Μελάνη
Προϋπόθεση, βέβαια, είναι η ωρίμανση του καλλιτέχνη, η συμπύκνωση μιας ενέργειας, η οποία με σοφία διοχετεύεται σε ένα μικρό έργο και με αυτό τον τρόπο μπορεί εύκολα να επιτύχει την ίδια ακριβώς συγκίνηση που θα προκαλούσε και ένα μεγαλύτερο. Ο καλλιτέχνης με την τεχνική αυτή δεν κινδυνεύει να πλατειάσει, έχει όμως να κερδίσει ένα μεγάλο στοίχημα με τον ίδιο του τον εαυτό: να αποτυπώσει σε περιορισμένες διαστάσεις όλον του τον εσωτερικό κόσμο. Πολύ συχνά, και με έναν οξύμωρο τρόπο, τα μικρά έργα τέχνης είναι πολύ πιο εύληπτα για το απλό κοινό, και γι’ αυτό και τόσο αγαπητά, ίσως επειδή στην εποχή μας, στην εποχή της ταχύτητας, ακόμα και αυτό είναι το ζητούμενο: το γοργό, το εύκολο. Σαν μια πραγματικότητα  μιας ανάμνησης ή ενός ονείρου, αξιοθαύμαστα και πάντα γοητευτικά, τα μικρά έργα τέχνης είναι κι αυτά ένα σημαντικό κομμάτι της τέχνης, που μας συντροφεύει και κάνει τη ζωή μας πάντα λίγο καλύτερη.»


Συμμετέχουν οι εικαστικοί:

Nina Aspeta, Silena, Έλενα Αρσενίδου, Νατάσα Βλαχάκη, Βερονίκη Δαμιανίδου, Μανώλης Καλουδάς, Λεωνίδας Καμπανάκης, Αθηνά Κάρκα, Μαρκέλλα Κομπίτσα, Καλλιόπη Κουκλινού, Χαράλαμπος Κρυσταλόγιαννης, Ελένη Μαραθού, Πηνελόπη Μερκούρη, Σουζάνα Παπακαλιάτη, Αγγελική Τσιώτση Παργινού, Αριάδνη Ευαγγελίου Ραχιώτη, Κατερίνα Σακελλαρίδη, Χριστίνα Σγουρίδη, Αντωνία Σιμάτου, Κατερίνα Χατζή, Ειρήνη Χατζητζάνου

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Concept – Οργάνωση - Επικοινωνία: Δημήτρης Λαζάρου
email: repdla@hotmail.com // dimitriolazarou@gmail.com

Επιμέλεια: Όλγα Λατουσάκη

Επιμέλεια αφίσας: Σοφία Παπαδοπούλου
Εγκαίνια: Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2019 | ώρα 8μ.μ. – 10:30μ.μ.
Διάρκεια έκθεσης: 3 – 12 Δεκεμβρίου 2019


ΦΟΥΑΡ
Μητροπόλεως 72 & Χριστοπούλου 6 (1ος όροφος)
Ημέρες και Ώρες λειτουργίας
Τρίτη έως Παρασκευή: 19:00 – 01:00
Σάββατο - Κυριακή: 13:00 – 01:00 μ.μ.
Δευτέρα ΚΛΕΙΣΤΑ
                           
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ





Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019

«Εκθέτοντας τη ΒΙΑ» στο ΙΔΡΥΜΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΣΙΧΡΙΤΖΗ


 
Μια σημαντική εκδήλωση πραγματοποιείται την τελευταία ημέρα της έκθεσης (Σάββατο, 30 Νοεμβρίου, ώρα 14:00) ΕΚΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΗ ΒΙΑ, στο Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών Τσιχριτζή, Κασσαβέτη 18, Κηφισιά.

Ψυχολόγος του Οργανισμού ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, που στηρίζει η έκθεση θα παρουσιάσει τις δράσεις που υλοποιούνται για την πρόληψη της βίας βοηθώντας τα παιδιά να αισθανθούν πιο ασφαλή.

ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ:
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» είναι ένας οργανισμός, ο οποίος υποστηρίζει παιδιά και τις οικογένειές τους. Βρίσκεται δίπλα σε κάθε παιδί θύμα βίας, θύμα εξαφάνισης, σε κάθε παιδί που βιώνει κατάσταση φτώχειας ή αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας. Αναγνωρίζοντας τον καθοριστικό ρόλο της σχολικής κοινότητας στην Πρόληψη πραγματοποιεί οργανωμένες διαδραστικές, βιωματικές δράσεις που απευθύνονται στους μαθητές και μαθήτριες, στους εκπαιδευτικούς, στους γονείς και κηδεμόνες.
Οι παρεμβάσεις πραγματοποιούνται από εξειδικευμένη ομάδα Ψυχολόγων του Οργανισμού σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και κηδεμόνες σε όλη την Ελλάδα στο πλαίσιο Μνημονίου Συνεργασίας με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.  Χρησιμοποιώντας ως διαδραστικό εργαλείο το Πρόγραμμα «RealLifeStories» που αφορά σε κοινωνικές ιστορίες που βασίζονται στο μοντέλο και τις αρχές της «Βιβλιοθεραπείας», ο/η ψυχολόγος  αφηγείται μια δομημένη κατασκευασμένη ιστορία. Παράλληλα ένα άλλο πρόγραμμα που βασίζεται στην τέχνη και στην σύνδεσή της με την πρόληψη της βίας είναι το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Pr.E.P.E.I.». Το εκπαιδευτικό σεμινάριο πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Pr.E.P.E.I.» με στόχο την ευαισθητοποίηση μαθητών/-ριών. Tο έργο παρουσιάζει τους ήρωες του Θεάτρου Σκιών να συμμετέχουν σε διαφορετικά σενάρια, όπου λαμβάνουν χώρα επεισόδια εκφοβισμού. Η αξιοποίηση ενός κλασικού ήρωα μέσα από τη χρήση νέων τεχνολογιών (βίντεο και ηλεκτρονικό παιχνίδι) και τέχνης συνδυάζει το μοντέρνο με το παραδοσιακό, προωθώντας κοινωνικές αξίες και αρχές για χρήση εντός της τάξης.
Επιπροσθέτως, ένα άλλο πρόγραμμα, «Το Παπάκι Πάει…» είναι ένα πρόγραμμα αγωγής υγείας με στόχο την ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων των παιδιών σε περίπτωση που βρεθούν σε συνθήκες εξαφάνισης μη προσδιοριζόμενης αλλιώς. Μέσω του κουκλοθέατρου, τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να δραματοποιούν ήρωες και να αποκομίσουν γνώσεις. Γίνεται εισαγωγή στην έννοια της κούκλας και της εξαφάνισης. Ο/Η εκπαιδευτικός θα εξηγήσει στα παιδιά ότι  θα ξεκινήσουν μια δραστηριότητα, ένα παιχνίδι με στόχο να βοηθήσουν ένα παιδί αλλά και ένα παπάκι να βρουν τον δρόμο για το σπίτι τους. Προκειμένου να το καταφέρουν αυτό  το κάθε παιδί θα χρειαστεί μια κούκλα βοηθό. Εν συνεχεία με τις κούκλες που έχουν φτιάξει τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί, θα γίνει το θεατρικό στο κουκλοθέατρο.
Εν κατακλείδι το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Dance Against Bullying μέσω του χορού και της κινησιολογίας προάγει την ενσυναίσθηση, τις διαπροσωπικές σχέσεις, την υποστήριξη που χρειάζεται ο ένας άνθρωπος από τον άλλον, γεγονότα που αποτελούν και θετικούς προγνωστικούς παράγοντες για την πρόληψη της βίας.

ΌΣΟΝ ΑΦΟΡΑ την ομαδική εικαστική έκθεση ΕΚΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΗ ΒΙΑ:
Την έκθεση επιμελείται η ιστορικός Τέχνης Όλγα Λατουσάκη, ενώ για το concept, την  οργάνωση και την  επικοινωνία της έκθεσης την ευθύνη έχει ο Δημήτρης Λαζάρου.


59 σύγχρονοι εικαστικοί παρουσιάζουν έργα ζωγραφικής, γλυπτικής και φωτογραφίας, εκθέτοντας ή «εκθέτοντας» τη ΒΙΑ στα μάτια των θεατών.

Η ιστορικός Τέχνης Όλγα Λατουσάκη επισημαίνει μεταξύ άλλων στο κείμενό της για την έκθεση:
«…Ποιος όμως ο λόγος μια εικαστική έκθεση να ασχοληθεί με τη βία δίνοντάς της βάρος και υπόσταση; Η απάντηση είναι πως η τέχνη μπορεί όχι μόνο να τέρψει και να ψυχαγωγήσει, αλλά έχει και τη δύναμη να εγείρει ερωτήματα και να αφυπνήσει συνειδήσεις. Έτσι, εκθέτοντας τα έργα στο χώρο, δε δημιουργούμε απλώς μια εικαστική έκθεση, αλλά παράλληλα εκθέτουμε, με την αρνητική έννοια της λέξης, τη βία, φωτίζοντας κυριολεκτικά όλες τις σκοτεινές της πλευρές. Τα 62 σύγχρονα εικαστικά έργα της έκθεσης, αποτελούν 62 βροντερές φωνές ενάντια στη βία σε κάθε της μορφή, φανερή ή καλυμμένη πίσω από δοξασίες και στρεβλές ιδέες…»
Συμμετέχουν οι εικαστικοί:

Christina Pancess, Christine Abou Negm, Kim Roberts, Lydia Z., Zaxaroula Bongard, Χριστίνα Αγγελά, Αθανασία Αγοραστίδου, Νεκτάριος Αντωνόπουλος , Έλενα Αρσενίδου, Δημήτρης Αστερίου, Λίζα Μέρλιν Βασιλάτου, Νίκη Βασιλοπούλου, Ευαγγελία Βεκιαροπούλου, Νίκη Γαργαλιάνου, Γιάννης Γιγουρτάκης, Σωτήρης Γιολδάσης, Κωστής Δάρας, Βασιλική Δημητράκου, Αλέξανδρος Εμμανουηλίδης, Ήλια Λιακάκου Θεοφιλίδου, Μανώλης Καλουδάς, Γιάννης Καμίνης, Μαρία Καραγεωργίου, Μαρία Καρασαββίδου, Στέλλα Κατεργιαννάκη, Χριστίνα Κατεργιαννάκη, Γιώργος Κεβρεκίδης, Γεωργία Κοκκίνη, Ιάκωβος Κολλάρος, Νίνα Κοταμανίδου, Μίνα Κουζούνη, Μαρίνα Κουτσοσπύρου, Αγγελική Κώσταλου, Λίνα- Ηράκλεια  Θάνου- Μπάρμπα, Ελένη Λουκή, Κέλη Μελά, Νίκη Μιχαηλίδου, Κώστας Μπαρδώσας, Θεόδωρος Μπρουσκομάτης, Μαρία Ντάρλα, Αναστάσιος Νυφαδόπουλος, Όθων Ξενικουδάκης, Όλγα Ξυθάλη, Σωτήρης Παπαγιάννης, Χρήστος Παπαγιαννόπουλος, Άσπα Παπαλεξανδρή, Εύα Παρσωτάκη, Γιάννης Πέτρου, Φαίδρα Ρητορίδου, Υρώ Ρούση, Αναστασία Ζωή Σουλιώτου, Μαρία Σταμάτη, Μανταλένα Τάνη, Τζώρτζια Τουλιάτου, Δήμητρα Φακάρου, Θωμαΐς Φέκα, Σέντη Χανιαδάκη, Μαρία Χαρκούτση

Την έκθεση συνοδεύει κατάλογος 32 σελίδων, ο οποίος διανέμεται ΔΩΡΕΑΝ!

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Concept – Οργάνωση - Επικοινωνία: Δημήτρης Λαζάρου – email: repdla@hotmail.com // dimitriolazarou@gmail.com

Επιμέλεια & κείμενο έκθεσης: Όλγα Λατουσάκη
Επιμέλεια video έκθεσης και ραδιοφωνικού σποτ: Τάσος Πέτσας (Tasos P. Music)
Το τραγούδι «Give High Love» που συνοδεύει μουσικά το video της έκθεσης και το ραδιοφωνικό spot είναι του δημιουργού Τάσου Πέτσα.
Μεταφράσεις στα Αγγλικά: Μαρία Συρρή

Δημιουργικό – Επιμέλεια εντύπων: Σοφία Παπαδοπούλου

Διάρκεια έκθεσης: 6 έως 30 Νοεμβρίου 2019



ΙΔΡΥΜΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΣΙΧΡΙΤΖΗ
Κασσαβέτη 18,
145 62 ΚΗΦΙΣΙΑ
Τηλ: 210 80 19 975
email: info@iett.gr   website: www.iett.gr

Ώρες λειτουργίας: Τρίτη έως Σάββατο: 10π.μ. – 5μ.μ.
                            Κυριακή  - Δευτέρα κλειστά
                           
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ


Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2019

TOC TOC πάλι... πάλι...


25 Νοε - 17 Δεκ
Η πολυαγαπημένη ψυχοθεραπευτική κωμωδία «TOC TOC Αγάπη ρε» δεν σταματάει!! Επανέρχεται με τον χαρακτηριστικό υπότιτλο «Πάλι Πάλι» και χτίζει κάθε φορά μια καινούργια σχέση με τους θεατές. Η «παλιά φρουρά» και στυλοβάτες του ελληνικού TOC TOC, Κώστας Σπυρόπουλος και Δημήτρης Σταρόβας επανέρχονται με ανανεωμένο θίασο και υποδέχονται την 9η σεζόν της θεατρικής επιτυχίας την Κυρία του ελληνικού θεάτρου Χρύσα Ρώπα, την κυρία Μαίρη Σταυρακέλλη, τον Ιωάννη Αθανασόπουλο και την Στέλλα Κωστοπούλου.
Για 9η θεατρική σεζόν λοιπόν στο θέατρο ΗΒΗ!!
Ο Κώστας Σπυρόπουλος που σκηνοθετεί, παίζει, οργανώνει και διασκευάζει το γαλλικό θεατρικό έργο του Laurent Baffie από την πρώτη φορά που ανέβηκε στην Ελλάδα, συνεχίζει να βρίσκεται στο τιμόνι της ελληνικής παράστασης σημειώνοντας μοναδικό ρεκόρ συμμετοχής με τετραπλό ρόλο στα θεατρικά χρονικά!! Ο ταξιτζής Βασίλης Δαμπάογλου για τους φίλους Bill Dab ή αλλιώς Ομάρ Ταρίφ κάνει μια ακόμα στάση με το ταξί του στο θέατρο ΗΒΗ για αυτή τη σεζόν. Ο χαρακτήρας του εκκεντρικός αλλά και συγκινητικά ανθρώπινος μας θυμίζει πως ο αυτισμός από τον οποίο πάσχει καθώς και το τικ της αριθμομανίας δεν τον αφήνουν να περιθωριοποιηθεί από το σύνολο.
Ο Δημήτρης Σταρόβας συμμετέχει επίσης για 3η θεατρική σεζόν στη μεγάλη διεθνή θεατρική επιτυχία έχοντας έναν από τους πιο σημαντικούς πρωταγωνιστικούς ρόλους στην παράσταση, αποδεικνύοντας έτσι ότι η παρουσία του στο ελληνικό θέατρο είναι σημαντική!! Ο ρόλος που υποδύεται ο εν λόγω πάσχει από το σύνδρομο  Gilles de LaTourette ή αλλιώς το σύνδρομο της κοπρολαλίας. Ο πάσχων στην προκειμένη περίπτωση βρίζει, γαυγίζει και κάνει άσεμνες χειρονομίες χωρίς όμως να το συνειδητοποιεί. Κάθε φορά που βρίζει αισθάνεται ντροπή και αμηχανία για αυτό που του συμβαίνει. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα σύνδρομα δεν θεραπεύεται σχεδόν ποτέ και έχει έντονα το αίσθημα του θυμού.
Η κυρία Χρύσα Ρώπα, αναλαμβάνει έναν ρόλο έκπληξη ο οποίος είναι σχεδιασμένος ώστε να ρέει και να αναπλάθεται ταυτόχρονα μέσα από την εκρηκτικότητα και τη χειμαρρώδη τεχνική της στην υποκριτική τέχνη της εν λόγω ηθοποιού. Το σύνδρομο που ΄΄ντύνει΄΄ τον συγκεκριμένο ρόλο ονομάζεται ΄πάλι- πάλι’ και αφορά την ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή της παλιλαλίας. Ταυτόχρονα ο ίδιος ρόλος πάσχει και από το σύνδρομο του Παλιμπαιδισμού ή αλλιώς σύνδρομο Πήτερ Παν!! Αν και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας δεν αναγνωρίζει το συγκεκριμένο σύνδρομο ως ψυχοπαθολογική κατάσταση, οι συναισθηματικές συνέπειες που προκύπτουν από τη συγκεκριμένη συμπεριφορά μπορούν να οδηγήσουν σε κρίση ταυτότητας καθώς και σε προβληματικές διαπροσωπικές σχέσεις!!
Στο καινούργιο cast εντάσσεται και η Κυρία Μαίρη Σταυρακέλλη που με την ιδιαίτερη υποκριτική της πινελιά αναγεννά τον ρόλο της θεούσας Μαρίας Κλεοπάτρας Μπιμπίκας που πάσχει από ψυχαναγκασμό, εμμονή θρησκοληψίας όπως και από ιδεοληψίες, καταναγκασμό και από ψυχαναγκαστικές πράξεις επαλήθευσης!! Τσεκάρει μόνιμα αν έχει κλείσει το φως, το νερό, το ρεύμα κι άλλα πολλά. Η Μαίρη Σταυρακέλλη και ο Κώστας Σπυρόπουλος υπήρξαν συμφοιτητές στη σχολή του Εθνικού Θεάτρου αλλά δεν είχαν συνεργαστεί ποτέ ως επαγγελματίες ηθοποιοί! Το TOC TOC είναι η αφορμή οι δύο συμφοιτητές να βρεθούν για πρώτη φορά μαζί πάνω στο σανίδι!!
Επίσης στο TOC TOC εισβάλλει ένας νέος ταλαντούχος ηθοποιός που έγινε ευρύτερα γνωστός- αν και η παρουσία του στο θέατρο προϋπήρχε-  από τη συμμετοχή του στην επιτυχημένη σειρά της ελληνικής τηλεόρασης «Άγριες Μέλισσες», Ιωάννης Αθανασόπουλος. Ο Ιωάννης έχει τον ρόλο του Μπάμπη Γραμμένου που έχει πρόβλημα με τη συμμετρία και δεν μπορεί να περπατήσει πάνω σε γραμμές!! Χαρακτηριστικό του τικ είναι η διαρκής τακτοποίηση και διαρρύθμιση των αντικειμένων με αυστηρό και συγκεκριμένο τρόπο ως συνέπεια της ιδεοληψίας της τάξης και της συμμετρίας.

Η Στέλλα Κωστόπουλου είναι παλιά γνώριμη της πολυσυζητημένης θεατρικής παράστασης καθώς συμμετείχε ξανά σε παλιότερη διανομή με τον ρόλο της Νιτσας. Στον ίδιο ρόλο τη συναντάμε και στη φετινή σεζόν. Η Νίτσα Τσιάνου μας έρχεται από τη Λάρισα, είναι βοηθός σε ένα ιατρικό εργαστήριο και πάσχει από το σύνδρομο της μικροβιοφοβίας καθώς επίσης έχει και μια έντονη εμμονή με την καθαριότητα. Το τικ της μικροβιοφοβίας ή αρρωστοφοβίας είναι από τα πιο συνήθη και την αναγκάζει να καθαρίζει με υστερικό τρόπο ό, τι βρεθεί γύρω της, φοβάται κάθε είδους ασθένεια και ανοίγει τα παράθυρα για την εξόντωση των μικροβίων και των ιών. Με λίγα λόγια η ηθοποιός για ακόμα μια φορά υπόσχεται να προσφέρει πολύ γέλιο ακόμα και αν χρειαστεί να σηκώσει τους θεατές από τις καρέκλες τους για να απολυμάνει!!!
Στην παράσταση, τέλος, συμμετέχει με τον ρόλο της βοηθού του γιατρού, η ηθοποιός Εβελίνα Καραπάνου, η οποία συμμετείχε και στις δύο προηγούμενες σεζόν.
Αποδομώντας τις ιδεοψυχαναγκαστικές διαταραχές, τα λεγόμενα «τικ», η παράσταση ψυχαγωγεί, συγκινεί και χαρίζει άφθονο γέλιο σε… ψυχοθεαραπευόμενους και ψυχοθεραπευτές μέσα από τον μόνο δρόμο που μας απέμεινε, τον δρόμο της ΑΓΑΠΗΣ!!!
Αγάπη ρεεεεεεεεεεεεε θα φωνάζουν ηθοποιοί και συντελεστές όλο τον χειμώνα στην Αθήνα κάθε Δευτέρα και Τρίτη στο θέατρο ΗΒΗ!!!!!

ΩΝΑΣΗΣ - ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ


Η ζωή του Αριστοτέλη Ωνάση μοιάζει με σύγχρονο παραμύθι και ως τέτοια έχει εξιστορηθεί εκατοντάδες φορές σε δημοσιεύματα από όλο τον κόσμο, κινηματογραφικές μεταφορές ή ακόμη και βιβλία. Η ταραχώδης ζωή ενός “κοφτερού” μυαλού που “διάβασε” την εποχή του και κατάφερε να γίνει ένας από τους πιο ισχυρούς άνδρες του 20ου αιώνα. Σε μία πολυτάραχη σε όλα τα επίπεδα επαγγελματική και προσωπική πορεία, συγκρούστηκε με τα μεγαλύτερα οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα της εποχής, και ταυτόχρονα συνδέθηκε και σημάδεψε τις εμβληματικότερες και διασημότερες γυναίκες της εποχής, όπως την Τίνα Λιβανού, την Τζάκι Κένεντι και την Μαρία Κάλλας. Θάρρος και επιχειρηματικό ένστικτο, αυτό ήταν που τον χαρακτήριζε και που αποτέλεσε το δίπτυχο της επιτυχίας του.
Η παράσταση του Σταμάτη Φασουλή αποτελούμενη από ένα θίασο 25 ηθοποιών, βασισμένη σε διεθνή βιβλιογραφία, δημοσιογραφική έρευνα και προσωπικές μαρτυρίες, θα αποτελέσει μια θεατρική απόδοση της ζωής του Ωνάση με όλα τα στοιχεία του γνήσιου θεάτρου. Δράση, σασπένς, ύβρη και κάθαρση.
Στο ρόλο του Αριστοτέλη Ωνάση ο Σταμάτης Φασουλής. Σε ό,τι αφορά τις γυναίκες της ζωής του, τη Τζάκι Κένεντι υποδύεται η Δήμητρα Ματσούκα, την Μαρία Κάλλας, η Κατερίνα Παπουτσάκη και την Τίνα Λιβανού, η Ευγενία Δημητροπούλου. Στο ρόλο του δαιμόνιου δημοσιογράφου που ερευνά και καταγράφει τη ζωή του, ο Μέμος Μπεγνής.
Τον Ωνάση σε νεαρή ηλικία ερμηνεύει ο Αγησίλαος Μικελάτος.
Η παράσταση δεν ενδεικνυται για παιδιά κάτω των 15 ετών.

Τελευταία μεγάλη συναυλία του Χοσέ Καρέρας στην Αθήνα

Την Κυριακή 24 Νοεμβρίου, στις 8.30 το βράδυ,  στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών, η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα θα συνοδεύσει τον σπουδαίο τενόρο Χοσέ Καρέρας στη μεγάλη συναυλία του για το ελληνικό κοινό, σ’ ένα πρόγραμμα με όλες τις μεγάλες επιτυχίες του.
Όταν, πριν από μερικούς μήνες, ο Ισπανός τενόρος ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τη σκηνή, οι εκατομμύρια θαυμαστές του σε όλο τον κόσμο αντέδρασαν με δυσπιστία.
Όμως, ο διάσημος καλλιτέχνης παρέμεινε αμετάπειστος –πενήντα χρόνια καριέρας, εξήντα ρόλοι και η μάχη με τον καρκίνο είναι αρκετά για τον τενόρο με την χρυσή φωνή ο οποίος, μαζί με τον Λουτσιάνο Παβαρότι και τον Πλάθιντο Ντομίνγκο αποτέλεσαν τους «Τρεις τενόρους», δίνοντας σειρά από συναυλίες από το 1990 έως το 2003.
Για να ευχαριστήσει το κοινό του, ο Καρέρας ανακοίνωσε μια σειρά από αποχαιρετιστήριες συναυλίες σε πόλεις και χώρους όπου έζησε την αποθέωση, ανάμεσα τους και η Αθήνα. Θα πρόκειται για την τελευταία εμφάνιση του τενόρου, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά στα Βαλκάνια, γι αυτό και το venue (Κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ ΟΑΚΑ) επιλέχτηκε με κριτήριο την μεγάλη χωρητικότητα.
Μετά τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπισε η εταιρεία ART BG ΕΛΛΑΔΟΣ, η Viva θα διαθέσει νέα εισιτήρια μηδενικής αξίας σε όσους παρακολουθήσουν την συναυλία του Χοσέ Καρέρας.
Λύση στο οικονομικό αδιέξοδο της εταιρείας ART BG ΕΛΛΑΔΟΣ, σε σχέση και με την συναυλία του Χοσέ Καρέρας δίνει η Viva. Ειδικότερα και όπως ανακοινώθηκε «λίγες μέρες μετά τη μοναδική συναυλία του Bryan Adams που πραγματοποιήθηκε με την οικονομική υποστήριξη του ομίλου Viva και την οποία απόλαυσαν 10.000 θεατές, η Viva θα πραγματοποιήσει τη συναυλία του μεγάλου Ισπανού τενόρου έχοντας στόχο η περιοδεία του πασίγνωστου καλλιτέχνη, για την οποία έχει ανακοινώσει εξαρχής ότι η Ελλάδα αποτελεί τον τελικό προορισμό, να κλείσει με απόλυτη επιτυχία και να μείνει αξέχαστη στο ελληνικό κοινό».

Όπως είναι γνωστό τη διοργάνωση των δύο συναυλιών αρχικά είχε αναλάβει η εταιρία ART BG ΕΛΛΑΔΟΣ η οποία δήλωσε πως λόγω οικονομικών προβλημάτων αδυνατούσε να τις πραγματοποιήσει και να καλύψει τα σχετικά κόστη, παρακρατώντας ωστόσο παρανόμως τα εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που είχε εισπράξει από τους καταναλωτές κατά την προπώληση των εισιτηρίων.
Η παραπάνω ενέργεια είναι διαθέσιμη από τη Viva για κάθε κοινωφελή οργανισμό που επιθυμεί να ενισχυθεί οικονομικά και προσκαλεί όλους να προχωρήσουν σε επικοινωνία μαζί της».

Η Ακρόπολη φωταγωγήθηκε στα χρώματα της Unicef


H Ακρόπολη φωταγωγήθηκε μπλε το βράδυ της Τρίτης, για να τιμήσει την Unicef. Σήμερα, Τετάρτη 20 Νοεμβρίου, συμπληρώνονται 30 χρόνια από την υπογραφή της Σύμβασης του Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα του Παιδιού.
Το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, αναγνωρίζοντας το έργο της Unicef - Ταμείου των Ηνωμένων Εθνών για τα Παιδιά, υποστηρίζει τους σκοπούς του οργανισμού και συμμετέχει στον εορτασμό της 30ής επετείου από την υπογραφή της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο αποδέχθηκε το αίτημα του Γραφείου της Unicef στην Ελλάδα, ώστε η Ακρόπολη να φωταγωγηθεί με μπλε χρώμα, το οποίο είναι το επίσημο χρώμα του οργανισμού.
Στην επέτειο, φωταγωγημένα με μπλε χρώμα, συμμετέχουν μνημεία και σημαντικά κτήρια σε όλο τον κόσμο. Ανάμεσά τους, είναι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες, ο Πύργος της Σαγκάης στην Κίνα, το Πάνθεον στην Γαλλία, η Πέτρα στην Ιορδανία. Στον περσινό εορτασμό, συμμετείχαν μεταξύ άλλων, η Όπερα του Σίδνεϊ, η Αψίδα του Θριάμβου ο Πύργος στο Παρίσι, το Empire State Building στη Νέα Υόρκη και το Ολυμπιακό Κέντρο Κολύμβησης στο Πεκίνο και άλλα προβεβλημένα διεθνώς μνημεία.
Κάθε χρόνο, στις 20 Νοεμβρίου, που έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού, η Unicef διοργανώνει σε όλο τον κόσμο σειρά εκδηλώσεων με σκοπό την ενημέρωση, και την ευαισθητοποίηση του κοινού για τα θέματα που αφορούν τα δικαιώματα του παιδιού, καθώς και τη συγκέντρωση εσόδων για τους σκοπούς της Unicef.
H Σύμβαση του Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα του Παιδιού υιοθετήθηκε ομόφωνα από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών στις 20 Νοεμβρίου του 1989 και μέχρι σήμερα έχει επικυρωθεί από 193 χώρες, αριθμό που αποτελεί ρεκόρ. Η Ελλάδα την επικύρωσε στις 2 Δεκεμβρίου του 1992.

 
Copyright © 2014 AthensIn. Designed by OddThemes